رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان مش بتنونو ليه الشمس بتشرق من الشرق؟؟؟؟؟؟
+ماربيلا+ عضو نشيط عضو نشيط إنضم 19 فبراير 2010 المشاركات 837 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 21 فبراير 2010 #841 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان مش بتنونو ليه الشمس بتشرق من الشرق؟؟؟؟؟؟
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 21 فبراير 2010 #842 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان هى بتشرق بالليل ليه الشطة حراقة
TULiP TO JESUS اسيرة حب يسوع عضو نشيط إنضم 26 أغسطس 2008 المشاركات 17,403 مستوى التفاعل 129 النقاط 0 الإقامة في قلب يسوع 21 فبراير 2010 #843 رد: سؤال غبى ورد اغبى اصلي كل ما احوش فلوس التكيف اصرفها تاني فكر معايا يا تري فين راح الدبدوب بتاعي
رد: سؤال غبى ورد اغبى اصلي كل ما احوش فلوس التكيف اصرفها تاني فكر معايا يا تري فين راح الدبدوب بتاعي
جورج سمير @ عضو نشيط عضو نشيط إنضم 17 ديسمبر 2009 المشاركات 386 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 21 فبراير 2010 #844 رد: سؤال غبى ورد اغبى فى البيت اين توجد اهرامات الجيزة
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 22 فبراير 2010 #845 رد: سؤال غبى ورد اغبى فى دمياط ليه البحر ميته مالحة والنهر ميته عذبة
Mason بنت الفادى عضو مبارك إنضم 10 فبراير 2010 المشاركات 3,725 مستوى التفاعل 11 النقاط 0 الإقامة فى قلب الملك 22 فبراير 2010 #846 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان البحر ملحة زيادة شوى والنهر ملحة قليل ليةلما اقف قدام المرايا اشوف حد شبهى
رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان البحر ملحة زيادة شوى والنهر ملحة قليل ليةلما اقف قدام المرايا اشوف حد شبهى
kero.jesus عضو نشيط عضو نشيط إنضم 13 فبراير 2010 المشاركات 726 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 22 فبراير 2010 #847 رد: سؤال غبى ورد اغبى يخلق من الشبه 40 هههههههههه ليه المقص بيقص
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 22 فبراير 2010 #848 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان مبيعرفش يقطع ليه الولد ميلبسش حلق زى البنت
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 22 فبراير 2010 #849 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان بيخاف يخرم ودنه ليه التليفون اسمه تليفون مش حاجة تانية
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 22 فبراير 2010 #850 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان الحاجة التانية مينفعش يبقى اسمها تليفون ليه فى صيف وشتا وخريف وربيع
Mason بنت الفادى عضو مبارك إنضم 10 فبراير 2010 المشاركات 3,725 مستوى التفاعل 11 النقاط 0 الإقامة فى قلب الملك 23 فبراير 2010 #851 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان الملل لية دايما فاكر اسمك
أثيناغورس New member عضو إنضم 26 أكتوبر 2009 المشاركات 56 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 الإقامة ملكوت الله 23 فبراير 2010 #852 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان مكتوب فى بطاقتى ليه الجمبرى أسمه جمبرى مش بعجرى ؟
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 23 فبراير 2010 #853 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان تبقى كلمة جمبر احلى من بعجر ليه العربية اسرع من العجلة
kero.jesus عضو نشيط عضو نشيط إنضم 13 فبراير 2010 المشاركات 726 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 23 فبراير 2010 #854 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان العربية 4 عجلات لكن العجلة 2 لية الاسد بيخوف؟
+Sameh+ stay positive عضو مبارك إنضم 20 ديسمبر 2009 المشاركات 21,745 مستوى التفاعل 983 النقاط 0 الإقامة Kuwait 23 فبراير 2010 #855 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان نفس شكل الانسان ليه مش بناكل اللحمه فى الصيام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
max mike الباكى بالدموع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2008 المشاركات 11,164 مستوى التفاعل 546 النقاط 0 الإقامة + نقشنى على كفه الحانى .. وجوه حضنه الدافى خبانى + 23 فبراير 2010 #856 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان فيها سم ليه الرملة لونها اصفر مش اى لون تانى
+ماربيلا+ عضو نشيط عضو نشيط إنضم 19 فبراير 2010 المشاركات 837 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 23 فبراير 2010 #857 رد: سؤال غبى ورد اغبى عشان تغرى الناس ليه النمله حجمها صغير ؟؟
+ماربيلا+ عضو نشيط عضو نشيط إنضم 19 فبراير 2010 المشاركات 837 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 23 فبراير 2010 #858 رد: سؤال غبى ورد اغبى صدقينى eng انا لسه جديدة ومعرفش اوى برضو زيك بالظبط
eng_wezo New member إنضم 22 فبراير 2010 المشاركات 25 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 23 فبراير 2010 #859 رد: سؤال غبى ورد اغبى طيب وايه الحل يا ماربيلا ؟؟؟؟؟؟ ما حد يقولنا يا جماعه
جورج سمير @ عضو نشيط عضو نشيط إنضم 17 ديسمبر 2009 المشاركات 386 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 24 فبراير 2010 #860 رد: سؤال غبى ورد اغبى علشان تاكل من غبر محد يشوفها ههههههه ليةلية البحر سمة بحر