بجد انا مش فاهمه العقليات ديه ماشية ازاااااااااااااى؟ :fun_oops:
بصى اقولك على حاجة ؟ هى شكلها ده يعجب ممكن بعض الرجالة المصريين او الشرقيين عموما
بس بالنسبة للغرب , فكتير من الرجالة الغربيين حاليا مش بيميلو ابدا للشقر وخصوصا واحدة مرسومة بالمسطرة وبلاستيك زيها كده
هما بيتريقوا عليها جداااااااااااا بره
فأنا بجد مش عارفه هى فيه حد معجب بيها فى ثقافتها وهى بالشكل ده ؟
اعتقد عندها خلل نفسى
سيطرت عليها فكرة انها تكون شبه باربى وبالتأكيد اتعذبت كتير علشان توصل للمرحله دى
يعنى فى رأيى انها مجرد مريضه نفسياااا مش اكتر
بس دلوقتى المشكله لما موضة باربى تنتهى وتظهر حاجه جديده مختلفه وتكون اكتر شهره هتعمل ايه وقتها !!
انا شايفاها حلوه اوي و عسوله اوي و لو كانت كل نتايج عمليات التجميل كدا كنا اطمننا علي مستقبلنا هههههه
بس هي بس تخفف الميكب شويه هيبقي منظرها مش بلاستك اوي كدا لان الطله البلاستيكيه في الوش يعني درجه اللون سببها الميكب و لو خففتها هتبقي اجمل كمان
خلوا بالكم القالب غالب يعني هي جميله من الاصل يعني لو كانت قبيحه و عملت العمليه مكنتش هتزود عليها كتير بس هي قمر من الاساس و قوامها مثالي يعني حوالي خمسين في الميه من جمالها اصلي و الباقي عمليه
بنات اوكرانيا نسبه جمالهم عالية اساسا هههههههههههه
هي حره يا بنتي اهم حاجه انك تشوفي نفسك جميله في المرايه و تكوني راضيه علي جمالك و مبسوطه لما تبصي علي نفسك في المرايه...
بس عمليات التجميل risky شويه و بخاف منها عشان البنج الكلي هههههههههه ولا ايه رايك؟
مش عارفه يارورو يمكن بعد شوية نلاقى واحد راجل قلب نفسه سبايدر مان :t17: ويطير بقا ويبقا انا جااااااااااااااااااى :new6::new6:
I'm a barbie girl in the barbie world
فاكرين الغنيوه دي يا عيال؟
ماشيه بالمقلووووب
,.
هههههـ طيب دى أحسن من آللى عمل عملية يشبه بيهآ نآنسى عجرم :99:
على رأى أستآذ آلنهيسى
جنون شهرة وحصر قيمتهم فيهآ وفى آلشكل
بجآنب شوية لسعآن :08:
.،
ناس مدلعة معندهاش ازمة بوتجاز ولا ازمة عيش
مفيهاش اى روح