زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

ارووجة

مشرفةسابقةareej
مشرف سابق
إنضم
16 سبتمبر 2006
المشاركات
11,996
مستوى التفاعل
108
النقاط
0
الإقامة
الاراضي المقدسة- الناصرة-
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنة وانتي طيبة حبيبتي
وعئباال ال120 سنة ياااااارب
وتفضلي معانا مبسووطة العمر كله يااارب
;)
 

Esther

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 مارس 2008
المشاركات
395
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى قلب حبيبى
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

بجد يا دونا انتى انسانه جميله جدا و يارب تكونى دايما معانا و منورانا
وعقبال100000000000000000000000000000000000سنه يا سكره
 

sameh7610

مســــــــيـحـى
عضو مبارك
إنضم
14 فبراير 2008
المشاركات
4,384
مستوى التفاعل
40
النقاط
0
الإقامة
alex
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنة وانتى طيبة دونا

وعقبال مليووووووووون سنة
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

يااااااااااااه ياحبيبتى كل سنة وانتى طيبة
ياحبيبة قلبى
وكل سنة وانتى معانا وسطينى وحبك ملينا
ابالزمة هو فيه قمر يزعل الناس منه مش معقول
القلب الطيب ده ميعرفش غير الحب والحنان
كل سنة وانتى طيبة يا احلى دونا وعقبال دندونة الصغيرة
بوسهالى كتيررررررررررررررررررررررررر
وبوسيلى ماماتهاكتيررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ميررررسى يا حبيبتى ..ربنا يخليكى ....لالالالالا انتى متعرفنيش ده أحنا شريره خااااااالص ههههههههه .
وانتى طيبه يا حبيبتى والبوووس وصل بالسلامه هههههههههه نورتى يا قمرررر وعقبال مشاركة كل سنه :Love_Letter_Open:​
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!


ياااااااه حالا سنه كده بسرعه
78763737az9.gif

الوقت عدى بسرعه معاكى ياقمر من غير ما ناخد بالنا
بجد كاننا نعرفك من سنين مش من سنه بس

وطبعا كان اجمل ما فى السنه اننا شوفناكى لايف كمان :)
بجد كانوا مرتين زى العسل
يلا هانت ونيجى تانى ونقعد ونرغى مع بعض كتييييير
انا وانتى وفيتا ودونا وكل اللى معنا

يلا كده على السريع اهى تورته
7579cd6tg6.png

طبعا حبايبك كتييير واخدت بالى وجبتها كبيرة شويه
بس انا هاخد لوحدى الدور اللى قبل الاخير
والمشاريب عليكى اوك ههههههههههههه

وكمان اجمل وردة لاحلى اخت لينا :)
a848beed02ej4.gif

ربنا ما يحرمنا منك يا قمر ابدااااا
ونفضل مع بعض دايمااااااااا


ميرررسى يا حبيبتى وفعلاً أنا مشتاقه أقابلكم تانى لانكواا وحشتوووونى جداً وأنا فعلاً السنه دى اتعرفت على أحلى أخوات فى الدنيا ربنا يديم علييااا محبتكوا الغاليه وعقبال ما احتفل كل سنه بالذكرى الجميله دى وأنتوا معايا :Love_Letter_Open:​
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

دايما كده انا اخر واحده معلش يا دونا العتبة على النظر يا بنتى
عقبال مليونسنة وانتى معانا ومنورانا فى المنتدى والاشراف يا دون

وانتى فعلا مشرفة رائعة

هههههههههههههه
ولا متأخره ولا حاجه يا مرنوووون .....أنتى تيجى فى اى وقت هتنووووووووورى .....ميررررسى يا قمرررر وعقباااااااال ما اشووووفك عرووووووسه فى الكوووووووشه :t30:​
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: رد: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

مبروووووووووووووووووووووووووووك اعبل مليون الف سنه
ميرررررسى على مروورك الجميل ياlove my jesus وربنا يبارك حياتك .
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

مبروك يا دونا
وعقبال الالف سنة تكونى وسطينا
تفيضى علينا بخدمتك الجميلى
ربنا يبارك حياتك
اتمنى فعلا من ربنا اننا ما ننحرم منك ابدا
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

الف مبروك يا دونا و أنتى بجد قلب المنتدى

و عقبال 100 سنة تقديها فى المنتدى

ربنا يبارك نشاطك و يعوضك

ميرررسى يا رووكى على مجاملتك الرقيقه ..ربنا يباركك ويعوض تعب محبتك .​
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

مبروك كل سنة وانت طيبة
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى الغالية
وعقبال يارب متكملى فى المنتدى هنا 10000000 مشاركة
ونتمنى انك تكونى معانا دايماً بموضوعاتك الجميلة ومشاركاتك المميزة
glitter-baby-121386658521408.gif

وانتى طيبه يا ماريان وبالنسبه للمشاركات يا مين يعيش بقى ههههههههههه
ميرررسى لتشجيعك وذوقك يا حبيبتى..ربنا يخليكى ويعوض تعب محبتك .​
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنة وانتي طيبة حبيبتي
وعئباال ال120 سنة ياااااارب
وتفضلي معانا مبسووطة العمر كله يااارب
;)

وأنتى طيبه يا أروووجتى يا قمررررر ..ميررررسى يا حبيبتى على مرورك الجميل وربنا يبارك حيااتك .​
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

بجد يا دونا انتى انسانه جميله جدا و يارب تكونى دايما معانا و منورانا
وعقبال100000000000000000000000000000000000سنه يا سكره

ميرررسى يا Esther أنتى الاجمل والمنتدى منور بيكى و بكل أعضاءه ..ربنا يباركك .​
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنة وانتى طيبة دونا

وعقبال مليووووووووون سنة

وانت طيب يا سامح وميرررسى على مجاملتك الرقيقه وربنا يعوض تعب محبتك .​
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

مبروك يا دونا
وعقبال الالف سنة تكونى وسطينا
تفيضى علينا بخدمتك الجميلى
ربنا يبارك حياتك
اتمنى فعلا من ربنا اننا ما ننحرم منك ابدا

ميررررسى يا جوجو على مرورك الجميل وذوقك وربنا يعوض تعب محبتك .​
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

مبروك كل سنة وانت طيبة

الله يبارك فيك يا امجد ميرررسى على مرورك الجميل ..وربنا يعوض تعب محبتك .​
 
أعلى