دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيك رامى معنا
نحب نشوفك دايما
 

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

فراشة مسيحية
تويتي
دائما سباقين للترحيب بالأعضاء الجدد ربنا يبارككما ببركة خاصة من عنده ويعطيكم النجاح الدائم..
أهلا بك يارامي وياريت نقرأ لك موضوعات حلوه في المنتدي.. ربنا يباركك..
 

مارسيليانا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
19 مارس 2007
المشاركات
308
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ميرسى لأهتمامك ياremorb واهلا بحضرتك
ياsamo22 لو كان دا رأيك فى إن الموقع دا زبالة فالزبالة دى أحنا استفادنا منها كتير
وبدعى ربنا أنك تستفيد منها أنت كمان وبعدين بتسجل نفسك فى الزبالة لية
تصدق أنك اديت الزبالة دى بركة
ربنا يبارك حياتك
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى مارسيليانا

نورتينا ياسكر

مبسوطين لوجودك وسطنا ونحب نشوفك دايما
 

مارسيليانا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
19 مارس 2007
المشاركات
308
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ميرسى ليكى ياتويتى انتى اللى بنبوناية
وكل اولاد المسيح كمان
واهلا بكل عضو جديد بالمنتدى ربنا يباركوا كلوكوا
 

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ميرسى لأهتمامك ياremorb واهلا بحضرتك
ياsamo22 لو كان دا رأيك فى إن الموقع دا زبالة فالزبالة دى أحنا استفادنا منها كتير
وبدعى ربنا أنك تستفيد منها أنت كمان وبعدين بتسجل نفسك فى الزبالة لية
تصدق أنك اديت الزبالة دى بركة
ربنا يبارك حياتك

فعلاً انتي بنبوناية ولسانك بينقط عسل مصفي
ربنا يحميك ويحافظ عليكي انت وكل الحلوين.. احنا فعلا استفدنا كتير من هذا المنتدي لأنه كنيستنا ومش ممكن هاتكون حلوه بالنسبة ليهم لكن نرجو من حواراتنا وكلامنا للجميع البركة.. البركة التي نأخذها من ربنا يسوع المسيح..
 

نوره

New member
إنضم
14 مايو 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

السلام والنعمة عليكم جميعا انا عضوة جديدة ونفسي اكون صديقة للجميع
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيكى نوره
نورتيما ياننوره
كلنا نتمنى نكوت اصحابك ونحل نشوفك دايما
 

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

السلام والنعمة عليكم جميعا انا عضوة جديدة ونفسي اكون صديقة للجميع

السلام لك يانوره
سلام رب المجد من فدانا على الصليب
نرحب بك في المنتدي ونود أن نقرأ لك كتابات مشوقة في المنتدي​
 

يوسف وديع

New member
إنضم
12 مايو 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

رد على الاخت اللى بتقال انها مسيحيه وبتقل انه من الغلط اننا نتكلم على اديان تانيه انا اولا برحب بيكى جدا واتمنى انك تستفادى من المنتدى ومن الناس الجميله اللى شغلين فى المنتدى ده وردا على كلا مك عمر ما الديانه المسيحيه او اى مسيحيى يقبل او ديانته بمبادئها العظيمه تقبل انها تغلط فى اى ديانه تانيه بس احنا لو حد اتكلم فهو مجرد دفاع عن ديانتنا لان فى اديان تانيه بتتكلم علينا غلط زى تحريف كتابنا المقدس او انا المسيح مش ابن الله بل مش هو الله نفسه فا حنا مجرد بندافع عن الحاجات ديه وانا من ساعه ما دخلت المنتدى وده مش لفتره كبيره ما لقتش الكلام اللى حضرتك بتتكلمى فيه وعايز اقول لحضرتك حاجه الايه اسمها احبوا اعدائكم احسنوا الى مبغضكم باركوا لعينكم صلوا للذين يسيئون اليكم وربنا قال برده الله يدافع عنكم وانتم صامتوا احنا مش بتوع سيف ولا ارهاب ولا كلام من ده ما ياخذ بالسيف لا يرد الا بالسيف والمحبه هى شعار ديانتنا فالله نفسه محبه واحنا ما بنفقلش سيدنا المسيح لا احنا بنقول ابونا السماوى وفى صلتنا بنقول ابنا الذى فى السماوات لان علقتنا بربنا هى علاقه اب بابنائه مش سيد والعبيد بتوعه احب الله العالم لذلك بذل ابنه الوحيد حتى لا يهلك كل من يؤمن بيه وشكرا ليكى ايه الاخت العزيزه
 

sam022

New member
إنضم
13 مايو 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا اول مدخلت معرفتش الموقع ازا كان مسيحي او مسلم اساسا وهوه ممكن يكون بأسم مسيحي لكن هوه مش مسيحي الموقع ده غريب سلام
 

sam022

New member
إنضم
13 مايو 2007
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

بس انا عايز اسأل في شات هنا ولا لا؟
 

يوسف وديع

New member
إنضم
12 مايو 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انت اسمك سامى
 

remooo3

New member
إنضم
12 مايو 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاي يا جماعة انا اسمي ريمون و محتاج لخدمة منكو
انا لسة واصل لدولة الكويت جديد لو في حد منكو مقيم فيها يريت يراسلني لاني محتاج لحد جنبي
هنا
انا اميلي هو
remo_neva@yahoo.com
 

مارسيليانا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
19 مارس 2007
المشاركات
308
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة رب المجد على جميع الأعضاء
اهلاً بيكى يانورة ونورتى الموقع
واهلا بيك يا يوسف وديع وعلى فكرة ردك كويس جدا ونريد مشاركاتك
ياsamo22 أقرا وانت تعرف الموقع دا إية وبعدين بناء على إية انت سجلت نفسك ممكن بقة تثبت وجودك
 

sameh80

New member
إنضم
17 مايو 2007
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

صباح الفل على احلى ناس دمها خفيف واللى دمهم تقيل بلاش يدخل افضل هههههههه
 

remorb

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
1,090
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

صباح الفل على احلى ناس دمها خفيف واللى دمهم تقيل بلاش يدخل افضل هههههههه

مفيش حد هنا دمه تقيل الكل في المنتدي دمهم خفيف حتى اخواتنا المسلمين دمهم خفيف​
 

مارسيليانا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
19 مارس 2007
المشاركات
308
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مساء الخير ازيكوا كلو كوا عاملين إية
على فكرة أنا دمى ثقيل بس مش أوى
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى