يا بت يا رومى اسمها لا من دينى ولا من دينك
صح يا معلمة
بس هو من دينا
هههههههههههههه
بس هو من دينا
هههههههههههههه
يا بت يا رومى اسمها لا من دينى ولا من دينك
بقولها افكارك مش احلامك
ماتصحيح كدا يا بيشو و طس وشك بشوية مية صيني
بصوا من الاخر كده
اللي يعرف يعمل منكوا
حاااااااااجة
معاااااااااااااايا
يوريييييييييييني
اذا كنت انتي ياميرنا جزارة
انا بقي من الحكومة واقدر اقفللك المحل
واشمعك انتي وبقك الشمع الاحمر..
حكومة مين ما باظت لا حكومة تهم ولا بتلم يرااااااااااااجل قال حكومة قال اتحمى فى حد عدل متخليناش نطرد
ربنا قدرك على شمع نسيحولك اى خدمة :hlp:
دي البنات البسكويت
لكن احنا ردااااااااااااااالة :smil16:
معلم يا رتوت معلم و زعيم كمان
هههههههههههههههههه
طيب طلع غلط بقى
:t30::t30::t30:
هههههههههههههه
:yahoo:
مظبوط
تمام فعلا
شكرا ليك يا بيشو
اشك
هو انتي بتحسبي
علي ايه؟؟؟:smil8:
ربنا يباركك يا بيشو الارقام طلعت صح عندي
شكرا على مجهودك
لا يا مان طلع مظبوط الرقم .. ده انا بضححححك معاك
انت مش شايفنى بغيظك ولا ايه ؟ ههههههههههه
بجد موضوع جميل يا بيشو وميرسى ليك