دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

farawala

New member
عضو
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
153
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Alexandria,Egypt
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مرحبا بيك يا Rasha فى هذا المنتدى الرائع
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام الرب ونعمته عليكم جميعا انا عضو جديد واتمنى ان نكون اصدقاء
 

farawala

New member
عضو
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
153
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Alexandria,Egypt
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

نورتنا ونورت هذا المنتدى الرائع
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هلا بيكووووووووا
نورتونااااااااااااااااااااااااا
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

قد كنت عطرا نائما فى وردتا لمن سجد ودرتا مكنونتا فى بحرها لمن كشفت فهل يساوى العلم الذى وهبته دمك هذا الذى وهبت سيرنا معا على الطريق صاحبين انت سبقت احببت حتى جدت انت بالعطاء لكننى ضننت رباه لا اسطيع ان امد ناظيرى يجول فى روحى وفى خواطرى لو كان لى بعض يقينك لكنت منصوبا الى يمينك لكننى استبقيت حين من طحنت عمرى وقلت لفظا غامضا معناه لما رموك فى ايدى القضاه انا الذى وهبت انا الذى وهبت... اهداء من اخوكم ابن الجريح الذى كان واصبح
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

قد كنت عطرا نائما فى وردتا لمن سجدت ودرتا مكنونتا فى بحرها لمن كشفت فهل يساوى العالم الذى وهبته دمك هذا الذى وهبت سيرنا معا على الطريق صاحبين انت سبقت احببت حتى جدت انت بالعطاء لكننى ضننت رباه لا اسطيع ان امد ناظيرى يجول فى روحى وفى خواطرى لو كان لى بعض يقينك لكنت منصوبا الى يمينك لكننى استبقيت حين من طحنت عمرى وقلت لفظا غامضا معناه لما رموك فى ايدى القضاه انا الذى وهبت انا الذى وهبت... اهداء من اخوكم ابن الجريح الذى كان واصبح
 

crazy_girl

crazyyyyy
عضو مبارك
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
6,022
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ياهلا بيكم كلكم برحب بيكم وبوقلكم يلا بسرررررررررررررررررررعة عايزين نشوف مشاركاتكم معانا ونشوفكم فى مواضيع جميلة كدة زيكم
يلا بسرعة مش تكسلوا
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام الرب عليكم جميعا يا ريت نتكلم فى موضوع محدد ونخرج فى اخر الموضوع بفائده
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ايه يا شباب مفيش حد يبدأ الكلام فى اى موضوع
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام الرب عليكم جميعا
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيك يا مايكل نورت المنتدى ونسأل الرب ان يباركنا جميعا
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام الرب عليكم جميعا
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

:36_22_26::big37:
اهلا بيك ابن الجريح وانا راى من رايك اننا نتكلم فى موضوع واحد وانا هبدا واسالك اية رايك فى الحب لاتنين فى نفس سن بعض​
منتظرة الرد هل بتقيد ام بتعارض والسبب
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

كريزىىىىىىىىىىى انت من اسيوط اوعى تقولى ايوة
منتظرة الرد
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام الرب عليكى مرمر اولا انا رأى انه غير متكافأ هذا لان عقل المرأة يفوق عقل الرجل فيجب ان تكون المرأة اصغر من الرجل فى الحب والزواج ايضا ..... ابن الجريح الذى كان واصبح
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مرمر ما قولتليش انتى ايه رأيك ياترا متفق مع رأيى والا معارض
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام والنعمه على كل اخوانى فى المنتدى
 

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى انا عضو جديد ونفسى يبقى لى اصحاب بجد لأنى حاسس انى وحيد انا بحب اصحابى جدا وفى نفس الوقت مش عارف الا قى اصحاب ولا حد اتكلم معاه بحرية لأنى بحس ان كل واحد عايز يتكلم فى مشاكله هو ومش مهم اللى قدامه نفسى يتعمل فى المنتدى وسيلة تكون محترمة وتحت رعاية حد مسئول لتعريف الشباب بالشابات لهدف الزواج لأن الموضوع ده بصراحة مهم وصعب وشائك ومش مضمون ان الناس تستخدمه صح هو محتاج من الأعضاء امانة فى التعامل مع بعض على اساس اننا اخوات فى المسيح قبل اى حاجة اتمنى انكم تقبلونى صديق ليكم اخوكم/ يوحنا
 

crazy_girl

crazyyyyy
عضو مبارك
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
6,022
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هههههههههههههه
لالالالالالالالالا مش من اسيوط ياشيخة ايه ده
 

jesus_love_u

New member
إنضم
12 أغسطس 2007
المشاركات
20
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا" انا شادى انا نفسى اعرف ازى انتو بتخوشو الشات
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى