رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!
دونا يا حبيبة قلبي وبجد مش كلام وبس لانك فعلا قريبة من قلبي جدا
كل سنة وانتي طيبة يا حبيبتي وعقبال مليون سنة وانتي معانا ووسطينا
وتكبري دونا الصغنونة وتبقي معانا كمان هنا
ربنا يبارك خدمتك ووقتك ويخليكي دايما وسطبنا
كل سنة وانتي طيبة يا حبيبتي وعقبال مليون سنة وانتي معانا ووسطينا
وتكبري دونا الصغنونة وتبقي معانا كمان هنا
ربنا يبارك خدمتك ووقتك ويخليكي دايما وسطبنا