سؤال غبي..وجواب اغبى منه

+ماربيلا+

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
19 فبراير 2010
المشاركات
837
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

عشان مش بتنونو

ليه الشمس بتشرق من الشرق؟؟؟؟؟؟
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
رد: سؤال غبى ورد اغبى

اصلي كل ما احوش فلوس التكيف اصرفها تاني


فكر معايا يا تري فين راح الدبدوب بتاعي​
 

جورج سمير @

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 ديسمبر 2009
المشاركات
386
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

فى البيت



اين توجد اهرامات الجيزة


 

Mason

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
10 فبراير 2010
المشاركات
3,725
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
فى قلب الملك
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان البحر ملحة زيادة شوى والنهر ملحة قليل

ليةلما اقف قدام المرايا اشوف حد شبهى
 

kero.jesus

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
13 فبراير 2010
المشاركات
726
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

يخلق من الشبه 40 هههههههههه
ليه المقص بيقص
 

HappyButterfly

محتاجة لك
عضو مبارك
إنضم
27 سبتمبر 2008
المشاركات
12,139
مستوى التفاعل
106
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان بيخاف يخرم ودنه

ليه التليفون اسمه تليفون مش حاجة تانية
 

Mason

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
10 فبراير 2010
المشاركات
3,725
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
فى قلب الملك
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان الملل
لية دايما فاكر اسمك
 

kero.jesus

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
13 فبراير 2010
المشاركات
726
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان العربية 4 عجلات لكن العجلة 2
لية الاسد بيخوف؟
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان نفس شكل الانسان

ليه مش بناكل اللحمه فى الصيام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

+ماربيلا+

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
19 فبراير 2010
المشاركات
837
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

عشان تغرى الناس
ليه النمله حجمها صغير ؟؟
 

+ماربيلا+

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
19 فبراير 2010
المشاركات
837
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

صدقينى eng انا لسه جديدة ومعرفش اوى برضو

زيك بالظبط
 

eng_wezo

New member
إنضم
22 فبراير 2010
المشاركات
25
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

طيب وايه الحل يا ماربيلا ؟؟؟؟؟؟ ما حد يقولنا يا جماعه
 

جورج سمير @

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 ديسمبر 2009
المشاركات
386
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد: سؤال غبى ورد اغبى

علشان تاكل من غبر محد يشوفها ههههههه

ليةلية البحر سمة بحر
 
أعلى