عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

Maria Teparthenos

♥JESUS Loves Me
عضو مبارك
إنضم
11 أكتوبر 2007
المشاركات
2,824
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
الإقامة
مملكتى ليست من هذا العالم
رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

happy6vf2.gif


كل سنة وانتى طيبة يامرمر
يارب عقبال 100000000 سنة وانتى دايماً بخير وفرح وسلام

وتكون السنة دى احسن من السنة اللى فاتت وتحققى كل اللى ربنا مدبرهولك وبتتمنيه
بمعونة ام النور وشفاعتها
ربنا معاكى يارب ويحافظ عليكى ياحبيبتى دايماً
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

11111111111111111og7.png

كل سنة وانتى اطيب وارق واحلى ميرو
كل سنة وانتى مع يسوع فى رعايته
انشالله السنادى تحققى احلامك واللى بتتمنيه
ودى هديتى


chain144tatiasiumscorpicd9.jpg
انا مش عارفة هى ولادى ولا بناويتى ..بس عجبتنى :)
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
273189116.gif



أزيكم يا شباب....

بكرة 23 حدث مهم جدااااااااااااااااا فى تاريخ البشرية كلها والانسانية كمان

هتسألوا طبعا وتقوا ايه ؟؟؟؟؟

وانا هقووووولكم ان حدث ثورة 23 يوليو هههههههههههههه

معلومه جديده برضه

مع انى معرفش حصل فيه اساسا يلا ماعلينا فى حدث تانى اهم من الكلام الفارغ ده

هو يوم ميلاد أنجل صغنون :36_22_25: اكيد كلكم عرفتوه طبعا
طبعا مدام الصغنن يبقي مفيش غيري ههههههههه

هى أختى وحبيبتى الغالية عليا جداااااااااا ميرووووووووو

وطبعا لازم حفلتها تكون على يدى ههههههههه

يلا بقى نستعد للأحتفال والكلام ده والذى منه

429158153.gif
668122499.gif
429158153.gif

وبهذه المناسبة السعيدة طبعاااااااااااااا لازم أقولها...

يالا حالا بالا حايوه ابو الفصاد ( ميرووووووووووو )

هيكون عيد ميلاده الليلة أسعد الأعياد

فليحا أبو الفصاد ( ميروووووووو )
هههههههههههههههههههه
ميرسي علي الحفله يا اخت ابو الفصاد

وطبعا أنا جبت الحلووووووووو عارفة طبعا معازيمك كتير يا مرمورة
اه ربنا يزيد ويبارك بس انتي بطلي حسد
بس على فكرة التورتات دى للديكور بس مش للأكل ههههههه
كمان يعني جيبهالي اتصور جنبها
مكنش العشم

110460935.jpg

524068747.jpg

572777135.jpg

والتورتاااااية دى بقى للأسكندرانية بس :t30:
طيب مدام للاسكندرانيه جيبهالي تغظيني بيها:smil8:
طيب يا مرموره الحساب يجمع

770978430.jpg

والساقع طبعاااااااااااا


885574415.jpg

وطبعا أحلى هدية لأحلى مرموووووورة

926697893.jpg

235605098.jpg

معلش بقى طولت عليكم ههههههه

كل سنة وانتى طيبة يا أحلى مرمورة عرفتها وعقبال سنين كتييييييييييير

وتحققى كل اللى بتتمنيه ياااااااااااااارب وميحرمنيش منك

وأخيرا هقول...


292181386.gif
هههههههههههههههههه
وانتي طيبه ياعمري
وبجد ميرسي علي الحفله الجامده دي يا مرموره
ربنا يخليكي ليا حبيبتي
وافرح بيكي يارب
وميرررررررررررررسي جدا علي الهديه بجد تحفه
دا كفايه انها منك
 

الملك العقرب

++ ملك كل ارض العقارب ++
عضو مبارك
إنضم
28 أكتوبر 2006
المشاركات
4,719
مستوى التفاعل
25
النقاط
0
الإقامة
مصر القبطية
رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

كل سنة وانت طيبة يا احلى ملاك
وعقبال دبلة الخطوبة وعقبالنا كلنا
مش كلنا كلنا يعنى بس كلنا بردوا معادنا الى عايزيين يترهبنوا
ودى هدية بسيطة كدى

3arabiyat_pic324.jpg

 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
معقولة
يا خبر ابيض
دة احنا فى عيد
كل سنة وانتى طيبة يا ميرو
انا مبسوط خالص انى بشارك فى يومك النهاردة
ولو انها متأخرة
سنة جديدة سعيدة فى حضن الفادى
ربنا يوفقك ويحققلك كل امنياتك فى السنة الجديدة
وسنة حلوة مع يسوووع
:)
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
68d78e3585zf2.jpg
اجمل انجل فى الدنيا
القمرررررر ميرو

كل سنه وانتى فرحانه ومبسوطة
ومبروك على سنه جديده جميله فى عمرك
يارب تقضيها هى واللى جاى كله مع حبيبنا ومخلصنا
وميمنعش برضة مع حد تانى كده
هههههههههههه

