رد على: الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى
مبروووووووووووووك يا كيكى يا قمر
معلش جت متأخره
بس زى ما قالت فيتااااااااا بقى
ههههههههههههههههههه
مبروووووووووك يا حبى ويارب عقبال ما تدخلى الكليه اللى نفسك فيها
ويارب عقبال ما تتخرجى من الكليه وتخلصى التعليم والارف ده
دى حاجه بسيطه كده منى
مبروووووووووووووك يا كيكى يا قمر
معلش جت متأخره
بس زى ما قالت فيتااااااااا بقى
ههههههههههههههههههه
مبروووووووووك يا حبى ويارب عقبال ما تدخلى الكليه اللى نفسك فيها
ويارب عقبال ما تتخرجى من الكليه وتخلصى التعليم والارف ده
دى حاجه بسيطه كده منى