عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

663947155.gif


ميرررررررررررررررسي كابتيف علي المعايده الجميله
وانت طيب يا باشا
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

كل سنة وانتي طيبة


عقبال 100 سنة
وانت طيب dioscorus
ميرسي علي المعايده
ونورتي موضوعي
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنه وانتي طيبه

وعقبال مليون سنه

الهديه قرررررررررررريب متقلقيش
وانت طيب يا مينا
مليووووووووووون ؟؟؟:t9:
مش شا يف انها قليله شويه
هههههههههه
ايه الهديه جايبها محملها علي لوري ولا ايه ؟
عموما انا هستني
بس مش هفضل مستنيه كتير
وميرسي علي المعايده الجميله
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

كل سنة وانتي طيبة عيوني ^_^

وعئبال ال120 سنة يارررررب
وتحققي كل اللي بتتمنيه
سنة حلوة عليكـــي


myspace-happy-birthday-comments-7.gif

ارررررررررررررررروجه حبيبتي
وانتي طيبه ياغاليه
كلك زوق يا حبيبتي
ميرسي ياقمر علي معايدك السكر دي

 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

كل سنه وانتى طيبه يا حبيبتى

وانتي طيبه يا احلي كاندي عرفتها




عيد ميلاد سعيد

وعقبال 89 سنه
كتتتتتتتتتير يارب احصل نصهم حتي

ويارب تكون سنه سعيده عليكى يا قمر

وتحققى كل اللى تتمنيه

ميرسي ياغاليه علي الدعوه الجميله دي
اغلى هديه لميرو الغاليه يارب تعجبك


ربنا يخليكي ليا
ودايما تدلعيني بالهداااااااااااااااااايه كده
تسلم ايدك اكيد هديه رائعه ولازم تعجبني
دا كفايه انها منك

وكمان احلى تورته



ميرسي يا مامتي ياغاليه علي كل الحاجات الجميله دي
وميرسي علي معايدك السكر دي
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
كل سنة وانت ليسوع ومع يسوع وفي يسوع
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
كل سنه وانتي طيبه يا ميرووو



وعقبال مليووووووووون سنه



معلش هي متاخره قووووي
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنة وانتي طيبة يا ميرو و عقبال 1000000000000000 سنة وانتي ناجحة و مبسوطة و محققة كل احلامك و في حضن المسيح
happy-birthday-1030.jpg


ودي احلى هدية ليكي يا قمر

istockphoto_1191924_present_with_red_ribbon_for_st_valentine_s_day.jpg


سوسنااااااااااااا حبيبتي
وانتي طيبه ياقمر
وميرسي ياعمري علي الدعوه السكر زيك
وكمان هديه
لاكده كتير هههههههههه
ميرسي ليكي حبيبتي
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

happy6vf2.gif


كل سنة وانتى طيبة يامرمر
يارب عقبال 100000000 سنة وانتى دايماً بخير وفرح وسلام
وتكون السنة دى احسن من السنة اللى فاتت وتحققى كل اللى ربنا مدبرهولك وبتتمنيه
بمعونة ام النور وشفاعتها

ربنا معاكى يارب ويحافظ عليكى ياحبيبتى دايماً


وانتي طيبه يا مرمووووووووور
وبجد ميرسي يا حبيبتي علي دعوتك الجميله ليا
وربنا يكون معاكي انتي كمان
ويدبرلك امورك كلها
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

11111111111111111og7.png

كل سنة وانتى اطيب وارق واحلى ميرو
كل سنة وانتى مع يسوع فى رعايته
انشالله السنادى تحققى احلامك واللى بتتمنيه
ودى هديتى

الله علي الدعوه الجميله
هديه رائعه طبعا
دا كفايه انها منك

chain144tatiasiumscorpicd9.jpg

انا مش عارفة هى ولادى ولا بناويتى ..بس عجبتنى :)
تسلملي ايدك يا قمري
لا طبعا جميله
حتي لو ولادي عجباني برضه هههههههه

وانتي طيبه جينا حبيبتي
وميرسي علي معايدتك الجميله
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

كل سنة وانت طيبة يا احلى ملاك

وعقبال دبلة الخطوبة وعقبالنا كلنا
مش كلنا كلنا يعنى بس كلنا بردوا معادنا الى عايزيين يترهبنوا
ودى هدية بسيطة كدى

3arabiyat_pic324.jpg

وانت طيب يا ملك
وميرسي علي دعوتك الجميله طبعا
وعبقال الكل يارب بدون استثني واخد بالك انت ها ؟
وبعدين كلفت نفسك كده
وجايب هديه غاليه ليه كده بس ياراجل
تتردلك يوم فرحك يا باشا ههههههههههه



بقولك صح
مفيش منها الوان تاني
اصلي مش عجباني عايزه ابدلها
نورت ياباشا
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
معقولة

يا خبر ابيض
دة احنا فى عيد
كل سنة وانتى طيبة يا ميرو
انا مبسوط خالص انى بشارك فى يومك النهاردة
ولو انها متأخرة
سنة جديدة سعيدة فى حضن الفادى
ربنا يوفقك ويحققلك كل امنياتك فى السنة الجديدة
وسنة حلوة مع يسوووع
:)

ميرسي لزوقك
وانت طيب يا جوجو
وهي مش متاخره ولا حاجه
المهم انك وصلت بالسلامه هههههههههههههه
وميرسي علي دعوتك ومعايدك الجميله
ربنا يباركك
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