قولت اجبلك تورته حلوه كده ليكى لوحدك بسسسس
وممكن اوفق لو ادتينى منها مش هقولك لأ
هههههههههههه

19uf5.jpg
وكماااااااااان هديتى الصغيورة
tensionsettingsladies14qv7.gif
واخيرا حاجة بتجمعنا انا وانتى
حظنا مع بعض بقى كده
ههههههههههه
251157102imguw2vj1.jpg
وسنه حلوة جميله مع يسوع يا قمر:)
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

:)كل سنة وانتي طيبة كل سنة مع المسيح

ههديكي اصعب صورة لرب المجد ممكن تشوفيها

ioaua10nt8.jpg
:)يا رب تعجبك اما مرمر مارو اهديها دية فلنشطها الدائم في فضح قصدي عرض اعياد الميلاد اهديها صورة دية

aasa_a10.jpg



:new6:

وانت طيب يا اندرو
ميرسي علي المعايده الجميله
وفعلا كل ما بشوف صوره المسيح دي بتاثر فيا اووي
ميرسي ليك

وبعدين تعالي هنا حرام تشبه القمر دا بمرمر:t30:

 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

519701cqkch5ccy5ri4.gif



ميرووووووووووووووووووووووو

حبببببببببببببببببببببببى

كل سنه وانتى طيبه يا حبيببتى

ويارب عقبال الــــ 93 سنه يارب

وتكون سنه جميله عليكى وتحققى كل حاجه بتتمنيها ونفسك فيها

ويارب يارب يارب نعملك نفرح بخطوبتك وفرحك السنه دى ياااااااااااااااااارب


وانتي طيبه حبيبتي ميرسي توتي علي كلامك ودعوتك الجميله ياقمر
وعقبالك انتي حبيبتي تخلصي علي خير ونفرح بيكي

طبعا طبعا بلاضافه لتورته مرمر اللى انا هاكل منها دى تورتايه صغننه كده ليا انا وانتى وبس
طيب تفتكر هتكفيني انا وانتي :t9:


122800litbirthdaycakerj3.jpg


ودى ليا انا وانتى ومرمر يلا عشان جابت كتييييييييييير بصراحه بس كل واحد واحده
اه تصدقي لا مرمر تزعل وبعدين تدخل تاكل بتاعتي انا وانتي فا لازم نعمل حسابنا ونجبلها حقها



w6w200504150033313d6514jl3.jpg




ودى هديتى ليكى يا حبيبتى يارب تعجبك


w6w200504142346293d63a5qs2.jpg



وسنه حلوه وجميله مع بابا يسووووووووووع:)
حبيبتي تووووووووووووووتي
ميرسي جدا علي كلامك وهديتك الجميله
ربنا يكون معاكي ياقمر
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنة وانتي طيبة يا ميرو
وانت طيب يا كوبتك يا خويا


وعقبال مليون سنة تقضيهم كلهم مع الرب يسوع

وتبقي علي طول فرحانه ( اكيد لو مشوفتيش خلقتي هتبقي كدا ) :hlp:

ههههههههههههه متقولش علي نفسك كده يا مينا
وبجد لمن لايعرف ميرو عندها قلب ذهبي وابيض من جوه علي الرغم انه مش باين اوي عليها بس هي طيبة خالص واخت بحق وحقيقي اطلب من ربنا انه يحافظلي عليها دايما ويباركها
دا كلام كبيررررررررر بجد انا مش قده ومستحقوش
وبعدين تعالي هنا ياد انت ايه ميبنش عليها دي:t9:

ودي حاجة بسيطة كدا مش قد المقام طبعا ( بما اني خدمتك اطفال هتعجبك )
icon7.gif

يعني دي اخدها للاطفال وانا انا اكلها بالنيابه عن الاطفال ولا ايه نظامك

cake702.jpg


happy birthday mero

ميرسي يا مينا علي معايدك الرقيقه
وكلامك الجميل يا خويا الغالي
ربنا يكون معاك دايما

 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

0432pj8.jpg


حبيبة قلبى ميرووووووو القمرررر
أرق بنووووته على سطح المنتدى هههههههه
كل سنه وانتى طيبه يا جميله
ويا رب دايماً نحتفل معاكى بكل مناسباتك الحلوه وأهمها العرررريس طبعاا هههههههه
birthday%20balloons.jpg


happy-birthday-cake.jpg

734343713ic8.jpg


geburtstag050ob6.gif

ايه الكلام الكبير دا بس يا دونا
بجد دا كتير عليا انا مستحقوش
وانتي طيبه حبيبتي
وربنا يخليلك دونتنا الصغير وتفرحي بيها
وميرسي ياقمر علي الهديه

 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
كل سنه وانتي طيبه يا احلي ميرووووووووووو وعقبال سنين كتير تقضيها في حب وسلام مع يسوع طبعا
ههههههههههههههه
شكلي كدا دايما متاخره بس معلش سماح المره دي وعيد الميلاد الجاي هاجي بدري شويه علشان اخد تورته
ههههههههههههههههه

