كل سنة وانتى طيبة يا احلى نيفين رمزى

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
myspace-glitter-graphics-05.gif

معقوووووووله يبقى عيد ميلاد حبيبتى نيفااا واجى متأخره كده يا رب تسامحنى بقى .
كل سنه وانتى طيبه يا حبيبتى وعقبااااااااال سنييييييين كتير فى حضن يسووووع ويا رب تحققى كل أمنياتك وتعيشى حياه سعيده يا قمررررررى
.
0_happy_birthday_lollipop_balloon.gif

www-St-Takla-org__Birthday-Card-21.gif
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
ديما بتيجى متأخر يا كوكو
الف مليوووووووووووووووووون مبرووووووووك ياباشا
وعقبال مليووووووووون سنه فى صحه وسعاده
ويارب تحققى كل احلامك السنه دى وتكون سنه جميله عليكى
205371263267602205rs0.gif


هديه بسيطه

833596229hy7.jpg
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
ميرسي يا دونا علي تهنئتك الجميله دي
وانت ما اتاخرتش ولا حاجه هو لسه انهارده يعني
عدي كام ساعه بس من اليوم ولسه اليوم طويل
ميرسي يا قمرنا علي مرورك ومشاركتك الرائعه
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
كل سنة وانتى طيبة وعقبال 99 بس كفاية عليكى كدة


عشان بعد كدة هتلاقى :hlp::hlp::hlp::hlp::eek:ld::eek:ld::eek:ld:
واحنا مش عايزين نشوفك كدة


يلا كل سنة وانتى طيبة والسنة الجاية تكون فى ايد بابا يسوع ويعملك الافضل فى كل حياتك دايما كدة​
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
صح يا كيرو انت دايما متاخر كدا الله
بس متاخر علي ايه بالظبط انهارده 1/10 يعني لسه بدري
وميرسي قووووووووووي علي هديتك
بس بما ان انهارده عيد ميلادي
يبقي خليك حلو كدا وارحمني بقي
من موضوع الكرسي دا
هههههههههههه
نورت يا باشا
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
كل سنة وانتى طيبة وعقبال 99 بس كفاية عليكى كدة​




عشان بعد كدة هتلاقى :hlp::hlp::hlp::hlp::eek:ld::eek:ld::eek:ld:
واحنا مش عايزين نشوفك كدة



يلا كل سنة وانتى طيبة والسنة الجاية تكون فى ايد بابا يسوع ويعملك الافضل فى كل حياتك دايما كدة

وانت طيب يا باسم
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا 99 دا كتير علي قوي
انا كفايه اخلص السنه دي
ههههههههههههههههههههههههههههههه
مش طماعه انا
علشان عايزه اروح لبابا يسوع بسرعه

ونورت يا باسم
 
التعديل الأخير:

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
مش غريبة بردو بيكون عيد ميلادك واحنا مانعرفش

عموما كل سنة وانتى طيبة
وعقبال ميت سنة يارب فى حضن الرب يسوع
وتحققى فيها كل احلامك وامنياتك
ربنا معاكى
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
glit47f250b465dfd944084no4.gif


3737xo3.png


ودول شوية هدايا منى ومن قسم الترانيم
gifts.jpg


ودى ترنيمة بمناسبة عيد ميلادك
happy birth day
يارب تعجبك​
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
6ab9a56ae4yw3.gif


كل سنة وانتى طيبة ياقمراية ياحبيبة قلبى

وطبعا انتى عرفانى طفسة لا بتاعت هدايا ولا تورت انا باجى اكل بس

قوليلى بقى المطبخ فين







































مش هعمل حاجة هتفرج بس على الاكل

متفهمونيش صح ارجوكم

كل سنة وانتى طيبة ياحبيبى وعقبال مليون سنة مع يسوع
 

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
ivorytowercreativecakedem6.jpg
والحاجه الساقعه اهيه ليكى لوحدك ههههههههههههههههههههههههههههه
167556j6ykpf2w291sy5.gif
والخاتم ده ليكى يا عسل يارب يعجبك
310520061219083rc9.jpg
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
ميرسي يا مايكل علي تهنئتك الجميله
بس فين الهديه يا واد انت جايبلي تورته بس وخلاص الكل قاموا بالواجب معاها
فين بقي هديتي
هههههههههههههههههههههههههههههههه
نورت يا جميل الحفله


