عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

مليون مبرووووك

انا عارف انها جاءت متأخرة شووويات بس يلا معلش...


مبروك وعقبال 1000 سنة



anm0d0174fdb02c1e71.gif

ولا يهمك
وصدقني لا متاخره ولا حاجه
يكفيني الشعور
ميرسي dodi lover


علي معايدتك الرقيقه
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
JMI29969.gif
[/url][/IMG]


MA529969.gif
[/url][/IMG]


SyG29969.gif
[/url][/IMG]


iQw29424.jpg
[/url][/IMG]


WfE29424.jpg
[/url][/IMG]


jpM29424.jpg
[/url][/IMG]


كل سنة وانتى طيبة
ميرو انجل
وعقبال الف سنة فى احضان رب المجد
وارجو قبول اعتذارى لتاخرى فى التهنئة
كما ارجو قبول هديتى المتواضعة


ixF29969.jpg
[/url][/IMG]

ودمتى بود
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
JMI29969.gif
[/URL][/IMG]​



MA529969.gif
[/URL][/IMG]​


SyG29969.gif
[/URL][/IMG]​


iQw29424.jpg
[/URL][/IMG]​


WfE29424.jpg
[/URL][/IMG]​


jpM29424.jpg
[/URL][/IMG]​


كل سنة وانتى طيبة
ميرو انجل
وعقبال الف سنة فى احضان رب المجد
وارجو قبول اعتذارى لتاخرى فى التهنئة
كما ارجو قبول هديتى المتواضعة

ixF29969.jpg
[/URL][/IMG]​


ودمتى بود
وانت طيب يا وليم وبخير وسلام
ومفيش تاخير يا فندم ولا حاجه
وميرسي علي هديتك الجميله
بس الدهب غالي شويه اليومين دول
ليه تعبت نفسك بس
وانت لسه جاي من سفر
ههههههههههه
ميرسي يا وليم علي معايدك الجميله
ربنا يكون معاك

250103851.gif
 
أعلى