انشاءالله تقوم بالسلامة وماعنده غير العافية
ونسمع اخبار جيدة عن الاخ
مشافاها
اشكرك يا اخي الحبيب
ونشكر الرب عدت العملية علي خير
الرب يباركك
انشاءالله تقوم بالسلامة وماعنده غير العافية
ونسمع اخبار جيدة عن الاخ
مشافاها
مبارك هو الرب رب المجد وملك الملوك
يا رب اسالك ان تشفي ابنك المبارك وتوصله بر الامان
انت يا من تجسدت في صورة انسان تجول تصنع المعجزات
انت الذي قلت
لانه حيثما اجتمع اثنان او ثلاثة باسمي فهناك اكون في وسطهم
فها نحن هنا كثرث اصواتنا طالبة منك الشفاعة يا رب
انت الذي قلت
متى11 :5 العمي يبصرون والعرج يمشون والبرص يطهرون والصم يسمعون والموتى يقومون والمساكين يبشّرون.
متى11 :6 وطوبى لمن لا يعثر فيّ
آمين يا رب
ربنا معاك يا كوبتك مان صدقنى انا لسه عارفه دلوقت...ويارب تقوم بالسلامه يا مينا.وترجع بالف خير يارب.
الرب لا يدرك اولاده ابدا في كل مكان الرب يسوع يحفظك و يحميك
بسم للثالوث الاقدس
انا مش هقدر اقولك غير الذى قاله الرب
ملقين كل همكم عليه لانه هو معينكم
الرب يشفيك وقلوبنا معاك اسمحوا لى ان استخدم توقيع باسم جميع اعضاء المنتدى
اخوتك
اعضاع المنتدى
أتمنى له الشفاء
وخبرونا عن حالته لما يخرج من المستشفى
عشان نتحمد له بالسلامة
سلمتك يا مينا الف سلامه انا معنديش كلام كتير اقوله غير ان ربنا معاك وتقوم لنا بالسلامه وبركه القديسين معاك امين
تمنياتي لك بالتوفيق والخروج من العملية بسلامة :flowers:
تحياتي للجميع :flowers:
الرب يسوع القائم من بين الاموات ليحيينا معه فى ملكوته الابدى يحفظك يا مينا يا حبيبى ربنا معاك وبكره الصبح انشاء الله هولعلك شمعة قدام صور القديسين ربنا معاك صلى من اجلى ايهاب الصغير
اخر واحده
ربنا معاك يا مينا وترجعلنا بالسلامه
تكفيك نعمتى لان قوتى فى الضعف تكمن
نعمة المسيح معاك مهما كان المرض قوى
لانه الطبيب الشافى
:yaka:بسم الاب والابن والروح القدس الة واحد امينيايسو ع الحبيب يامن خلصت شعبك من الهلاك يامن سفك دمك من اجلنا يامن بجراحك شفينى كن مع ابنك مينا وامنحة الشفاء فليس شفاء اللى من خللاك فانت الطبيب الشافى فكن معاة امييييييييييييييييين
برغم انى بعيد عن حضن يسوع لكن انا اثق انى يد الله قويه واذكرهذه الايه والمحتاجون الى الشفاء شفاهم وايضا ماتطلوبنه من الاب باسمى يعطا لكم وانا اطلب من الله باسم المسيح واقوله :yaka: انا عوزك انتا ياصاحب القوات تشدد يمينك تعمل معجزات لخويا الغالى كوبتك مان ولا تتركه ابدا امين:yaka:
بسم يسوع الفادي وعليه اعتمادي
كلنا بنتمنا لك الشفاء العاجل رافعين قلوبنا لرب المجد بالصلاه من اجلك يامينا ومن اجل جميع المرضي:yaka:
وانشاء الله العدرا والبابا كيرلس ومارمينا حبيبه وشفيعه هيتشفعولك ويصلولك عند رب المجد يسوع
وبعدين دا انت اسمك مينا علي اسم مارمينا ياعني ما تقلقش العمليه خلصانه:dntknw:
وعايزين نطمئن عليك لما تخرج من المستشفي بالسلامه
( ادعوني في وقت الضيق انقذك فتمجدني ):yaka:
الاخ الحبيب نعمة وسلام ربنا يسوع المسيح تكون معك و تشفيك وهو قادر ان يحفظك و تقوم بالسلامة ونتذكر قول قداسة البابا شنودة الثالث لكل من فى ضيقة
رددوا العبارات الثلاث الاتية
كلة للخير
مصيرها تنتهى
ربنا موجود
الرب هو حافظك