دايما كده جايه علي طمع

انتوا كده يابنات تموتوا في الهدايا


انا احترت اجبلك هديه ايه قولت اجبلك عفركوش نفسه وانتي قوليله يجبلك ايه





اطلبي بقي انتي بس اعملي حسابي
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
مش غريبة بردو بيكون عيد ميلادك واحنا مانعرفش


عموما كل سنة وانتى طيبة
وعقبال ميت سنة يارب فى حضن الرب يسوع
وتحققى فيها كل احلامك وامنياتك

ربنا معاكى

صدقني انا ما كنتش اعرف اني زعيمي هيرجع
ويعملي المفجأة الجميله دي
ربنا يخليه لينا
وميرسي يا جوجو علي تهنئتك ومشاركتك الرائعه

 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
glit47f250b465dfd944084no4.gif


3737xo3.png

ودول شوية هدايا منى ومن قسم الترانيم
gifts.jpg

ودى ترنيمة بمناسبة عيد ميلادك
happy birth day

يارب تعجبك


ميرسي يا جينا علي مشاركتك الرائعه والجميله دي
بجد نورتي وميرسي علي هداياكي الجميله
بس للاسف الترنيمه مش راضيه تنزل عندي
ميرسي يا قمرنا علي مرورك
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
6ab9a56ae4yw3.gif



كل سنة وانتى طيبة ياقمراية ياحبيبة قلبى



وطبعا انتى عرفانى طفسة لا بتاعت هدايا ولا تورت انا باجى اكل بس



قوليلى بقى المطبخ فين







مش هعمل حاجة هتفرج بس على الاكل



متفهمونيش صح ارجوكم



كل سنة وانتى طيبة ياحبيبى وعقبال مليون سنة مع يسوع

واحنا نقدر نفهمك صح خالص
انا عارفه يا حبيبتي انك طيبه خالص
ومش طفسه ولا حاجه مين يقدر يقول كدا
وهديتك وصلت يا جميل
كفايه علي مرورك يا قمره
نورتي يا حبيبتي
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
ivorytowercreativecakedem6.jpg


والحاجه الساقعه اهيه ليكى لوحدك ههههههههههههههههههههههههههههه
167556j6ykpf2w291sy5.gif

والخاتم ده ليكى يا عسل يارب يعجبك

310520061219083rc9.jpg


ميرسي يا احلي كوكي علي هداياكي وذوقك الجميل دا
نورتي يا جميله بمشاركتك
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
دايما كده جايه علي طمع

انتوا كده يابنات تموتوا في الهدايا


انا احترت اجبلك هديه ايه قولت اجبلك عفركوش نفسه وانتي قوليله يجبلك ايه





اطلبي بقي انتي بس اعملي حسابي


ههههههههههههههههههههههههه
لا يا اخويا دا بخاف من الصرصار يطلعي عفريت
هههههههههههههههههههههههههه
انا عايزه حقي ناشف وجاهز اطلب انت وانا هاستني الهديه توصلي
وميرسي يا مايكل علي مرورك العطر
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
252399800ez8.gif


لا مش معقول النهارده عيد ميلاد احد اعضاء حزب الغلاسه
وانا اقول النهارده ليه يوم جميل
مطلعتلهوش شمس
يوووه اقصد يوم طلعته النور والشمس والنجوم

طبعا مينفعش اجي وايدي فاضيه
تورتك اهي
عشان بس تعرفي غلوتك عندي يا نوفا يا حبيبتي
caykah1gc9.jpg




هديتك اهي
167407344oo7.jpg


كل سنه وانتي طيبه يا قمر
وسنه سعيده في حضن يسوع
واللي محققتهوش تحققيه السنه دي
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور


ههههههههههههههههههههههههه
لا يا اخويا دا بخاف من الصرصار يطلعي عفريت
هههههههههههههههههههههههههه
انا عايزه حقي ناشف وجاهز اطلب انت وانا هاستني الهديه توصلي
وميرسي يا مايكل علي مرورك العطر



انتي بتخافي من الصراصير ماشي مش هتكلم


وادي حقك ناشف اهوه 3 خواتم واختاري واحد بس









يارب يكونوا عجبوكي
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0

س

و

ر

ى

سورى على التاخير

على بال ما لقيت عربية نقل تجيبنى انا والتورت


شات
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
كل سنة وانت طيبة اخت نيفن
showImage.php


attachment.php


attachment.php

 

المرفقات

  • N.gif
    N.gif
    8.8 KB · المشاهدات: 30
التعديل الأخير:
أعلى