دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا شاب ولد من ابوين مسيحين ترعرعت فى الكنيسة الارذوكسية
ولدت من زمان فى حى يدعى شبرا مصر بالقاهرة
ولحقتو بالمدرسة الابتدائية ثم بالصدفة ودعا الوالدين دخلت ثانوى مكنتش فاضى
فى ايام اعدادى هههههههههههههههههههه
وبعد كدا الكلية وبس
ابويا مرضيش يدخلنى الجيش
اتفرجت علية فيديوووووووووووووو بس ههههههههههههههههههههههه
واكملكم باقيت القصة فى العدد الجاى
انتظرونااااااااااااا تجدو كل ما يسر قلبك
الى القاء فى حلقة قادمة
اذكرونى لو صليتوووووووووووووووووووووووووووووووووووو

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انت باين عليك يا يوجى زى العسل
يلا ورينا مشركاتك بئى
عشن تبئى مشرف المنتدى الترفيهى مستقبليا وتقطع على تويتى
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا شاب ولد من ابوين مسيحين ترعرعت فى الكنيسة الارذوكسية
ولدت من زمان فى حى يدعى شبرا مصر بالقاهرة
ولحقتو بالمدرسة الابتدائية ثم بالصدفة ودعا الوالدين دخلت ثانوى مكنتش فاضى
فى ايام اعدادى هههههههههههههههههههه
وبعد كدا الكلية وبس
ابويا مرضيش يدخلنى الجيش
اتفرجت علية فيديوووووووووووووو بس ههههههههههههههههههههههه
واكملكم باقيت القصة فى العدد الجاى
انتظرونااااااااااااا تجدو كل ما يسر قلبك
الى القاء فى حلقة قادمة
اذكرونى لو صليتوووووووووووووووووووووووووووووووووووو

هههههههههههههههههههه
جامدة ترعرعت دى
شفت الجيش فيديو كمان...
لا يا بوجى ده انت شكلك من الشباب اللى بيجاهد فى سبيل الوطن
اللى بيتفرجوا على الفيديو
ههههههههههههههههه
هو لسه فى تكلمة لقصتك دى....
يارب كون معانااااااااااااا ههههههههههههههه
ربنا معاك يا جميل
انا صليتلك اهو يمكن..... ولا بلاش
هههههههههههه
 
إنضم
17 نوفمبر 2007
المشاركات
17
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى ممكن لو حد عندة ترنيمة الانبا انطو نيوس يبعتها اصل الى فى المنتدى السريعة فى واحدة تانية بطيئة
 
إنضم
17 نوفمبر 2007
المشاركات
17
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا اشتركت فى المنتدى وبقيت عضو وكل مرة بسجل دخولى وبرضة مش عارف ادخل الدردشة
 
إنضم
17 نوفمبر 2007
المشاركات
17
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ممكن لو حد عندة ترنيمة ava antonyous
 

ipraheem makram

New member
عضو
إنضم
1 سبتمبر 2007
المشاركات
315
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلآ بيكو كتير
احب اعرف ازاى ادردش معاكم
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انت عضو عادى

لازم تبقى عضو مبارك

يعنى اسمك يبقى باللون الاخضر

و دا تحصل علية من خلال مشاركاتك فى الاقسام

و خصوصآ الاقسام المسيحية​
 

nashat2005

New member
عضو
إنضم
2 سبتمبر 2007
المشاركات
79
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا ياجماعه عضو جديد خالص
احب اتعرف عليكوا بس ناقصلى حاجه
ان اعرف ازاى ادخل للشات واتعرف عليكوا
ممكن حد يقولى ازاى من فضلكووووووووووووا حد يقولى ازاى ادخل على الشات
عاااااااااااااااااااااااوز اتكلم معاكوا
سلام ونعمه
 

nashat2005

New member
عضو
إنضم
2 سبتمبر 2007
المشاركات
79
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

أغابى
يعنى ايه هى شروط العضوية المباركه
صلوات القديسين
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة
نرحب بك في منتدى الكنيسة
ونتمنى لك اقامة دائمة بين اخواتك
بالنسبة للشات فهي للاعضاء المباركين والمشرفين
وخاصية الاعضاء المباركين ان لهم مدة في المنتدى وخدمتهم جليه ونشطة ومثابرين في الخدمة
ونحن هنا نرحب بك اخا عزيزا
وننتظر تفاعلك معنا
والرب يبارك حياتك
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

بوووووجى هنا يا مرحبا يامرحبا
ههههههههههههههههه
 

بوجى2000

New member
إنضم
22 نوفمبر 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ياخالتى مرمر انا مش عارف ادردش مع خلق الله قربت اكلم الشاشة ويقولة علية..............................
بعد الشر انشالة ...............
طيب دة حاجة الحاجة التانية الموس عمال ينور مش عارف اطفية منين هههههههههههههههههههههه
وبعدين الياهو عندى بطل يضحك لازم كل يوم اقولة نكتة علشان يضحك طول النهار لغاية مينساها
اتصلت بالبيت بيتك اقولهم على مشكلتى قلولى روح عند خالتك مرمر وهى عندة الحل
فجتلك ياكبير تعينيى
بس اهم حاجة الشات علشان الناس ابتدت تتكلم
ماش ياكبيررررررررررررررررررررررررررة
ربنا يستررررررر وتكونى كبيرة علطول
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ههههههههههههههههههه
حمدلله على السلامة ياجميل
كل ده بتكتب... ده انا فكرتك بتنزل باقية قصة حياتك ياشيخ
طيب ماتدردش يابوجى هو فى حد مانعك... سامحه يارب
هههههههههههههههههههههه تصدق مشكلة الموس دى بردوا عندى
بس عرفت اطفيه مش زيك...
هقولك اعمل ايه... هاتله قطة جانبه ههههههههههههههههههه
مشكلة الياهو بقى...
ماهو بيضحك عندى من غير حاجة ده عيب عندك انت بقى
معلش يا ياهو ابقى هاتله حاجة حلوة ومش هيعمل كده تانى
عمك بوجى بردوا زى باباك الياهو الكبير
اى خدمة اهو حليتك المشكلة بس تصدق البيت بيتك اول مرة تصدق فى كلامها
هههههههههههههههههه

كفاية هزار بقى....
لو انت قصدك على الدردشة مش هينفع تدخلها لازم تكون عضو مبارك
يعنى اسمك يبقى باللون الاخضر
يلا بقى ربنا يسهلك وتوصل لها ياجميل
 

بوجى2000

New member
إنضم
22 نوفمبر 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

بس انا مش هتقول عليكم بس انا
حفظت الوصايا من صغرى
فكيف اكون مبارك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

تبقى مبارك...
لما مشاركاتك تزيد وخصوصا فى مواضيع هادفة
مش كله ترفيهى كده
يلا شد حيلك بقى
 

ماريان مرمر

New member
عضو
إنضم
30 سبتمبر 2007
المشاركات
269
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

السلام لكم
ممكن كلنا نتجمع فى شات مسيحى

*****************
دا شات جميل ممكن كلنا نتجمع هناك علشان نتعرف

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

التجمع فى المنتدى المسيحى و اكتساب معلومات كثيرة منة افضل من الشات

رجاء عدم وضع لينكات لاى شات خارج المنتدى
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

bola123

New member
إنضم
27 نوفمبر 2007
المشاركات
39
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
el-behaira
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا بولا #######مصر من محافظه ######
السن 19.6سنه يعنى عايش بقالى كتييييييييير
الوظيفه معيد فى ثانوى
التليفون################ _____#############
الايميل ُُُُُُُُُُ###############
من يريد التعرف عليا بجد انا تحت امره انا ما بكدبش فى كلامى لانى بكره الكدب والكدابييييين ان فى حد عايز يتعرف اوك

تم التحرير
ـــــــــــــــــــ
استفانوس
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة
يرجى من الاخوة الاحباء
عدم كتابة التعريف الشخصي
الايميل - المحافظة - الكنيسة -الهواتف
حرصا على سلامتهم
والرب يبارك الجميع
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى