- إنضم
- 19 سبتمبر 2007
- المشاركات
- 14,421
- مستوى التفاعل
- 445
- النقاط
- 0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انت باين عليك يا يوجى زى العسل
يلا ورينا مشركاتك بئى
عشن تبئى مشرف المنتدى الترفيهى مستقبليا وتقطع على تويتى
انا شاب ولد من ابوين مسيحين ترعرعت فى الكنيسة الارذوكسية
ولدت من زمان فى حى يدعى شبرا مصر بالقاهرة
ولحقتو بالمدرسة الابتدائية ثم بالصدفة ودعا الوالدين دخلت ثانوى مكنتش فاضى
فى ايام اعدادى هههههههههههههههههههه
وبعد كدا الكلية وبس
ابويا مرضيش يدخلنى الجيش
اتفرجت علية فيديوووووووووووووو بس ههههههههههههههههههههههه
واكملكم باقيت القصة فى العدد الجاى
انتظرونااااااااااااا تجدو كل ما يسر قلبك
الى القاء فى حلقة قادمة
اذكرونى لو صليتوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انت باين عليك يا يوجى زى العسل
يلا ورينا مشركاتك بئى
عشن تبئى مشرف المنتدى الترفيهى مستقبليا وتقطع على تويتى