- إنضم
- 10 نوفمبر 2010
- المشاركات
- 8,448
- مستوى التفاعل
- 1,987
- النقاط
- 113
متبطلوا حقد على البنت بقى
ولا علشان شايفينها أحلى منكوا ؟؟ :gy0000:
:new6: :new6: :new6:
الكلام ده مش حالياااا بس
في مرة سمعت جيهان السادات في برنامج كانت بتحكي ان الرئيس الراحل لما يكونوا مسافرين لبلد غربي كان بيداعبها يقولها ان الغربيين بيحبوا اللون الخمري أو الأسمر أكتر من اللي ذوي اللون الأبيض أو الشقر هههههههه
دا شيء طبيعي ان الشرقيين (رجاله وستات) بينجذبوا جسدياااا أكتر للون الأبيض لأنه مش اللون السائد عندهم واللي متعودين عليه
و العكس صحيح بالنسبة للغربيين ودي حاجة ملهاش علاقة بفتاة الباربي ولا بأختي فله :w00t:
لكن زي ما قال حبيب يسوع ان الرفاهية ممكن تعمل كدة ويمكن أكتر
بالنسبة لمقاييس الجمال فأهم حاجة في الموضوع انها راضية عن نفسها وهي كدة وانها حققت حلمها منذ الطفولة وممكن مش يكون مهم بالنسبة لها رأي غيرها فيها وفي شكلها
ممكن وجايز فيما بعد تعتبر نفسها غلطانه في كدة وياما احنا بنقول لو كان رجع بينا الزمن كنا عملنا كذا وكذا وكذا وكان حالنا أحسن بكتير والله أعلم في النهاية برضة ممكن تكون حساباتنا برضة غلط
كل واحد بياخد نصيبه
هههههههه لا احنا مش غيرانيين ولا حاجة ومتقلقش
كلامك صحيح جدا وانا متفقة معاك ان كل واحد بيميل للعكس بتاعه
وبردو متفقة معاك انها طالما هى راضيه عن نفسها ومش بتأذى حد بحريتها فهى حرة اكيد
لكن انا بس بجد صعبانة عليا البنت لانها اكيد كانت احلى قبل كده
وبعدين انها تعمل عمليات تجميل علشان تشبه عروسة لعبة ده معناه انها عندها هوس مرضى ومحتاجة علاج منه وده اللى لفت انتباهى
ميرسى لمرورك