انا بحبك او يا romord
انا للاسف مش لاقى حد اتكلم معاه علشان اشارك انا عندى مواضيع كتيره عايز اتكلم فيها لكن للاسف محدش بيرد عليه
ahlan yeose we mnawer el montada malesh radet ****her alshan derasty matezalsh ,w ahlan bek mana
الموقع ده زباله
سلام ونعمه رب المجد مع الجميع
أزيكوا كلكوا عاملين إية
على فكرة أنا لسة جديدة فى المنتدى واحب اتعرف عليكوا كلكوا
أما أنا اسمى مارسيليانا(......) كفاية كدا حد يعرفنى بقة بنفسه