Ath
New member
- إنضم
- 21 يناير 2009
- المشاركات
- 1
- مستوى التفاعل
- 0
- النقاط
- 0
موضوع لذيذ ...
احلى عجبتني فيه هي ردود الاعضاء ... انا دي اول مشاركة ليا ... دخلت منتديات كتير لكن مش مسيحية وعجبني المنتدى هنا لاني حسيت نفسي فى بيتي .... من الهزار والكلام الخفيف وسط جو الايات المكتوبة مع صور يسوع والعذراء ... بجد بشكر كل اللي قاموا بالخدمة دي على وجود منتدى جميل بالشكل ده.
وشكرا يا بيشو على موضوعك الطريف.
احلى عجبتني فيه هي ردود الاعضاء ... انا دي اول مشاركة ليا ... دخلت منتديات كتير لكن مش مسيحية وعجبني المنتدى هنا لاني حسيت نفسي فى بيتي .... من الهزار والكلام الخفيف وسط جو الايات المكتوبة مع صور يسوع والعذراء ... بجد بشكر كل اللي قاموا بالخدمة دي على وجود منتدى جميل بالشكل ده.
وشكرا يا بيشو على موضوعك الطريف.