عندك مشكلة فى الكمبيوتر ( متجدد )

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
مش سؤالين
الصورة اللي وريتني هيا
الواجهة بتاع الاخطاء العامة
بعد ما تخلص منها

تدوس هنا
وتنفذ الشرح دة
#297 #297
دة تصليح خاص
لانه البرنامج بيعمل حوالي 30 شغلانة غير اللي شوفتهم

 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
هنفذ الخطوات و هقولك لو في مشكلة

...
 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
بيعمل ريستار اوتوماتيكياً
اي اعادة تشغيل
وبيظبطلك كل حاجة بالويندوز

معملش ريستارت
 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
المشكلة كما هي

7321273102.png

 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
انت عملت بالدوكتور؟؟
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
البرنامج مش شغال عندى
وادى صورتين من اللى البرنامج
لما جيت اتعامل معة
والباقى معرفتش اصورة

aPAIB.jpg

5CRSZ.jpg
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON

5CRSZ.jpg


اول سطر او شريط
اكتب اسمك بالانكليزي او اي اسم
التاني اكتب ORG
التالت حط الباس اللي داخل البرنامج المحمل وموجد عندك داخل الفولدر
ثم دوس على
Activate
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
و للاسف مفيش نتيجة

ملاحظىة
انت منزل وال 64
وانت بتقول ما فيش حاجة من البرامج ماشية

يجب ان تنتبه هناك برامج خاصة ل ال 32
وبرامج خاصة ل 64

وحتى بالالعاب كمان
وهناك اشياء او حاجات بتمشي على الاتنين


 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines


ملاحظىة
انت منزل وال 64
وانت بتقول ما فيش حاجة من البرامج ماشية

يجب ان تنتبه هناك برامج خاصة ل ال 32
وبرامج خاصة ل 64

وحتى بالالعاب كمان
وهناك اشياء او حاجات بتمشي على الاتنين




شوف يا استاذ كليمووو

انا هصورلك كل حاجة ( فيديو ) و ارفعهالك علي اليوتيوب و اججيبلك اللينك

تمام !!
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
صدقني الويندوز مش ملائم لل لابتوب بتاعك
طيب سؤال عشان نفكر سوا بصوت عالي

الويندوز اللي كان قبل كدة كان احسن انما بطيء؟؟؟
 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
شوف يا استاذ كليمووو

الويندوس الي فات

كان بطييييييييييييييييييئ في كل حاجة

النت مكنش متعرف

مكنش في بلوتوث ولا وايرليس

90% من الالعاب مكنتش شغالة

كان 32 بت

الستور كان شغال و اللعب اللي بتنزل كانت شغالة



الويندوس الجديد

63 بت

6749447919.png


كله شغال و سريع و كل حاجة فيه كويسة

الا الـstore بس

كان شغال اول ما جه

مرة وحدة بقيت لما انزل اي حاجة مهما كانت يجيبلي كدة

6684660278.png



تمام ؟!؟
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON

كله شغال و سريع و كل حاجة فيه كويسة

الا الـstore بس

كان شغال اول ما جه

مرة وحدة بقيت لما انزل اي حاجة مهما كانت يجيبلي كدة
=============================

كمان سؤال لو سمحت
بتقول لما اجي انزل
تنزل ايه ومنين...
معليش بسألك عشان في فرق بينا باللغة

عندنا انزل يعني تنزل من النت
عشان كدة بسأل

 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines

كله شغال و سريع و كل حاجة فيه كويسة

الا الـstore بس

كان شغال اول ما جه

مرة وحدة بقيت لما انزل اي حاجة مهما كانت يجيبلي كدة
=============================

كمان سؤال لو سمحت
بتقول لما اجي انزل
تنزل ايه ومنين...
معليش بسألك عشان في فرق بينا باللغة

عندنا انزل يعني تنزل من النت
عشان كدة بسأل


لما اعمل download او install لأي حاجة من الـ store
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
طيب انت بتعمل داون لود بواسطة الويندوز او
بواسطة داون لود مانيجر
 

+KiMO+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 يوليو 2013
المشاركات
9,056
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الإقامة
Philippines
بواسطة الويندوس

حضرتك مشوفتش اخر الفيديو اللي انا كنت منزله ؟!؟

 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
لا ما شوفتوش النت عندي بطيء كتير
انا
لاحظت لما بيكون هناك معارك على الحدود عندنا بيبطىء النت

ممكن عشان الااف المقاتلين بيتواصلو
بيتقل النت الله اعلم
 
أعلى