ولسه هروح اجيب المعازيم وادفع فلوس علشان يجيبولك هدية
ههههههههههههه
واجيب الحاجة الساقعة وباقي الحلويات واجى
اوعى تنامى ولا تمشي
ههههههههههههه
واجيب الحاجة الساقعة وباقي الحلويات واجى
اوعى تنامى ولا تمشي
حبيبة قلبي
ونور عيني
سكرة المنتدى
كيكي بحالها وبشحمها ولحمها
نجحت وبتفوق كمان
لايونكن
بجد خبر تحفة
اية الهنا الى انا فية دى
اية الرقة دى مش متعودة عليها منك
ههههههههههههههههه
ألف مبرووووووووووك ياحبي
وعقبال مانشوفك دايما واخدة امتياز مع مرتبة الشرف فى الكلية كل سنة
ونشوفك معيدة فى الجامعة
يدينا و يديكى طولة العمر بقى
![]()
![]()
keky
![]()
يلا بينا على أجمل حلفة لاجمل بنوتة
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
جامدة الفرق دى
![]()
وده احلى برج لحبيبة قلبي
افتكريني فى البتاع الطويل ده
انا بما انى طويلة هعرف اعوم فيه
انتى خديلك الدور الاول والبدرون وسيبيلي الباقي هتصرف متخافيش
هههههههههههههه
اة قولى كدة بقى جايباها طويلة اوى عشان مصلحتك
ماشى
هنشوف الحكاية دىىىى
![]()
ودى بقى لكل اللى بيحبو الشيكولا زيي
![]()
وانا كماااان و انا كمااااااااااان
هههههههههههههههههههه
ولسه هروح اجيب المعازيم وادفع فلوس علشان يجيبولك هدية
ههههههههههههه
واجيب الحاجة الساقعة وباقي الحلويات واجى
اوعى تنامى ولا تمشي
الف الف الف الف الف الف مبروك وعقبال الجامعه
صليلي كتير نتيجتي الأسبوع اللي جاي
الف مبروك يا قمر النجاح
عقبال يارب متخلصى الدراسه خالص
ونفرح بيكى يا رب
الف الف الف الف الف مليوووووووووون مببروك يا كوكي30:
30:
30:
![]()
ودي تورتة نجاحك يا جميل
![]()
دى ناكلها انا و انتى و بس :smil16:
ودي كمان الهدية
اولا خاتم من الذهب الابيض
بس يارب يعجبك بقى
![]()
تحفةةةةةة جميل جدااا بحب انا الدهب الابيض
ثانيا تالت اغلى موبايل في العالم و اسمه
sony ericsson black diamond
![]()
احلى حاجة فية انة منك يا جميييييييل
و يارب دايما كده ناجحة
والف مبروووك يا باشا و عقبال التنسيق و البكالريوس كمان انشاء الله
اللة يبارك فيكىالف الف مليون مبروووووووووووووووك النجاح ياكيكى
ربنا يفرح قلبك