زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

دايما كده انا اخر واحده معلش يا دونا العتبة على النظر يا بنتى
عقبال مليونسنة وانتى معانا ومنورانا فى المنتدى والاشراف يا دون

وانتى فعلا مشرفة رائعة
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

مبروك يادونا

بجد اجمل قلب فى المنتدى

مبروك

ويارب دايما وعلى طول فى نشاط

ربنا يبارك فيك يا كاجووو

بجد نورت الموووضوع ..ميررررسى وربنا يوفقك فى حيااااتك .
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

دونتى حبيبتى عقبال 70 سنه وانتى دايما منوره المنتدى

ومعتقدرش ان فى حد ممكن يزعل منك

ربنا معاكى يا حبيبتى

وربنا يبارك خدمتك​

كاااااااندو حبيبتى المنتدى منور بيكى انتى يا قمرررررنا ..وطبعااا انتى عارفه غلاوتك عندى اد ايه بس ربنا يبعد عننا عدو الخير علشان المحبه تدوم ما بيننا :Love_Letter_Open:
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: رد: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

:story: .......................... التثنية 28 : 3 , 6 .......................... :story:

مُبَارَكاً تَكُونُ فِي المَدِينَةِ وَمُبَارَكاً تَكُونُ فِي الحَقْلِ.
مُبَارَكاً تَكُونُ فِي دُخُولِكَ وَمُبَارَكاً تَكُونُ فِي خُرُوجِكَ.

راعوث19:2
فَقَالَـــتْ لَهَـــا حَمَاتُهَـــا
أَيْنَ الْتَقَطْتِ الْيَوْمَ وَأَيْنَ اشْتَغَلْتِ
لِيَكُــنِ النَّاظِــرُ إِلَيْــكِ مُبَارَكــاً.

مزمور 113 : 2
لِيَكُنِ اسْمُ الرَّبِّ مُبَارَكاً مِنَ الآنَ وَإِلَى الأَبَدِ.



:story: .................... :smi106: .................... :story:


***************


ياسلام عليك يا my Rock لمَّا تديني طرف الخيط

:36_13_3:

وجودك في وسطنا كأنك من سنين

تعبك محبتك إشرافك وخدمتك ظاهرين

دي بتلمع وتنور ذي الأكاليل علـى الجبين

ونشوف أشواقك ومشيئة الرب فيـكِ متحققين

نكتب كلام يفرَّح الكل وبالفادي نبقى كلنا متهللين

نقول كلام عن إليِّ غيَّرنا عشان الناس تبقى فـاهمين

نفرَّح إلهنا ُنسر قلبه لأن إرادته على الدوام إحنا عاملين

كل واحد على تعبه ياخد مكافئة ونعيش في السمـا مكرمين


***************


شكراً coptic Man عرفتنا أنها مش دونا .... دي دونا ونص ربنا يبارك كل الباقيين

ماشي يا أخت فيتا ناس بتتقابل لايف لايف وخلينا نشوفهم ديجتال ما إحنا غلابة ومساكين


وآدي ترتتين واحدة لدونا الكبيرة وواحدة لدونا الصغيرة بالكريم شانتيه والشيكولاتة مليانيين




50753719oi2xx6fr5bh9.jpg
..............
1333kk3dg0.jpg

معلش ..... حد يكبَّر التورتة يا جماعة :36_19_2:

بجد كلك ذوق يا أستاذنا .. نورت الموضوع والدنيا كلهااا .. وحقيقى انا سعيده جدااا بمشاركتك الجميله ..ميرررسى وربنا يعوض تعب محبتك .
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنة وانتى طيبة يا قمر
وعقبال ما تكملى مية سنة
وطاوعك لسانك تقولى لو كنت زعلت حد
هو انتى بتزعلى حد اصلا
بجد انتى ملاك المنتدى ومافيش زيك
ويا رب تفضلى معانا على طول​

وانتى طيبه يا جيجى......... وحلووه ملاك المنتدى دى دلوقتى روك يقولى انى مدلعه الاعضاء ههههههههه ..بأذن المسيح أفضل معاكوا يا أحلى اخوااااات فى الدنيا ... ميرررسى يا حبيبتى وربنا يباركك .
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنه وانتى طيبه يا دونا
انا حاسس انى اعرفك من سنوات

