دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

emad basha

New member
إنضم
24 نوفمبر 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

tayb ok ,, i want to download traneem how ana mesh 3aref ,, ma3lesh i m sorry ana ****2el 3lako
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا عضوة جديدة وعايزة اعرف اكثر عن كيفية مشاركتي في المنتدي وازاي استفيد كويس منه
وسلام الرب ليكم كلكم:new6:

سلام ونعمة
اهلا بك في منتدى الكنيسة
نرحب بك اشد الترحيب
وندعوك للتفصح في جميع اقسام المنتدى
وخاصة المنتديات المسيحية
ففيها الغذاء الروحي لحياتك
كل ماهنالك يوجد في نهاية كل صفحة في الموضوع (الرد السريع )
من خلاله تستطيعين ان تشاركي في الموضوع
ومرة ثانية نرحب بك اختا عزيزة بين اخوتك
والرب يبارك حياتك
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيك عماد
واهلا بيكى كارين
منوريييييين
مستنينكوا معانا دايما
ومنتظرين مشاركاتكم
ربنا يبارككم
 

كارين وائل

New member
إنضم
24 نوفمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا اشتقت اليكم واريد ان اعرف كيف اضيف موضوعات جديدة للمنتدى:p30:
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة
لقد اجبتك
انظري الى المشاركة السابقة التي تحمل الرقم 1025
واهلابك
 

beshoy atef

New member
إنضم
23 نوفمبر 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

شكرا ليكى يامرمر
 

beshoy atef

New member
إنضم
23 نوفمبر 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا محتاج من اى حد انى اعرف شواية حجات عن المنتدا عشان اشارك معاكم انا نفسى اكون معاكم
 

beshoy atef

New member
إنضم
23 نوفمبر 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

استفانوس ممكن تسعدنى على التعارف على المنتدى
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة
ارحب بك اخي الحبيب
في منتدي الكنيسة
التي هو اكبر منتدى ميسحي عربي عبر شبكة النت
فلقد وصل عدد اعضاءه الى 30 الف عضو
ويزور منتدانا اكثر من عشرون ميلون شهريا
وهدفنا اعلان مجد يسوع والتبسير لنوال الخلاص بصليبه المقدس
ونقدم الدليل تلو الدليل على الشبهات الوهمية للكتاب المقدس
وايضا نفضح القران والاحاديث الاسلامية
والاهم من ذلك
اننا نقدم التاملات الروحية والعبر والترانيم التي تقوي المومن في حياته اليومية
وهناك الكثير الكثير
انا انصحك للدخول لاقسام المنتدى واتمنى ان يكون لك سبب بركة لحياتك
وتتعرف على الرب يسوع المسيح ان قرب
فتصبح من ابناء النور ان كنت من خليفة اخرى
مرة ثانية نرحب بك
ولاتتردد في اي سؤال
فالدى المنتدى اقسم مخصصة
واخير ادعو لك بالتوفيق
سلام
 

بوجى2000

New member
إنضم
22 نوفمبر 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

بسم الاب والابن والروح القدس اله الواحد امين
بسووووووووووووووووووو بقاااااااااا انا لسة بكيسى من بلدى تقفيل برة فحد يكسب ثواب ويعلمنى ممكن
انا وصلت لغاية هنا لوحدى حد يمسك ايدى ويعلمنى ويرحم جهلى هههههههههههههههههههههه
انا مستنى خلاص
اذكرونى فى صلواتكمممممممممممممممم
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هههههههههههههههههههههههه
انشاء الله هنفك الكيس ده وهنخليه تقفيل داخلى مش خارجى كمان
أهلا بيك معانا يا بوجى فى المنتدى ونورتنا
وانشاء الله يكون سبب بركة ليك
نعمة ربنا يسوع المسيح معاك
وكل سنة وأنت طيب
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

بسم الاب والابن والروح القدس اله الواحد امين
بسووووووووووووووووووو بقاااااااااا انا لسة بكيسى من بلدى تقفيل برة فحد يكسب ثواب ويعلمنى ممكن
انا وصلت لغاية هنا لوحدى حد يمسك ايدى ويعلمنى ويرحم جهلى هههههههههههههههههههههه
انا مستنى خلاص
اذكرونى فى صلواتكمممممممممممممممم

لا متقلقش مدام وصلت لحد هنا
شارك معانا وكل الاعضاء معاك وعقبال يارب لما اشوفك مشرف بس اوعى لما ربنا يكرمك تطردنى ولا حاجة
طيب سؤال بس انت ايه بلدك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

بوجى2000

New member
إنضم
22 نوفمبر 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا شاب ولد من ابوين مسيحين ترعرعت فى الكنيسة الارذوكسية
ولدت من زمان فى حى يدعى شبرا مصر بالقاهرة
ولحقتو بالمدرسة الابتدائية ثم بالصدفة ودعا الوالدين دخلت ثانوى مكنتش فاضى
فى ايام اعدادى هههههههههههههههههههه
وبعد كدا الكلية وبس
ابويا مرضيش يدخلنى الجيش
اتفرجت علية فيديوووووووووووووو بس ههههههههههههههههههههههه
واكملكم باقيت القصة فى العدد الجاى
انتظرونااااااااااااا تجدو كل ما يسر قلبك
الى القاء فى حلقة قادمة
اذكرونى لو صليتوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلآ بيك يا بوجى معانا نورتنا

و شكلك كدا دمك خفيف و هاتتحفنا

بص عايزة اقلك ماتحطش اى بيانات شخصية ليك

لولا انى عارفة شبرا فيها ناس كتير كنت شيلت المنطقة

يالا ادخل على الاقسام و ورينا مشاركاتك و تعليقاتك
 

ايمن سمير

New member
إنضم
28 نوفمبر 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاااااااااااااااااااااااااااااااى على كل الموجودين
 

ايمن سمير

New member
إنضم
28 نوفمبر 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هااااااااااااااى عليكم ممكن حد يفهمنى ازاى اتعامل فى المنتدى متهيقللى انى توهت حد ينورى
 

ايمن سمير

New member
إنضم
28 نوفمبر 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ممكن اتعرف بيكم واحد واحد
اخوكم ايمن
 

gigi angel

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
28 يونيو 2007
المشاركات
1,132
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
alex
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هلا بيك يا ايمن وبكل الموجودين

اهلابيك فى المنتدى الرائع ده
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

أهلا بيك معانا يا أيمن فى المنتدى
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى