انا اعرف رقم موبايلكم .....؟؟؟

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
بصوا من الاخر كده
اللي يعرف يعمل منكوا
حاااااااااجة
معاااااااااااااايا
يوريييييييييييني
اذا كنت انتي ياميرنا جزارة
انا بقي من الحكومة واقدر اقفللك المحل
واشمعك انتي وبقك الشمع الاحمر..
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
بص ياتويتي
انا ميهمنيش غير ان انت
الرقم بتاعك طلع صح​
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
بقولها افكارك مش احلامك

ماتصحيح كدا يا بيشو و طس وشك بشوية مية صيني

انا عارف انك بتقوليلها افكارك
لكن انتوا بتحلموا انكوا تعملوا حاجة
انتوا بتتكلموا وبس
ولكن لا توجد افعال
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
بصوا من الاخر كده

اللي يعرف يعمل منكوا
حاااااااااجة
معاااااااااااااايا
يوريييييييييييني
اذا كنت انتي ياميرنا جزارة
انا بقي من الحكومة واقدر اقفللك المحل

واشمعك انتي وبقك الشمع الاحمر..

حكومة مين ما باظت لا حكومة تهم ولا بتلم يرااااااااااااجل قال حكومة قال اتحمى فى حد عدل متخليناش نطرد
ربنا قدرك على شمع نسيحولك اى خدمة :hlp:
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
ميرنا
من الاخر
متقدريش تعملي معايا حاجة
انت شعارك
اقوال
لا
افعال
لو تقدري ورينا..
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
حكومة مين ما باظت لا حكومة تهم ولا بتلم يرااااااااااااجل قال حكومة قال اتحمى فى حد عدل متخليناش نطرد
ربنا قدرك على شمع نسيحولك اى خدمة :hlp:

معلم يا رتوت معلم و زعيم كمان

هههههههههههههههههه
 

رانا

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 أكتوبر 2007
المشاركات
785
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
ههههههههههههههههههه
 

meryam 4 jesus

ليكون تدبيرك
عضو مبارك
إنضم
8 مايو 2008
المشاركات
1,342
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
خارج نطاق الخدمة

اشك
هو انتي بتحسبي
علي ايه؟؟؟:smil8:

لا يا مان طلع مظبوط الرقم .. ده انا بضححححك معاك
انت مش شايفنى بغيظك ولا ايه ؟ ههههههههههه
بجد موضوع جميل يا بيشو وميرسى ليك​
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
لا يا مان طلع مظبوط الرقم .. ده انا بضححححك معاك
انت مش شايفنى بغيظك ولا ايه ؟ ههههههههههه
بجد موضوع جميل يا بيشو وميرسى ليك​

ههههههههههههه
مااااااااااشي ياباشاااا
محدش يعرف يغظني:smil8:
 
أعلى