رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!
كل سنة وانتي طيبة حبيبتي
وعئباال ال120 سنة ياااااارب
وتفضلي معانا مبسووطة العمر كله يااارب
كل سنة وانتي طيبة حبيبتي
وعئباال ال120 سنة ياااااارب
وتفضلي معانا مبسووطة العمر كله يااارب
يااااااااااااه ياحبيبتى كل سنة وانتى طيبة
ياحبيبة قلبى
وكل سنة وانتى معانا وسطينى وحبك ملينا
ابالزمة هو فيه قمر يزعل الناس منه مش معقول
القلب الطيب ده ميعرفش غير الحب والحنان
كل سنة وانتى طيبة يا احلى دونا وعقبال دندونة الصغيرة
بوسهالى كتيررررررررررررررررررررررررر
وبوسيلى ماماتهاكتيررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ياااااااه حالا سنه كده بسرعه
الوقت عدى بسرعه معاكى ياقمر من غير ما ناخد بالنا![]()
بجد كاننا نعرفك من سنين مش من سنه بس
وطبعا كان اجمل ما فى السنه اننا شوفناكى لايف كمان
بجد كانوا مرتين زى العسل
يلا هانت ونيجى تانى ونقعد ونرغى مع بعض كتييييير
انا وانتى وفيتا ودونا وكل اللى معنا
يلا كده على السريع اهى تورته
طبعا حبايبك كتييير واخدت بالى وجبتها كبيرة شويه![]()
بس انا هاخد لوحدى الدور اللى قبل الاخير
والمشاريب عليكى اوك ههههههههههههه
وكمان اجمل وردة لاحلى اخت لينا
ربنا ما يحرمنا منك يا قمر ابدااااا![]()
ونفضل مع بعض دايمااااااااا
دايما كده انا اخر واحده معلش يا دونا العتبة على النظر يا بنتى
عقبال مليونسنة وانتى معانا ومنورانا فى المنتدى والاشراف يا دون
وانتى فعلا مشرفة رائعة
مبروووووووووووووووووووووووووووك اعبل مليون الف سنه
الف مبروك يا دونا و أنتى بجد قلب المنتدى
و عقبال 100 سنة تقديها فى المنتدى
ربنا يبارك نشاطك و يعوضك
كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى الغالية
وعقبال يارب متكملى فى المنتدى هنا 10000000 مشاركة
ونتمنى انك تكونى معانا دايماً بموضوعاتك الجميلة ومشاركاتك المميزة
![]()
كل سنة وانتي طيبة حبيبتي
وعئباال ال120 سنة ياااااارب
وتفضلي معانا مبسووطة العمر كله يااارب![]()
بجد يا دونا انتى انسانه جميله جدا و يارب تكونى دايما معانا و منورانا
وعقبال100000000000000000000000000000000000سنه يا سكره
كل سنة وانتى طيبة دونا
وعقبال مليووووووووون سنة
مبروك يا دونا
وعقبال الالف سنة تكونى وسطينا
تفيضى علينا بخدمتك الجميلى
ربنا يبارك حياتك
اتمنى فعلا من ربنا اننا ما ننحرم منك ابدا
مبروك كل سنة وانت طيبة