انا مايكل عضو جدبد هنا يا جماعة و دى اول مشاركة ليا انا حبيت اشترك فى المنتدى الجميل دة عشان اقدر افيد الاعضاء باى حاجة و الموضوع دة يا جماعة عشان اى حد عندو مشكلة فى الكمبيوتر ( برامج , صيانة , نتورك ) يقولها لى و انا بقدرة ربنا احلها و الموضوع متجدد و انا هاتبع الموضوع كل يوم و سلامى لكم جميعا
انا واضع اسمه:دائما يطلب مني:server1 not found
وبيطلب :user name
لا اعلم ا>ا فيك تفيدني وشكرا" على كل حال
anti virus ...NOD32 ANTIVIRUS V3.0.551