انت عملت بالدوكتور؟؟
شغلت دة؟؟
![]()
و للاسف مفيش نتيجة
ملاحظىة
انت منزل وال 64
وانت بتقول ما فيش حاجة من البرامج ماشية
يجب ان تنتبه هناك برامج خاصة ل ال 32
وبرامج خاصة ل 64
وحتى بالالعاب كمان
وهناك اشياء او حاجات بتمشي على الاتنين
كله شغال و سريع و كل حاجة فيه كويسة
الا الـstore بس
كان شغال اول ما جه
مرة وحدة بقيت لما انزل اي حاجة مهما كانت يجيبلي كدة
=============================
كمان سؤال لو سمحت
بتقول لما اجي انزل
تنزل ايه ومنين...
معليش بسألك عشان في فرق بينا باللغة
عندنا انزل يعني تنزل من النت
عشان كدة بسأل