فتاة الباربى....... barbie girl

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
كل شىء جايز دلوقتى مش بعيد
 

إيمليــآ

نحوكـ عيّني ..♥
عضو مبارك
إنضم
21 يونيو 2012
المشاركات
3,792
مستوى التفاعل
1,128
النقاط
0
الإقامة
عآلمى آلخـآص ..~
,.


هههههـ طيب دى أحسن من آللى عمل عملية يشبه بيهآ نآنسى عجرم :99:

على رأى أستآذ آلنهيسى

جنون شهرة وحصر قيمتهم فيهآ وفى آلشكل
بجآنب شوية لسعآن :08:




.،
 

حبيب يسوع

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
15 مايو 2007
المشاركات
15,458
مستوى التفاعل
1,959
النقاط
113
ناس مدلعة معندهاش ازمة بوتجاز ولا ازمة عيش
 

girgis2

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
24 مارس 2009
المشاركات
2,297
مستوى التفاعل
247
النقاط
63
الإقامة
ربنا يستر

متبطلوا حقد على البنت بقى

ولا علشان شايفينها أحلى منكوا ؟؟ :gy0000:

:new6: :new6: :new6:


بصى اقولك على حاجة ؟ هى شكلها ده يعجب ممكن بعض الرجالة المصريين او الشرقيين عموما
بس بالنسبة للغرب , فكتير من الرجالة الغربيين حاليا مش بيميلو ابدا للشقر وخصوصا واحدة مرسومة بالمسطرة وبلاستيك زيها كده
هما بيتريقوا عليها جداااااااااااا بره
فأنا بجد مش عارفه هى فيه حد معجب بيها فى ثقافتها وهى بالشكل ده ؟

الكلام ده مش حالياااا بس

في مرة سمعت جيهان السادات في برنامج كانت بتحكي ان الرئيس الراحل لما يكونوا مسافرين لبلد غربي كان بيداعبها يقولها ان الغربيين بيحبوا اللون الخمري أو الأسمر أكتر من اللي ذوي اللون الأبيض أو الشقر هههههههه

دا شيء طبيعي ان الشرقيين (رجاله وستات) بينجذبوا جسدياااا أكتر للون الأبيض لأنه مش اللون السائد عندهم واللي متعودين عليه
و العكس صحيح بالنسبة للغربيين ودي حاجة ملهاش علاقة بفتاة الباربي ولا بأختي فله :w00t:

لكن زي ما قال حبيب يسوع ان الرفاهية ممكن تعمل كدة ويمكن أكتر

بالنسبة لمقاييس الجمال فأهم حاجة في الموضوع انها راضية عن نفسها وهي كدة وانها حققت حلمها منذ الطفولة وممكن مش يكون مهم بالنسبة لها رأي غيرها فيها وفي شكلها

ممكن وجايز فيما بعد تعتبر نفسها غلطانه في كدة وياما احنا بنقول لو كان رجع بينا الزمن كنا عملنا كذا وكذا وكذا وكان حالنا أحسن بكتير والله أعلم في النهاية برضة ممكن تكون حساباتنا برضة غلط

كل واحد بياخد نصيبه

 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
لفت نظري جمله ملايين عمليات التجميل
الرقم ده بجد ؟
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
اعتقد عندها خلل نفسى
سيطرت عليها فكرة انها تكون شبه باربى وبالتأكيد اتعذبت كتير علشان توصل للمرحله دى
يعنى فى رأيى انها مجرد مريضه نفسياااا مش اكتر
بس دلوقتى المشكله لما موضة باربى تنتهى وتظهر حاجه جديده مختلفه وتكون اكتر شهره هتعمل ايه وقتها !!
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
انا شايفاها حلوه اوي و عسوله اوي و لو كانت كل نتايج عمليات التجميل كدا كنا اطمننا علي مستقبلنا هههههه

بس هي بس تخفف الميكب شويه هيبقي منظرها مش بلاستك اوي كدا لان الطله البلاستيكيه في الوش يعني درجه اللون سببها الميكب و لو خففتها هتبقي اجمل كمان

خلوا بالكم القالب غالب يعني هي جميله من الاصل يعني لو كانت قبيحه و عملت العمليه مكنتش هتزود عليها كتير بس هي قمر من الاساس و قوامها مثالي يعني حوالي خمسين في الميه من جمالها اصلي و الباقي عمليه

بنات اوكرانيا نسبه جمالهم عالية اساسا هههههههههههه

هي حره يا بنتي اهم حاجه انك تشوفي نفسك جميله في المرايه و تكوني راضيه علي جمالك و مبسوطه لما تبصي علي نفسك في المرايه...

بس عمليات التجميل risky شويه و بخاف منها عشان البنج الكلي هههههههههه ولا ايه رايك؟
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
اعتقد عندها خلل نفسى
سيطرت عليها فكرة انها تكون شبه باربى وبالتأكيد اتعذبت كتير علشان توصل للمرحله دى
يعنى فى رأيى انها مجرد مريضه نفسياااا مش اكتر
بس دلوقتى المشكله لما موضة باربى تنتهى وتظهر حاجه جديده مختلفه وتكون اكتر شهره هتعمل ايه وقتها !!
باربي موضتها انتهت من التسعينات يا دونا هي و ساندي بس للعروسه دي محبين كتير اوي علي فكره

بس انا شخصيا كنت بحب ساندي و جنيفر امو شعر بني لاني بعشق الشعر البني ههههههههه
 

marcelino

آآآه يـــارب
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
25,204
مستوى التفاعل
1,119
النقاط
0
الإقامة
بعيد
انا شايفاها حلوه اوي و عسوله اوي و لو كانت كل نتايج عمليات التجميل كدا كنا اطمننا علي مستقبلنا هههههه

بس هي بس تخفف الميكب شويه هيبقي منظرها مش بلاستك اوي كدا لان الطله البلاستيكيه في الوش يعني درجه اللون سببها الميكب و لو خففتها هتبقي اجمل كمان

خلوا بالكم القالب غالب يعني هي جميله من الاصل يعني لو كانت قبيحه و عملت العمليه مكنتش هتزود عليها كتير بس هي قمر من الاساس و قوامها مثالي يعني حوالي خمسين في الميه من جمالها اصلي و الباقي عمليه

بنات اوكرانيا نسبه جمالهم عالية اساسا هههههههههههه

هي حره يا بنتي اهم حاجه انك تشوفي نفسك جميله في المرايه و تكوني راضيه علي جمالك و مبسوطه لما تبصي علي نفسك في المرايه...

بس عمليات التجميل risky شويه و بخاف منها عشان البنج الكلي هههههههههه ولا ايه رايك؟


اهو ده الكلام ولا بلاش :smile02
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
علي فكره مش كل الغربيين بيحبوا اللون الخمري و الملامح الشرقيه يعني مش قاعده مسلم بيها فيه غربيين يحبوا بنت ليها نفس ملامحهم بالظبط عشان يمكن كارهين الاختلاف و فيه اوروبيين بيحبوا الشكل الصيني و فيه الي بيحبوا الزنجيات و المكسيكيات

الفكره ان اوروبا بقت متنوعه عرقيا و شكليا و دا خلق تعدد اذواق و انفتاح في الافق اكتر

البنت ليها معجبين غربيين برضه ههههههههه

يا ريت تاخد مليونير سعودي يهننها بقي
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+


مش عارفه يارورو يمكن بعد شوية نلاقى واحد راجل قلب نفسه سبايدر مان :t17: ويطير بقا ويبقا انا جااااااااااااااااااى :new6::new6:

لا انا عايزه راجل شبه ken صاحب باربي ههههههه فيه حد ممكن يتطوع يعمل عمليه كدا؟
 

grges monir

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
9 نوفمبر 2008
المشاركات
15,667
مستوى التفاعل
2,176
النقاط
113
الإقامة
فى قلب يسوع
كل واحد حر فى حياتة وشكلة
لكن بالطريقة دى وتصمييمها انها توصل للشبة بالنسبة دى
بصراحة اصرار وجرائة تحسد عليها
المهم انها مندمجتش قوى وركبت بطارية عشان تمشى وتتحرك ههههههه
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
,.


هههههـ طيب دى أحسن من آللى عمل عملية يشبه بيهآ نآنسى عجرم :99:

على رأى أستآذ آلنهيسى

جنون شهرة وحصر قيمتهم فيهآ وفى آلشكل
بجآنب شوية لسعآن :08:




.،

ههههههههه عجبتنى حكاية شوية لسعان ديه :smile02
انا بس بجد صعبانة عليا فعلا
 
أعلى