- إنضم
- 30 يونيو 2007
- المشاركات
- 124
- مستوى التفاعل
- 2
- النقاط
- 0
رد على: المسيح والكنيسه= الرجل والمرأه
بمعونة الرب يسوع المسيح اتكلم انا
واقول ان الراجل فى بيته هو المثل
الاعلى وكمان هو رب الاسرة زى
الكاهن على الكنيسة فلو كان امين
فى حياته ومستقيم ومش بيمشى
فى الشر او الزنا او الفساد بيته يبقى
مؤسس على الصخر زى ماقال السيد
المسيح ويكون بيته كنيسة صغيرة
يطلع منها جيل صالح والمسيح دايما
بيكون متواجد فى حياتهم علشان
هم ماشيين بحكمة الكتاب المقدس
ياابنى اعطنى قلبك ولتلاحظ عيناك
طرقى
المسيح يبارك كل الاعضاء بالمنتدى
بمعونة الرب يسوع المسيح اتكلم انا
واقول ان الراجل فى بيته هو المثل
الاعلى وكمان هو رب الاسرة زى
الكاهن على الكنيسة فلو كان امين
فى حياته ومستقيم ومش بيمشى
فى الشر او الزنا او الفساد بيته يبقى
مؤسس على الصخر زى ماقال السيد
المسيح ويكون بيته كنيسة صغيرة
يطلع منها جيل صالح والمسيح دايما
بيكون متواجد فى حياتهم علشان
هم ماشيين بحكمة الكتاب المقدس
ياابنى اعطنى قلبك ولتلاحظ عيناك
طرقى
المسيح يبارك كل الاعضاء بالمنتدى