رد على: تحذير الى كل سيدة مسيحية ..
يا أخوتي__
انه صياد البشر...يصطاد الضعاف أو فلنقل الضعيفات لهذا فأني أقول:
دعوه يصطاد في الماء العكر....و يخلصنا من بعض الفتيات اللائي هن عار علي المسيحية و يعتقدون انها دينا جامدا...ناشفا...و ليس لينا...طريا...كلاسلام الحنيف طبعا
المهم...لا نريد الا من يؤمن بيسوع أما من هو بوجهين فليذهب للشيطان
سلام المسيح معكم
انا اسفة على المقاطعة بس الموضوع اكبر من كدة بكتير
اولا الخطية ميهمهاش ضعيف النفس ولا قوى (الخطية طرحت كثيرين وكل قتلاها اقوياء )
(من يظن انه قائم فلينظر للا يسقط )
المشكلة ان الشيطان بتحاول يخدع كل الناس وكل انسان على حسب نقطة ضعفه ومفيش انسان ملوش نقطة ضعف
علشان كدة احنا المفروض نصلى لكل المومنين ان ربنا يثبتهم ويحافظ عليهم علشان النفس دى تمنها غالى اوى عند ربنا
(السماء تفرح بخاطئ واحد يتوب اكثر من تسعة وتسعين بار لا يحتاجوا للتوبة )
وربنا يحفظنا كلنا من مكائد ابليس (لان ابليس خصمكم كأسدزائر يجول ملتمسا من ينتلعه هو فقاوموه راسخين فى الايمان )
(عالمين انكم افتديتم لا باشياء تفنى بفضة او ذهب من سيرتكم الباطلة التى تقلدتموها من الاباء بل بدم كريم كما من حمل بلا عيب ولا دنس
دم المسيح
)وانا اسفة جدا لتانى مرة يا raymond وسامحنى على مقاطعتى ليك وربنا يحافظ علينا كلنا لان من يمسنا يمس حدقة عينه بشفاعة الست العدرا مريم والقوى الانبا موسى الاسود تكون معنا وتحرسنا وتحافظ علينا
اختك فى الايمان lola
لانكم قد اشتريتم بثمن