وطبعا ما نسيتش الهدايا
احلي هديه لاغلي بنوته
اتفضلي يا قمره

tensionsettingsladies14qv7.gif


وياب يعجيك ذوقي
وكل سنه وانتي طيبه يا قمره
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
895762684.gif


كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى وعقبال 100 سنة مع يسوع
وانتي طيبه يا احلي ام عرفتها

ونفرح بيكى قررررررررريب
لسه بدري انت عايزه تخلصي مني شكلك:t9:

ودى التورتة وابقى سيبيلى حتة :)
ياسلام دا انت تاخديها كلها مش انتي اللي جيبها ههههههههه
بس ابقي سيبيلي انا حته

363485908.jpg

والهدية كمان..

680801147.jpg


248822952.gif




ميرسي علي الفهديه الجمله
وعلي معايدك الاجمل
ربنا يخليكي ليا ومنحرمش منك
ربنا يبارك حياتك



 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

حبيبتى الغااااااااااااااليه
كل سنه وانتى طيبه ياقمر وسنه حلوه عليكى
تحققى كل اللى بتتمنيه ونفسك فيه
وتلاقى شغل ولا اقولك
العريس يجى بسرعه وياخدك ويطيييير :)
هههههههههههههههه

كل سنه وانتى طيبه ياروحى وسنه حلوة سعيده عليكى

سنه حلوة مع يسوع :)

وانتي طيبه يا تويتي يا حبيبتي
ميرسي ياقمري علي الدعوه الجميله
وانا قاعده علي قلبك متخافيش
ميرسي يا حبيبتي علي معايدتك الرقيقه




 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

DBL30GS@50%25.jpg


كل سنة وانت طيبة يا قمر
وعقبال مية سنة ويا رب نحتفل بيكى السنة الجاية وانتى مع عريسك
ودى هدية بسيطة منى كدى يا رب تعجبك
يلا زى بعضه المصروف ضاع ياختى والمناسبات كترت
وانا صاحبة واجب بقى:smil12:


278424_fpx.tif


وانتي طيبه حبيبتي
وميرسي علي الدعوات الجميله
وبعدين تعبه نفسك لفيه ومضيعه المصروف:smil8:
مكنتي وفرتي وخلاص
وميرسي علي الهديه الجميله ياقمر
بس معندكيش الوان تاني :t30:
ههههههههه
ميرسي علي المعايده الجميله يا جيلان

 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

عيد ميلاد سعيد يا mero_engel
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

طبعا ميرو نجمه منتدى الكنيسه كل سنه وانتى طيبه يا قمر بجد احلى عيد ميلاد اتعمل عشانك​

وعقبال الى فى بالى يارب

هههههههههههههههه
وانت بصحه وسلامه
اااااااااااايه الكلامك الكبير دا بس يا سيزار
ميرسي ياباشا علي المعايده والكلام الرقيق دا
مين اللي بالك يا سيزار:t9:
متقلقش بعد عمر طويل انشاءلله ههههههههههههه



 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنة و أنتى طيبة يا ميرو


و عقبال 1000 سنة


و أن شاء الله السنادى تحققى كل أحلامك و امانيكى و نباركلك على العريس
وانت طيب ياباشا
ميرررررررررررررررررررسي ياروكي علي معايدتك الجميله ودعوتك ليا بس متقلقش انا هفضل علي قلبكم مش هسيبكم هههههههههههه
نورتني .... ربنا يباركك
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
ميرووووووووووووووووو


من ورايا

مكنش العشم
شوفتي بقي انا لازم اخد منك غرامه تاخير

ماعلينا

كل سنة وانتى طيبة يا قمر

وانتي طيبه يا حبيبتي
a_mb1101cakes4.jpg

ودى الهدية يارب تعجبك



عقبااااااااااااال 100 سنة مع يسووووووووع
ايه بس الهداااااااااااااااايا الجامده دي مقدرش انا علي كده

ميرسي يا كيكي علي معايدتك السكر زيك
وطبعا احنا مش حزب واحده
وصاعيده زي بعض هههههههههه
نورتيني يا حبيبتي وربنا يكون معاكي

 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كا سنة وانتى طيبة يا ميرو


وعقبال 100سنة

ويارب السنة دى تكون سنة سعيدة عليكى

وتحققى كل اللى نفسك فية


وسنة حلوة مع يسوع يا حبيبتى
وانتي طيبه يا ينبوع المحبه
دايما معروفه بالواجب
وميرررررررررررررسي حبيبتي علي دعوتك الجميله ليا
ربقنا يكون معاكي
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

كل سنه وانتى طيبه يا ميرو يا قمر


وعقبال مليون سنه

ميرسي يا ايمي يا حبيبتي
وانتي طيبه وبخير
وميرررررررررررررررررسي علي معايدك الرقيقه

 
أعلى