- إنضم
- 8 ديسمبر 2006
- المشاركات
- 154
- مستوى التفاعل
- 0
- النقاط
- 0
رد على: تحذير الى كل سيدة مسيحية ..
أشكركم على الأسلوب الراقي الذي تملكونه
وأشكر صاحب الموضع على التنبيه
وإن لم يكن وجه الحديث لنا لكنه يشكر
شكرا ليك يا طارق
اعتقد انه مسلم و عايز يطلع سمعه زباله زى ما اعتادوا على كده
اكيد اخي هم دايما هيك بس المصيبة إنهم ينكروووون
باركك الرب اخي الموضوع هااااااام جدا جدااااااا
يا أخوتي__
انه صياد البشر...يصطاد الضعاف أو فلنقل الضعيفات لهذا فأني أقول:
دعوه يصطاد في الماء العكر....و يخلصنا من بعض الفتيات اللائي هن عار علي المسيحية و يعتقدون انها دينا جامدا...ناشفا...و ليس لينا...طريا...كلاسلام الحنيف طبعا
المهم...لا نريد الا من يؤمن بيسوع أما من هو بوجهين فليذهب للشيطان
سلام المسيح معكم
شكراااااااااااا اووووووووووى لانك حذرتنا
لكن بجد انا مش مسدقى اية الناس اللى وصلت للدرجة دية انها تدخل المواقع المسيحية علشان تسرق الايميلات و تكتب كلام سورى بجد زبالة
صلوا من اجلى
ناردين![]()
أشكركم على الأسلوب الراقي الذي تملكونه
وأشكر صاحب الموضع على التنبيه
وإن لم يكن وجه الحديث لنا لكنه يشكر