وانت طيب يا بيتر وربنا يباركك ويخليك لاسرتك ولينا ........ وانا بقى أعرفك فعلا لانى انا شفتك فى الحقيقه وانت لا :t30: ولا نسسسسسسسسسيت هههههههههههههه
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

بجد حضرتك بسم الصليب عليك
ربنا فعلا يبارك فى موهبتك وابدعاتك دى

وبعدين ربنا يعلم انا كان نفسى اشوفها ازاى يعنى:)
وطبعا لينا الشرف ان احنا كلنا متجمعين فى المنتدى الجميل ده:)

حقيقى كلامك جميييييل

أمين يا فيتوووو ربنا يباركلنا فى موهبته الجميله.
وأنا كمااان يا حبيبتى كنت فعلا نفسى أشوووووفك اووووووووى ويا رب تتكرر تانى كتيييييير .
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

لن اطول ولن ازيد

بل اقدم الشكر لمن يفي بالمواعيد

يسوع المسيح الرب المجيد

الذي اتحفنا من خلالك بكل جديد

بكلمات طيبة تعمل في القلب وتجيد

بل جعل جل اهتمامك تحرير العبيد

مشيرة لعمل المسيح الفريد

وسحق ابليس العنيد

اسأل الرب ان يعمل فيك مايريد

ويثمر من خلالك بروحه الرشيد

فتكوني سفيرة لكل تائه و شريد

سنة جديدة ملؤها الفرح السعيد

اتمناها لك في خدمة الرب العميد

فيكلل حياتك بالرضى ويزيد

من بركات السماء وفيض اكيد

بجد مش لاقيه كلام أعبر بيه عن جمال كلماتك غير انى اقول ربنا يديمك لينا مثاال رائع للمحبه والخدمه وقدوه كبييييييييره نتمنى نبقى زيها ..ميررررسى لمشاركتك الجميله وربنا يبارك حياتك وحياة أسرتك ..أمييين .
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

دونا يا حبيبة قلبي وبجد مش كلام وبس لانك فعلا قريبة من قلبي جدا

كل سنة وانتي طيبة يا حبيبتي وعقبال مليون سنة وانتي معانا ووسطينا


وتكبري دونا الصغنونة وتبقي معانا كمان هنا

ربنا يبارك خدمتك ووقتك ويخليكي دايما وسطبنا


Mixed%20Flowers%20and%20a%20Bear.jpg

كتكووووته حبيبتى ميرررسى يا قمررر على كلامك الجميل اللى طالع من القلب ده :Love_Letter_Send:
ربنا يباركلى فيكى ويفرح قلبك دايماااااا.
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

وجودك وسطنا بيبقى منورنا يا دونتى يا غاليه
ربنا يبارك حياتك
و تفضلى منورانا كده على طول
و عقبال سنين كتير تقضيها معانا
واحنا معاكى و بركه رب المجد و حلوله
يكون على كل المنتدى
كل سنه و انتى طيبه يا غاليه على قلبى​

ميرررسى يا حبيبتى على مشاركتك الرقيقه وكل سنه وانتى طيبه وربنا يعوض تعب محبتك يااا قمرررر .
 

love my jesus

New member
عضو
إنضم
8 مايو 2008
المشاركات
236
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
مبروووووووووووووووووووووووووووك اعبل مليون الف سنه
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

كل سنه وانتي طيبه يا اجمل دونا في المنتدي وربنا يعطيك عمر كتير وتفضلي منورة المنتدي الجميل دا بنورك يا قمرنا
بجد انتي شخصية رائعه وطول الفترة اللي انا فيها في المنتدي ماشوفت حد زعل منك يا قمرنا
ربنا يبارك حياتك ويعوض تعب محبتك
ويخليكي لينا يا اغلي اخت واجمل مشرفه
وطبعا كل المشرفين علشان محدش يزعل زي القمر
ربنا يبارك فيكم
وميرسي يا روك لانك جمعتنا في منتديك الجميل
ربنا يباركك

أيوووه دلعى فيا كده انتى وتؤامتك لغاية ما اصدقكواااااا هههههههههه
ميررررسى يا حبيبتى على محبتك ا لغاليه ويا رب دايماً متجمعين فى أحلى منتدى فى الدنيااا .
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!



كل سنة وانتي طيبة
و عقبال ما كاملي معنا 100سنة

ميرررسى يا ميرووو على مشاركتك الجميله وربنا يبارك حياتك .
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

بجد مش لاقيه كلام أعبر بيه عن جمال كلماتك غير انى اقول ربنا يديمك لينا مثاال رائع للمحبه والخدمه وقدوه كبييييييييره نتمنى نبقى زيها ..ميررررسى لمشاركتك الجميله وربنا يبارك حياتك وحياة أسرتك ..أمييين .
اشكرك عزيزتي
وربنا يبارك حياتك
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

congratulationgraphics6li5.gif


كل سنة وانتى طيبة يا دوناااااااا يا عسل

مع ان شكلى وووووحش انى جيت متأخرة

بس انا بصراحة بحب اجى فى الاخر :new6:

بس اااااايه الاعضاء البخله دووووول ولا شايفة حد دخل فى ايده تورتة

ولا هدية لالالالا يا دونا متسكوووتيش :pleasantr

ههههههههههههههههه

وانا جبت التوووورتة اهو بس ليييييكى لوحدك

silverpolkanu4.jpg


ودى هدية بسيطة ويارب تعجبك

1204703080shamscy4qk9.jpg

وكل سنة وانت طيبة يا دندونة وعقبال ماتبقى تيتة دونا

وانتى وسطينااااا بردوا


يا بنتى انتى دايماً كده بتحبى تهدى النفووووس ..ملاك يا اخواتى هههههههههههه
بس ايه الكرم ده هدايا وتورت ..منحرمش منك يا قمررررر
ميررررسى يا حبيبتى نورتى بمشاركتك الجميله وعقبال كل سنه :Love_Letter_Open:
 

R0O0O0KY

^THΞ LΞGΞNĐ^
عضو مبارك
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
3,826
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
يــهــمــك فــى أيــة ؟
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

الف مبروك يا دونا و أنتى بجد قلب المنتدى

و عقبال 100 سنة تقديها فى المنتدى

ربنا يبارك نشاطك و يعوضك
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

عقبال ما يبقوا 100 سنة وكل سنة بجمال 100 سنة وربنا يملى قلبك بالهنا من النهاردة ولحد 100 سنة

كل سنة وانتى طيبة ومنورانا دايما

ميرررررسى يا Astro على مرورك الجميل وربنا يباركك ويعوض تعب محبتك .
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: رد: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

يا سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام يا دونا
كل سنة وانت طيبة
سنة وحدة و عملتيي كل هالمحبة بالمنتدى
الله لا يحرمنا من وجودك دائماً معنا بتشاركينا افراحك و همومك

انا بشكر الله دايما اني اندليت على هالمنتدى و تعرفت على احلى ناس .....

ميرررسى يا رمزى على ذوقك ..والحقيقه انت كنت من اول الناس اللى اتعرفت عليهم هنا وكنت نعم الاخ وأحب أقولك ان المحبه مالهاش علاقه بالوقت أذا كان كبير ولا قليل ..المحبه تخترق القلووووب بسهام نافذه وعندك حق المنتدى هنا مثال حى على المحبه ..أشكرك على مرورك الجميل وربنا يعوض تعب محبتك .​
 

Maria Teparthenos

♥JESUS Loves Me
عضو مبارك
إنضم
11 أكتوبر 2007
المشاركات
2,824
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
الإقامة
مملكتى ليست من هذا العالم
رد على: زى النهارده ابتديت رحلتى معاااكوا !!!!!!!!

انا النهارده بالظبط تميت السنه معاكوا وفى وسطيكواااا:Love_Letter_Send:
زى النهارده سجلت بالمنتدى بس الصراحه مكنتش عارفه انى هتعلق بيكوا كده:66:
فعلا الوقت الجميل بيعدى بسرررعه علشان كده انا بجد محسيتش بالسنه دى :Red_Flying_Heart_2:
بتمنى النهارده من ربنا حاجه واحده بسسس :smi106:
أنى أفضل معاكووا وان مفيش حاجه تبعدنى عنكوااا ابداً:)
كمان يا ريت لو كنت ضايقت حد خلال السنه دى بطلب منه انه يسامحنى:give_rose
وربنا يقدرنى على خدمتى الجميله فى الاشراف وانى اكون عند حسن ظنكوااا بيا دايماً :16_4_16:.



كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى الغالية
وعقبال يارب متكملى فى المنتدى هنا 10000000 مشاركة
ونتمنى انك تكونى معانا دايماً بموضوعاتك الجميلة ومشاركاتك المميزة
glitter-baby-121386658521408.gif
 
أعلى