دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام الرب على اخواتى انا سامح وبلمعموديه وبنعمة المسيح يوحنا انا سعيد جدا بوجودى معاكم .... ابن الجريح الذى كان واصبح
 

ابن الجريح

New member
عضو
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
66
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام والنعمه على اخواتى يا ريت يا جماعه نحدد موضوع نتكلم فيه صدقونى هيكون افضل بكتير ..
 

gigi angel

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
28 يونيو 2007
المشاركات
1,132
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
alex
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هااااااااى فله اهلا بيكى فى المنتدى
 

aymangaid

New member
إنضم
22 أغسطس 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيكم ممكن تحددوا موضوع نتكلم فية عشلن كدة محدش عارف انتم بتتكلموا في اية
 

HaniLove

New member
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

بسم الاب و الابن و الرةح القدس الالة الواحد امين
سلام و نعمة و محبة ربنا يسوع المسيح تكون مع جميعكم
مساء الخير يا جماعة انا هاني من القاهرة بمدينة نصر و كنستي هي العذراء مريم و القديس اثناسيوس الرسولي بمدينة نصر و انا عضو لسة جديد طحن انا بحب الفرفشة و الضحك و كتابة خواطر و همسات و كمان بحب الموسيقي لاني عازف الة الكمان و عاوز اكون معاكم في المنتدى الجميل الجميل و الشيق ارجو ان انا مكنوش سبب ازعاج ليكم و ربنا معاكم جميعا
و احب اشكر كل القائمين علي هذا المنتدى و الناس اللي تعبت علشان المنتدى يظهر بالصورة الرائعة اللي احنا شايفنها و ربنا يعوض تعب محبتهم جميعا
و اخيرا و ليس اخرا اخوكم
هاني
 

crazy_girl

crazyyyyy
عضو مبارك
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
6,022
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ياهلا بيك ياهانى معانا فى المنتدى نورت بجد
 

HaniLove

New member
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

بسم الاب و الابن و الروح القدس الالة الواحد امين
سلام و نعمة و محبة ربنا يسوع المسيح تكون مع جميعكم
انا كنت قولت قبل كدة ان انا بحب الكتابة و دية او كتاباتي ليكم و يارب تعجبكم

إحساس مؤلم : - أن تضحك معهم وحين تبكي لا تجد من يمسح دمعتك.

إحساس مؤلم : - أن تجد بعد العناء من يحبك لكنك في النهاية عاجز عن الوصول إليه.

إحساس مؤلم : - أن ترى الغالي يتعذب وتتعذب لعذابه وأنت فاقد للراحة فكيف تعطيها.

إحساس مؤلم : - أن تحب وتتعلق بالقاسي عديم الذوق تتعب له مرة بعد مرة ويستمتع هو بتعبك كل
مرة .

إحساس مؤلم : - أن تعاتب من لا يستحق العتاب.

إحساس مؤلم : - أن تواجه كل المشاقة بمفردك والجميع من حولك وقوف يتفرجون.

إحساس مؤلم : - أن لا تجد من يلقي سمعه لكلمة الحق.

إحساس مؤلم : - أن تضيع بين الهموم ولا تجد من تستشير فأين هم الذين من حولك قبل قليل؟

إحساس مؤلم : - أن تهرب من قلقك بالنوم فيوقظك القلق.

إحساس مؤلم : - أن تسمع أجمل الكلام وأحلاه من كاذب.

إحساس مؤلم : - أن ترى العالم يسير في اتجاه وأنت تسير في اتجاه آخر وكلّك يقين أنهم على خطأ
وأنت على حق.

إحساس مؤلم : - أن تحس بالألم والتعاسة وكل من حولك يظن أنك أسعد الناس على وجه الأرض.

إحساس مؤلم : - عندما ترى أماً ملقاة في دور العجزة بدون أدنى إحساس من الأبناء بالذنب.

إحساس مؤلم : - أن يكسر كل شيء في داخلك وتبقى مجرد خيال يظنة الآخرين إنسان.

أعـــــــــــداد : - هاني
 

HaniLove

New member
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ميرسي ليكي crazy_girl و انا متشكر جدا للأستقبال الهايل دة
و اهلا بيكي و المنتدى منور بيكي
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيك ياهانى ونحب نشوفك على طووووووووول معنا وجميل خالص كلامك ده وياريت تنزله موضوع هيكون حلو خالص ربنا معااااااك
 

HaniLove

New member
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اهلا بيكي twety و المنتدى منور بوجوديك
و انشاء اللة هنزل مواضيع كتير في المنتدى
بس عاوز اعرف ارائكم عجبتكم و لا لا
و ميرسي ليكي مرة تانية
 

استفانوس

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
8 أكتوبر 2005
المشاركات
10,535
مستوى التفاعل
165
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اخي الحبيب
سلامة ونعمة
ارحب بك
في منتديات الكنيسة العربية
ادعوك للدخول لاقسام المنتدى
فتنال كل البركة والفائدة
وننتظر مشاركاتك وتفاعلك معنا
الرب يبارك حياتك لمجد اسمه يسوع
سلام وبركة
 

HaniLove

New member
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هل من احد موجود و لا لا
 

HaniLove

New member
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ميرسي ليك استفانوس علي الترحيب الكبير دة و انا مستاهلش كل الترحيب دة و انا اللي اخذت بركة الحديث و الشرف لية ان اتكلم معك
و ميرسي
اخوك هاني
 

HaniLove

New member
إنضم
7 أغسطس 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

استفانوس احب اقولك ربنا يعوض تعب محبتك في خدمة هذا المنتدى لان انا عرفت ان انت نائب مشرف العام ربنا يقويك و الي الامام دائما و التفوق و النجاى باذن ربنا يسوع المسيح رب المجد و رب كل الارباب و الة الكون المسيح لة المجد الدائم و الي الابد امين
حقارتي و اخوك هاني
 

mina_7

New member
إنضم
27 أغسطس 2007
المشاركات
6
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
الزقازيق
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

علي فكره انا مش عارف ادخل علي الشات
ممكن حد يعرفني ازي ادخل
 

dovi2010

New member
عضو
إنضم
22 أغسطس 2007
المشاركات
50
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام ونعمة
ممكن اعرف كيفية وضع التوقيع
 

sako8890

New member
إنضم
18 أغسطس 2007
المشاركات
39
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
iraq_baghdad
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

:new8:هاااااااااااااااااااااي جميعا كيف الحال انشالله دومكم بخير يارب بس انه عاوزه احط توقيع بس مش عارفه علموني بليييييييييز ولو ان القسم ميخصش الاشياء دي بس بليييييييز عاوزه جواب

عراقيــــــــه وسأظل عراقيــــــه:smil15:
 

menaaa

New member
عضو
إنضم
25 أغسطس 2007
المشاركات
99
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا عضو جديد معاكم ويارب تكون الاولى ليست الاخيرة بركة ربنا تكون معكم ومعى. أمين.
_39893918_cavaziel_ap203.jpg
 

مكارى

New member
إنضم
27 أغسطس 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

سلام المسيح معكم جميعا
 

nagham

New member
إنضم
28 أغسطس 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاي ممكن اتعرف
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى