دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

يوسف وديع

New member
إنضم
12 مايو 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا للاسف مش لاقى حد اتكلم معاه علشان اشارك انا عندى مواضيع كتيره عايز اتكلم فيها لكن للاسف محدش بيرد عليه
 

جرس

New member
إنضم
2 مايو 2007
المشاركات
29
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

صباح الخير
 

جرس

New member
إنضم
2 مايو 2007
المشاركات
29
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا عندى صديق لية كان اسم عضويتة عشم اللة بس اتقفل حسابة وملفة ممكن تسعدونى فى فتح ملفة
 

جرس

New member
إنضم
2 مايو 2007
المشاركات
29
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا بحبك او يا romord
 

mera love

New member
إنضم
6 أبريل 2007
المشاركات
42
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ahlan yeose we mnawer el montada malesh radet ****her alshan derasty matezalsh ,w ahlan bek mana
 

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا بحبك او يا romord

القلوب عند بعضها ياحبيبي
كنت منتظرك رسالة منك من زمان.. وأخيراً عبرت عن شعورك الجميل ده..
ربنا يبارك حياتك..
عاوزين نشوف مشاركاتك الحلوة معنا.. أذكرني في صلاتك
 

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا للاسف مش لاقى حد اتكلم معاه علشان اشارك انا عندى مواضيع كتيره عايز اتكلم فيها لكن للاسف محدش بيرد عليه

أهلا بيك يايوسف ياحبيبي
فرحت عندما رأيت اسمك الجميل في المنتدي
عندك مواضيع إيه إللي حايشك ما تتكلم وإحنا هانسمع لك قصدي ها نقرأ المواضيع..
وأظن إن كل اللي في المنتدي منتظرين زي ما انا منتظر موضوعاتك الحلوة اللي أكيد ها نستفيد منها.. ربنا معاك وأذكرني بصلواتك بشفاعة القديسين..
 

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ahlan yeose we mnawer el montada malesh radet ****her alshan derasty matezalsh ,w ahlan bek mana

أهلاً بيكي ميرا
ربنا معاك في دراستك ياأمورة
بس على فكرة أثناء المذاكرة بنتقرب لربنا أكثر وخاصة أيام الامتحانات وعلشان كده عاوزك الأيام دي تصلي لي كتير علشان انت قريبة جداً لربنا يسوع المسيح دلوقت ..
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مالك بس يا يوسف داخل سخن ليه
انت نورتنا فى المنتدى
ومبسوطين من وجودك وسطنا
ومواضيعك احنا فى انتظارها طبعا
بس اعمل موضوع ترحيب ليك وهتلاقينا كلنا عرفنا بوجودك
ونرحب بيك ونتمنالك وقت مفيد وسعيد وسطنا
 

مارسيليانا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
19 مارس 2007
المشاركات
308
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمه رب المجد مع الجميع
أزيكوا كلكوا عاملين إية
على فكرة أنا لسة جديدة فى المنتدى واحب اتعرف عليكوا كلكوا
أما أنا اسمى مارسيليانا(......) كفاية كدا حد يعرفنى بقة بنفسه
 

sam022

New member
إنضم
13 مايو 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

الموقع ده زباله
 

sam022

New member
إنضم
13 مايو 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ولا باين انو مسيحي ولا مسلم وفيه مغالطات
 

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

الموقع ده زباله

أهلا بك في الموقع نرحب بك كثيراً ولعلك تستفيد من الموقع لأننا فعلا نحبك ونضمك إلينا عضوا ونتمني أن تسألنا ومستعدين لإجابتك عن أي سؤال أو استفسار.. داعين لك بالبركة والسلام سلام ربنا يسوع المسيح طبعاً...
 

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمه رب المجد مع الجميع
أزيكوا كلكوا عاملين إية
على فكرة أنا لسة جديدة فى المنتدى واحب اتعرف عليكوا كلكوا
أما أنا اسمى مارسيليانا(......) كفاية كدا حد يعرفنى بقة بنفسه

اهلا بك مارسيليانا
شرفنا بوجودك معنا في المنتدي ربنا معاك ويوفقك نرجو أن نري أعمالك ومناقشاتك.. سلام ربنا يسوع المسيح معك..​
 

peter samwell sobhy

New member
إنضم
14 مايو 2007
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى ازيكوم كلكوم انا عضو جديد وعاوز اتعرف عيلكو كلوكوم

ممكن
 

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

أهلا يابيتر
اخواتك منتظرين منك موضوعات حلوه علشان نعرف مواهبك الحلوة ربنا يبارك حياتك ..
سلام المسيح
 

wadyusama

New member
إنضم
14 مايو 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

me usama from eg i need christian frindes
 
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
42
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا مسيحة زيكو الصراحة بس عايزة استفسار بسيط ... سيدنا المسيح قال باركو لاعنيكو ... واحبو اعدئكم ...

وقال كمان :

" من لطمك على خدك الايمن فحول لة الاخر "

طيب هل من الخطيئة او الغلط انو ننتقد او نتكلم عن ديانات اخرى زي الاسلامي او اليهودي او غيرهم ؟؟

او هل بهيك بنخالف كلام سيدنا المسيح ؟
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى