فتاة الباربى....... barbie girl

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113

متبطلوا حقد على البنت بقى

ولا علشان شايفينها أحلى منكوا ؟؟ :gy0000:

:new6: :new6: :new6:




الكلام ده مش حالياااا بس

في مرة سمعت جيهان السادات في برنامج كانت بتحكي ان الرئيس الراحل لما يكونوا مسافرين لبلد غربي كان بيداعبها يقولها ان الغربيين بيحبوا اللون الخمري أو الأسمر أكتر من اللي ذوي اللون الأبيض أو الشقر هههههههه

دا شيء طبيعي ان الشرقيين (رجاله وستات) بينجذبوا جسدياااا أكتر للون الأبيض لأنه مش اللون السائد عندهم واللي متعودين عليه
و العكس صحيح بالنسبة للغربيين ودي حاجة ملهاش علاقة بفتاة الباربي ولا بأختي فله :w00t:

لكن زي ما قال حبيب يسوع ان الرفاهية ممكن تعمل كدة ويمكن أكتر

بالنسبة لمقاييس الجمال فأهم حاجة في الموضوع انها راضية عن نفسها وهي كدة وانها حققت حلمها منذ الطفولة وممكن مش يكون مهم بالنسبة لها رأي غيرها فيها وفي شكلها

ممكن وجايز فيما بعد تعتبر نفسها غلطانه في كدة وياما احنا بنقول لو كان رجع بينا الزمن كنا عملنا كذا وكذا وكذا وكان حالنا أحسن بكتير والله أعلم في النهاية برضة ممكن تكون حساباتنا برضة غلط

كل واحد بياخد نصيبه


هههههههه لا احنا مش غيرانيين ولا حاجة ومتقلقش
كلامك صحيح جدا وانا متفقة معاك ان كل واحد بيميل للعكس بتاعه
وبردو متفقة معاك انها طالما هى راضيه عن نفسها ومش بتأذى حد بحريتها فهى حرة اكيد
لكن انا بس بجد صعبانة عليا البنت لانها اكيد كانت احلى قبل كده
وبعدين انها تعمل عمليات تجميل علشان تشبه عروسة لعبة ده معناه انها عندها هوس مرضى ومحتاجة علاج منه وده اللى لفت انتباهى
ميرسى لمرورك
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
انا شايفاها حلوه اوي و عسوله اوي و لو كانت كل نتايج عمليات التجميل كدا كنا اطمننا علي مستقبلنا هههههه

بس هي بس تخفف الميكب شويه هيبقي منظرها مش بلاستك اوي كدا لان الطله البلاستيكيه في الوش يعني درجه اللون سببها الميكب و لو خففتها هتبقي اجمل كمان

خلوا بالكم القالب غالب يعني هي جميله من الاصل يعني لو كانت قبيحه و عملت العمليه مكنتش هتزود عليها كتير بس هي قمر من الاساس و قوامها مثالي يعني حوالي خمسين في الميه من جمالها اصلي و الباقي عمليه

بنات اوكرانيا نسبه جمالهم عالية اساسا هههههههههههه

هي حره يا بنتي اهم حاجه انك تشوفي نفسك جميله في المرايه و تكوني راضيه علي جمالك و مبسوطه لما تبصي علي نفسك في المرايه...

بس عمليات التجميل risky شويه و بخاف منها عشان البنج الكلي هههههههههه ولا ايه رايك؟

هههههه بصى هى اكيد اذواق انا شخصيا مش شايفاها جميلة ابدا كده
انا مش شوفتها قبل العمليات بس انا متأكدة انها كانت جميلة جدا وانا معاكى ان البنات الاوكرانيات من اجمل بنات العالم طبعا وديه معروفة اجمل من الروسيات كمان

انا صدقينى عارفه انها حرة بس انا بس استغربت للموضوع والحاجة التانية صعبت عليا بجد حسيت انها عندها مشكلة فى تفكيرها

عمليات التجميل خطيرة مش بس علشان البنج
ميرسى ياقمر :t25:
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
علي فكره مش كل الغربيين بيحبوا اللون الخمري و الملامح الشرقيه يعني مش قاعده مسلم بيها فيه غربيين يحبوا بنت ليها نفس ملامحهم بالظبط عشان يمكن كارهين الاختلاف و فيه اوروبيين بيحبوا الشكل الصيني و فيه الي بيحبوا الزنجيات و المكسيكيات

الفكره ان اوروبا بقت متنوعه عرقيا و شكليا و دا خلق تعدد اذواق و انفتاح في الافق اكتر

البنت ليها معجبين غربيين برضه ههههههههه

يا ريت تاخد مليونير سعودي يهننها بقي

صدقينى عارفه الاذواق مختلفه جداااااا بس انا بقول فى الغالب يعنى الغربيين بيحبو الملامح الشرقية او اللاتينية او الصينية

هههههه اشمعنا مليونير سعودى يعنى ؟
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
اعتقد عندها خلل نفسى
سيطرت عليها فكرة انها تكون شبه باربى وبالتأكيد اتعذبت كتير علشان توصل للمرحله دى
يعنى فى رأيى انها مجرد مريضه نفسياااا مش اكتر
بس دلوقتى المشكله لما موضة باربى تنتهى وتظهر حاجه جديده مختلفه وتكون اكتر شهره هتعمل ايه وقتها !!

صح يادونا انا متفقة معاكى جدا وده سبب فتحى للموضوع انى حسيت انها مش مظبوطة نفسيا وصعبت عليا لانها لما تكبر ممكن تكره شكلها كده ساعتها هتعمل ايه ؟
وبعدين معنى انها مهووسة بباربى للدرجة ديه ده معناه ان فيه خلل معين وفراغ فى حياتها
ميرسى يادونا :t25:
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113



[YOUTUBE]ebno9Rt0beU[/YOUTUBE]

:99:


هههههههه ياجماعة انا فاكرة الاغنية ديه طبعا لانها كانت مشهورة اوى
بس عايزة اقول حاجة عامة على الاغنية ديه ( مش قصدى حاجة عليكو بس بمناسبة انكو جبتوها يعنى ) هى فيها معانى مش حلوة ابدا مس متغطية من تحت لتحت :smile02 وناس كتير متعرفش كده بس ده المعنى الحقيقى من ورا الاغنية للاسف :smil6:
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113


لا انا عايزه راجل شبه ken صاحب باربي ههههههه فيه حد ممكن يتطوع يعمل عمليه كدا؟

hi barbie
hi ken
هههههههه هنعملك واحد فى الصين ياتروث :smile02:smile02
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
كل واحد حر فى حياتة وشكلة
لكن بالطريقة دى وتصمييمها انها توصل للشبة بالنسبة دى
بصراحة اصرار وجرائة تحسد عليها
المهم انها مندمجتش قوى وركبت بطارية عشان تمشى وتتحرك ههههههه

ههههههههه حلوة حكاية البطارية ديه هى اكيد نسيت لو حد فكرها هتركبها اكيد علشان متفصلش خلال اليوم :smile02

اكيد هى حرية شخصية بس صدقنى هى صعبانة عليا ان عقلها وصلها للمرحلة ديه
 

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,787
النقاط
113
الإقامة
مصر
إيه دا الموضوع ده لسا شايفاه -- لما اروح ابقا افتح اشوف الصور علشان مش بتفتح-- و بعد كدا هعلق :)
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
طيب وهنروح لية بعيد
اتفضلو عندنا فى مصر
شبة الاسطورة عادل امام


[YOUTUBE]Alav8V59tOE[/YOUTUBE]​
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
طيب وهنروح لية بعيد
اتفضلو عندنا فى مصر
شبة الاسطورة عادل امام


[YOUTUBE]Alav8V59tOE[/YOUTUBE]​

سمير الراجل ده مفتكرش انه عمل عمليات علشان يبقا شبه عادل امام لكن ديه خلقة ربنا
لكن البنت ديه عملت عمليات تجميل كتيرة ولعبت فى شكلها علشان تبقا شبه عروسة لعبة
وبعدين بصراحة انا مش شايفة ان الراجل ده شبه عادل امام خالص
ميرسى لمرورك ياسمير
 

white.angel

فيلسوفه مسيحيه
عضو مبارك
إنضم
6 يوليو 2010
المشاركات
3,777
مستوى التفاعل
1,303
النقاط
0
حسه انها "بلاستيك " معرفش ليه :kap:

مالها كاترينا كيف ..

katrina-kaif-in-no-dress-1.jpg


katrina-kaif-barbie-girl-photo-2.jpg


واخده لقب barbie doll .. ومن غير ملايين تييي

 
التعديل الأخير:

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
حسه انها "بلاستيك " معرفش ليه :kap:

مالها كاترينا كيف ..

katrina-kaif-in-no-dress-1.jpg


katrina-kaif-barbie-girl-photo-2.jpg


واخده لقب barbie doll .. ومن غير ملايين تييي


هههههه هى فعلا بلاستيك :):)
مين ديه بقا ؟ انا مش اعرفها بس شكلها cute
 

white.angel

فيلسوفه مسيحيه
عضو مبارك
إنضم
6 يوليو 2010
المشاركات
3,777
مستوى التفاعل
1,303
النقاط
0

هههههه هى فعلا بلاستيك :):)
مين ديه بقا ؟ انا مش اعرفها بس شكلها cute
تيي سوبر ستار :yahoo:ولما ظهرت من سنتين على الشاشه قالوا انها اقرب شكل لباربى :t13: ... وفعلاً خدت اللقب واتعمل ليها عروسه انضمت لعائلة الباربى دول :wub:
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع


سمير الراجل ده مفتكرش انه عمل عمليات علشان يبقا شبه عادل امام لكن ديه خلقة ربنا
لكن البنت ديه عملت عمليات تجميل كتيرة ولعبت فى شكلها علشان تبقا شبه عروسة لعبة
وبعدين بصراحة انا مش شايفة ان الراجل ده شبه عادل امام خالص
ميرسى لمرورك ياسمير
[/QUOTعندك حق اختى
الحبيبة بس الرجل دا لية مستفتدش ليةمن موهبتة دىلية مشفتهولوش ولامسرحية ولا اى عمل فنى
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
تيي سوبر ستار :yahoo:ولما ظهرت من سنتين على الشاشه قالوا انها اقرب شكل لباربى :t13: ... وفعلاً خدت اللقب واتعمل ليها عروسه انضمت لعائلة الباربى دول :wub:

بصراحة مش شايفة انها شبه باربى خالص ياوايت
هى جميلة جدااااااااا مش تفهمينى غلط بس ايه علاقتها بباربى ؟ مش عارفه ؟
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع


بصراحة مش شايفة انها شبه باربى خالص ياوايت
هى جميلة جدااااااااا مش تفهمينى غلط بس ايه علاقتها بباربى ؟ مش عارفه ؟
علاقتها انها
تبقى زوجة
الاسطورة سلمان خان
اشهرممثل فى الهند
وهى ايضا ممثلة رووووووووووووعة
 

white.angel

فيلسوفه مسيحيه
عضو مبارك
إنضم
6 يوليو 2010
المشاركات
3,777
مستوى التفاعل
1,303
النقاط
0


بصراحة مش شايفة انها شبه باربى خالص ياوايت
هى جميلة جدااااااااا مش تفهمينى غلط بس ايه علاقتها بباربى ؟ مش عارفه ؟
انا ايش عرفنى ايه علاقتها بباربى :a82: ... هما عملوا مسابقه وهى كسبتها واتعمل ليها عروسه باربى ... هى جت سيرتها بمناسبه ان فى ناس واخده لقب باربى ... فادى احداهم :yahoo:
 
أعلى