زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

K A T Y

اسندني يا ابويا
مشرف سابق
إنضم
22 أغسطس 2006
المشاركات
3,445
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
جوة قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

دونا يا حبيبة قلبي وبجد مش كلام وبس لانك فعلا قريبة من قلبي جدا

كل سنة وانتي طيبة يا حبيبتي وعقبال مليون سنة وانتي معانا ووسطينا


وتكبري دونا الصغنونة وتبقي معانا كمان هنا

ربنا يبارك خدمتك ووقتك ويخليكي دايما وسطبنا


Mixed%20Flowers%20and%20a%20Bear.jpg
 

نيفين ثروت

حزب الغلاسه
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
1,799
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

وجودك وسطنا بيبقى منورنا يا دونتى يا غاليه
ربنا يبارك حياتك
و تفضلى منورانا كده على طول
و عقبال سنين كتير تقضيها معانا
واحنا معاكى و بركه رب المجد و حلوله
يكون على كل المنتدى
كل سنه و انتى طيبه يا غاليه على قلبى​
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنه وانتي طيبه يا اجمل دونا في المنتدي وربنا يعطيك عمر كتير وتفضلي منورة المنتدي الجميل دا بنورك يا قمرنا
بجد انتي شخصية رائعه وطول الفترة اللي انا فيها في المنتدي ماشوفت حد زعل منك يا قمرنا
ربنا يبارك حياتك ويعوض تعب محبتك
ويخليكي لينا يا اغلي اخت واجمل مشرفه
وطبعا كل المشرفين علشان محدش يزعل زي القمر
ربنا يبارك فيكم
وميرسي يا روك لانك جمعتنا في منتديك الجميل
ربنا يباركك
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: رد: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

فعلاً وجود وسطنا و كأنك هنا لسنين
تعبك و محبتك و اشرافك و خدمتك كلها روائع و مثال للبقية

اصلي ان يدوم وجودك معنا و في وسطنا, فحقيقةً انت تشغلين مكان لا احد يقدر ان شغله مثلك

سنة حلوة, اكيد حلوة..

أشكرك يا روك على محبتك وكلماتك المشجعه وأشكرك على سماحك لى بالخدمه فى المنتدى الذى تزيد غلاوته عندى يوم بعد يوم وأصلى لان يعطينى الرب المزيد من القدره على أن أصبح مستحقه لان أخدم أكثر أكثر وربنا يبارك حياتك ويثمر فى خدمتك.أميييييين .
 
التعديل الأخير:

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: رد: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

عقبال ما تكملي 100 سنة معانا

وكمان عقبال اشتراك دونا الصغيرة

ربنا يكون معاكي دايما

ويبارك اسرتك بكل بركة سماوية

ميرررسى يا كوبتك .. ربنا يخليك ويبارك حياتك وينجحك فى حياتك دايماً فانت كنت لى نعم الاخ خلال السنه دى ويكفى مساعدتك الدائمه لى فى المنتدى بدون أى ملل ..ربنا يعوض تعب محبتك بكل خييييير.
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

اية دة مبروك كل سنة وانت طيبة

يا قمر بس انا سجلت فى المنتدى بعدك على طول

وبردوا خلاص قربت تكمل سنة زيك

منتدى زى العسل و بجد ربنا يبارك روك علشان

عمل منتدى حلو زى دة ربنا يبارك كل الى فى المنتدى

عندك حق يكفى انه مجمعنا تحت اسم رب المجد وهو فعلا كنيسه ضامه ولادها.....ربنا يبارك فى وجودنا ويجعل مننا سبب نعمه للاخرين ..ميرررسى يا حبيبتى على مشاركتك وربنا معاكى.
 

ميروو رمزي

New member
عضو
إنضم
7 مايو 2008
المشاركات
82
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!



كل سنة وانتي طيبة
و عقبال ما كاملي معنا 100سنة
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنة و انتى طيبة و عقبال مليون شهر

ميرررسى يا ريمووو وبجد انت كنت طول السنه دى اخ جميييييل وصديق رائع ....ربنا يخليك ويباركك .
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: رد: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنه وانتى طيبه يا قمر
كانك معانا من اول يوم فى المنتدى
بجد اخت كبيرة لاعضاء كتير فى المنتدى
ربنا يبارك تعبك

وانت طيب يا جوجووو .. ربنا يخليك ويباركك ويفرحنى دايما بيك .
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

congratulationgraphics6li5.gif


كل سنة وانتى طيبة يا دوناااااااا يا عسل

مع ان شكلى وووووحش انى جيت متأخرة

بس انا بصراحة بحب اجى فى الاخر :new6:

بس اااااايه الاعضاء البخله دووووول ولا شايفة حد دخل فى ايده تورتة

ولا هدية لالالالا يا دونا متسكوووتيش :pleasantr

ههههههههههههههههه

وانا جبت التوووورتة اهو بس ليييييكى لوحدك

silverpolkanu4.jpg


ودى هدية بسيطة ويارب تعجبك

1204703080shamscy4qk9.jpg

وكل سنة وانت طيبة يا دندونة وعقبال ماتبقى تيتة دونا

وانتى وسطينااااا بردوا
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنه وانتي طيبه يا حبوببتي
ودايما تكوني معانا يادونا

وبجد نشاطك رائع
وكل مواضيعك اللي بتقديمها فعلا كلنا بنستفاد منها

وانتى طيبه يا ميروو يا سكررره وميرررسى يا حبيبتى على تشجيعك الدائم ليا فى كل مواضيعى ..ربنا يخليكى ويعوض تعب محبتك:Love_Letter_Open: .
 

ASTRO

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
13 سبتمبر 2007
المشاركات
338
مستوى التفاعل
4
النقاط
18
الإقامة
بحر الحياة
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

عقبال ما يبقوا 100 سنة وكل سنة بجمال 100 سنة وربنا يملى قلبك بالهنا من النهاردة ولحد 100 سنة

كل سنة وانتى طيبة ومنورانا دايما
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: رد: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!



طبعا يا كوبتك عايز خطيبتك تشارك فى المنتدى

مستعجل قوى بس مبروك مبروك :p30:

هنيجى نبارك لك قريب

شكلك مش بتقوليها بنفس يا ونس هههههههههههه
انا هخلى خطيبته بنفسها ترد عليكى وانتى حره بقى :hlp:
 

Ramzi

†المسيح مخلصي †
عضو مبارك
إنضم
3 مايو 2007
المشاركات
2,543
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
الإقامة
† الأردن †
يا سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام يا دونا
كل سنة وانت طيبة
سنة وحدة و عملتيي كل هالمحبة بالمنتدى
الله لا يحرمنا من وجودك دائماً معنا بتشاركينا افراحك و همومك

انا بشكر الله دايما اني اندليت على هالمنتدى و تعرفت على احلى ناس .....
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

مش معقول بجد
سنه عدت بسرعه كده
واحلى ما فيها ان بجد عرفت انسانه جميله ذيك
وكمان اللى مفرحنى اكتر ان انا وتويتى
اول ناس نشوفك لايف
ههههههههههه

ربنا معاكى دايما بجد
ودايما مواضيعك ومشاركاتك متميزة
ودمك شرباااااااااااااااااااااااااات بجد

اقل حاجة ليكى فى اليوم ده
d931b67f2cgt3.gif


وكمان لو حبيتى يعنى تعزمى حد
انا برضه اصيله اهو
ههههههه
w3twrrlto3.jpg





اياكى ثم اياكى تقولى كده
انتى عمرك ما زعلتى حد من الصغير للكبير
انتى دايما حنينه وقلبك كبير
ده انتى اللى مش بتزعلى من حد
هههههههههه

الف مبروك يا اجمل انسانة شوفتها:)




فيتوووو حبيبتى متتصوريش سعادتى بمعرفتك انتى وتويتى الجميله اد ايه ويوم ما شفتكوا كان بالنسبه لى يوم عيد .
كنتوا دايماً معايا وقريبين منى سنه كامله كنتوا اقربلى من اخواتى بجد .....بتمنى نفضل سوا ومحبتنا تزيد ومنفترقش عن بعض أبداً يا احلى ا خوات فى الدنيا .
ويا رب اشوفك عرووووووووووسه قريب اووووووى يا حبيبتى .
ميرررسى على مشاركتك الجميله وربنا معاكى يا ملاكى.
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنه وانتى طيبه يادونا
وعقبال 100سنه وانتى معانا ومنورانا ديما
ربنا يبارك حياتك

وانت طيب يا كوكو مان والمنتدى منور بالاعضاء النشيطين زيك ..ميرررسى وربنا يبارك حياتك ويرعااك فى كل خطاويك ..أمين .
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

يااااااااااااه ياحبيبتى كل سنة وانتى طيبة
ياحبيبة قلبى
وكل سنة وانتى معانا وسطينى وحبك ملينا
ابالزمة هو فيه قمر يزعل الناس منه مش معقول
القلب الطيب ده ميعرفش غير الحب والحنان
كل سنة وانتى طيبة يا احلى دونا وعقبال دندونة الصغيرة
بوسهالى كتيررررررررررررررررررررررررر
وبوسيلى ماماتهاكتيررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!


ياااااااه حالا سنه كده بسرعه
78763737az9.gif

الوقت عدى بسرعه معاكى ياقمر من غير ما ناخد بالنا
بجد كاننا نعرفك من سنين مش من سنه بس

وطبعا كان اجمل ما فى السنه اننا شوفناكى لايف كمان :)
بجد كانوا مرتين زى العسل
يلا هانت ونيجى تانى ونقعد ونرغى مع بعض كتييييير
انا وانتى وفيتا ودونا وكل اللى معنا

يلا كده على السريع اهى تورته
7579cd6tg6.png

طبعا حبايبك كتييير واخدت بالى وجبتها كبيرة شويه
بس انا هاخد لوحدى الدور اللى قبل الاخير
والمشاريب عليكى اوك ههههههههههههه

وكمان اجمل وردة لاحلى اخت لينا :)
a848beed02ej4.gif

ربنا ما يحرمنا منك يا قمر ابدااااا
ونفضل مع بعض دايمااااااااا

 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنة وانتى اجمل
دونا نبيل
انضممت لرحلتكم ولم اشعر بغربة
وكيف تكون غربة ودونا شمعتنا
ودمتى ودامت رحلتك معنا
مودتى

ميرررسى يا وليم على ذوقك وفعلا منذ يوم انضمامك لاسرتنا وانت سريعاً ما أثرت فينا بمشاركاتك المشجعه ومحبتك للكل مما جعل لك مكاناً فى قلوبنا يا صاحب الكلمه المؤثره ..ربنا يرعاك.
 
أعلى