انا اسف جدا جيت متأخر

مهم





جى اقولك





كول سنه وانتى طيبه وعقبال مليون سنه ديما

252399800mb01ss8.gif


ويارب نشوفك عروسه جميله


ودى هديه صغيره ويارب تعجبك

helloumbrellabearscf4.gif



وده ورد جميل ليكى

5381387630612555021qq8.jpg



ويارب تكونى سعيده


وربنا يبارك حياتك
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
68d78e3585zf2.jpg

اجمل انجل فى الدنيا
القمرررررر ميرو

بس بقي الله ما انتي عارفه اني بتكسف:blush2:

كل سنه وانتى فرحانه ومبسوطة
وانتي طيبه يا حبي
ومبروك على سنه جديده جميله فى عمرك
يارب تقضيها هى واللى جاى كله مع حبيبنا ومخلصنا
اااااااااااااامين يارب
الله علي الدعوه الجميله دي
وميمنعش برضة مع حد تانى كده
هههههههههههه

الله دا انا لسه بقول دعوه جميله ليه بتدعي عليا دلوقتي
ما كنا كويسين

قولت اجبلك تورته حلوه كده ليكى لوحدك بسسسس
وممكن اوفق لو ادتينى منها مش هقولك لأ
هههههههههههه

ودي تيجي طباخ السم يدوقه برضه
عنيا هديكي حته وامري لله
بس مطتمعيش في اكتر من حته يعني اديني بقولك اهو
19uf5.jpg
وكماااااااااان هديتى الصغيورة

كل دي صغيوووووووووووووره
طبعا الهديه متتبعش
بس لو فكرت ابعها يعني تجيب كام :t9:
tensionsettingsladies14qv7.gif
واخيرا حاجة بتجمعنا انا وانتى
حظنا مع بعض بقى كده
ههههههههههه

دا احلي حظ في الدنيا ياقمر

251157102imguw2vj1.jpg
وسنه حلوة جميله مع يسوع يا قمر:)
ميرررررررررررررررسي يا حبي علي المعايده الرقيقه زيك دي
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنه وانتي طيبه يا احلي ميرووووووووووو وعقبال سنين كتير تقضيها في حب وسلام مع يسوع طبعا

ههههههههههههههه

وانتي طيبه يا حبيبتي
وميرسي علي دعوتك الجميله دي ياقمر
شكلي كدا دايما متاخره بس معلش سماح المره دي وعيد الميلاد الجاي هاجي بدري شويه علشان اخد تورته
ههههههههههههههههه
لا يا حبيبتي ولا متاخره ولا حاجه
خلاص اعتبر دا وعد المره الجايه تضبطي مواعيدك بقي متاخريش عشاتن تلحقي حته من التورته
انتي عارفه عندنا اعضاء كتير واكيد التورت هتخلص ومش هلحق احجزلك
هههههههههه

وطبعا ما نسيتش الهدايا
احلي هديه لاغلي بنوته
اتفضلي يا قمره

tensionsettingsladies14qv7.gif

وياب يعجيك ذوقي

وكل سنه وانتي طيبه يا قمره

اكيد طبعا عجبني
ماهو الجميل ميجبش غير الجميل اللي زيه
ميررررررررررررررسي يا نيفو علي الهديه والمعايده الجميله دي
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

عيد ميلاد سعيد يا mero_engel

وانت طيب يارب وبخير وسعاده
ميرسي يا استاذ بيتر علي معايدك الجميله
 

dodi lover

New member
عضو
إنضم
23 يوليو 2008
المشاركات
916
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
egypt
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

مليون مبرووووك

انا عارف انها جاءت متأخرة شووويات بس يلا معلش...


مبروك وعقبال 1000 سنة


anm0d0174fdb02c1e71.gif
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
كل سنه وانتي طيبه يا ميرووو




وعقبال مليووووووووون سنه




معلش هي متاخره قووووي
وانت طيب يا مايكل
مليون سنه بس ؟؟؟؟:t9:

ولا متاخره ولا حاجه
ميررررسي يا مايكل نورتني بجد
وميرسي علي معايدك الجميله
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد: رد على: عيد ميلاد سعيد mero_engel يا أحلى أخت وعقبال 100 سنة

انا اسف جدا جيت متأخر

حمدلله بالسلامه دا المهم


مهم
ايوا وما هو المهم ههههه





جى اقولك


اتفضل :t9:
بس حاسه انك جاي تضربني
مش تقولي كل سنه وانتي طيبه ههههههه


كول سنه وانتى طيبه وعقبال مليون سنه ديما
وانت طيب يا كوك
وبعدين ياراجل قول مليون سنه ونص

252399800mb01ss8.gif

ويارب نشوفك عروسه جميله
ميرسي علي دعوتك الجميله
بس لسه شويه


ودى هديه صغيره ويارب تعجبك
علي فكره انا بموت في الدباديب
تسلم ايدك
وتعيش وتجيب هههههههه

helloumbrellabearscf4.gif


وده ورد جميل ليكى

لونه رائع
بحييك علي اختيارك وزقك

5381387630612555021qq8.jpg


ويارب تكونى سعيده



وربنا يبارك حياتك

ميرررررررررررررررررررسي يا كوك علي معايدتك الجميله
والهدايا دي كلها
تعبتك معايا

 
أعلى