رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة
ميرررررررررررررررسي كابتيف علي المعايده الجميله
وانت طيب يا باشا
وانت طيب يا باشا
كل سنة وانتي طيبة
عقبال 100 سنة
وانت طيب يا ميناكل سنه وانتي طيبه
وعقبال مليون سنه
الهديه قرررررررررررريب متقلقيش
كل سنة وانتي طيبة عيوني ^_^
وعئبال ال120 سنة يارررررب
وتحققي كل اللي بتتمنيه
سنة حلوة عليكـــي
![]()
كل سنه وانتى طيبه يا حبيبتى
وانتي طيبه يا احلي كاندي عرفتها
عيد ميلاد سعيد
وعقبال 89 سنه
كتتتتتتتتتير يارب احصل نصهم حتي
ويارب تكون سنه سعيده عليكى يا قمر
وتحققى كل اللى تتمنيه
ميرسي ياغاليه علي الدعوه الجميله دي
اغلى هديه لميرو الغاليه يارب تعجبك
![]()
ربنا يخليكي ليا
ودايما تدلعيني بالهداااااااااااااااااايه كده
تسلم ايدك اكيد هديه رائعه ولازم تعجبني
دا كفايه انها منك
وكمان احلى تورته
كل سنة وانتي طيبة يا ميرو و عقبال 1000000000000000 سنة وانتي ناجحة و مبسوطة و محققة كل احلامك و في حضن المسيح
![]()
ودي احلى هدية ليكي يا قمر
![]()
![]()
كل سنة وانتى طيبة يامرمر
يارب عقبال 100000000 سنة وانتى دايماً بخير وفرح وسلام
وتكون السنة دى احسن من السنة اللى فاتت وتحققى كل اللى ربنا مدبرهولك وبتتمنيه
بمعونة ام النور وشفاعتها
ربنا معاكى يارب ويحافظ عليكى ياحبيبتى دايماً
![]()
كل سنة وانتى اطيب وارق واحلى ميروكل سنة وانتى مع يسوع فى رعايته
انشالله السنادى تحققى احلامك واللى بتتمنيه
ودى هديتى
الله علي الدعوه الجميله
هديه رائعه طبعا
دا كفايه انها منك
انا مش عارفة هى ولادى ولا بناويتى ..بس عجبتنى
تسلملي ايدك يا قمري
لا طبعا جميله
حتي لو ولادي عجباني برضه هههههههه
كل سنة وانت طيبة يا احلى ملاك
وعقبال دبلة الخطوبة وعقبالنا كلنا
مش كلنا كلنا يعنى بس كلنا بردوا معادنا الى عايزيين يترهبنوا
ودى هدية بسيطة كدى
![]()
معقولة
يا خبر ابيض
دة احنا فى عيد
كل سنة وانتى طيبة يا ميرو
انا مبسوط خالص انى بشارك فى يومك النهاردة
ولو انها متأخرة
سنة جديدة سعيدة فى حضن الفادى
ربنا يوفقك ويحققلك كل امنياتك فى السنة الجديدة
وسنة حلوة مع يسوووع
ميرررررررررررررررسي يا حبي علي المعايده الرقيقه زيك دي![]()
اجمل انجل فى الدنيا
القمرررررر ميرو
بس بقي الله ما انتي عارفه اني بتكسف:blush2:
كل سنه وانتى فرحانه ومبسوطة
وانتي طيبه يا حبي
ومبروك على سنه جديده جميله فى عمرك
يارب تقضيها هى واللى جاى كله مع حبيبنا ومخلصنا
اااااااااااااامين يارب
الله علي الدعوه الجميله دي
وميمنعش برضة مع حد تانى كده
هههههههههههه
الله دا انا لسه بقول دعوه جميله ليه بتدعي عليا دلوقتي
ما كنا كويسين
قولت اجبلك تورته حلوه كده ليكى لوحدك بسسسس
وممكن اوفق لو ادتينى منها مش هقولك لأ
هههههههههههه
ودي تيجي طباخ السم يدوقه برضه
عنيا هديكي حته وامري لله
بس مطتمعيش في اكتر من حته يعني اديني بقولك اهو
وكماااااااااان هديتى الصغيورة![]()
كل دي صغيوووووووووووووره
طبعا الهديه متتبعش
بس لو فكرت ابعها يعني تجيب كام :t9:
واخيرا حاجة بتجمعنا انا وانتى![]()
حظنا مع بعض بقى كده
ههههههههههه
دا احلي حظ في الدنيا ياقمر
وسنه حلوة جميله مع يسوع يا قمر![]()
![]()
كل سنه وانتي طيبه يا احلي ميرووووووووووو وعقبال سنين كتير تقضيها في حب وسلام مع يسوع طبعا
ههههههههههههههه
وانتي طيبه يا حبيبتي
وميرسي علي دعوتك الجميله دي ياقمر
شكلي كدا دايما متاخره بس معلش سماح المره دي وعيد الميلاد الجاي هاجي بدري شويه علشان اخد تورته
ههههههههههههههههه
لا يا حبيبتي ولا متاخره ولا حاجه
خلاص اعتبر دا وعد المره الجايه تضبطي مواعيدك بقي متاخريش عشاتن تلحقي حته من التورته
انتي عارفه عندنا اعضاء كتير واكيد التورت هتخلص ومش هلحق احجزلك
هههههههههه
وطبعا ما نسيتش الهدايا
احلي هديه لاغلي بنوته
اتفضلي يا قمره
![]()
وياب يعجيك ذوقي
وكل سنه وانتي طيبه يا قمره
عيد ميلاد سعيد يا mero_engel
كل سنة وانت ليسوع ومع يسوع وفي يسوع
كل سنه وانتي طيبه يا ميرووو
وعقبال مليووووووووون سنه
معلش هي متاخره قووووي
انا اسف جدا جيت متأخر
حمدلله بالسلامه دا المهم
مهم
ايوا وما هو المهم ههههه
جى اقولك
اتفضل :t9:
بس حاسه انك جاي تضربني
مش تقولي كل سنه وانتي طيبه ههههههه
كول سنه وانتى طيبه وعقبال مليون سنه ديما
وانت طيب يا كوك
وبعدين ياراجل قول مليون سنه ونص
![]()
ويارب نشوفك عروسه جميله
ميرسي علي دعوتك الجميله
بس لسه شويه
ودى هديه صغيره ويارب تعجبك
علي فكره انا بموت في الدباديب
تسلم ايدك
وتعيش وتجيب هههههههه
![]()
وده ورد جميل ليكى
لونه رائع
بحييك علي اختيارك وزقك
![]()
ويارب تكونى سعيده
وربنا يبارك حياتك