الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رد على: الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى

73305936kn9.jpg



مبروووووووووووووك يا كيكى يا قمر

معلش جت متأخره
بس زى ما قالت فيتااااااااا بقى
ههههههههههههههههههه

مبروووووووووك يا حبى ويارب عقبال ما تدخلى الكليه اللى نفسك فيها

ويارب عقبال ما تتخرجى من الكليه وتخلصى التعليم والارف ده

دى حاجه بسيطه كده منى

w6w20050527021442be71b2aw2.jpg
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
رد: رد على: الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى

73305936kn9.jpg



مبروووووووووووووك يا كيكى يا قمر
اللة يبارك فيكى ياقمر

معلش جت متأخره
بس زى ما قالت فيتااااااااا بقى
ههههههههههههههههههه
اة منا واخدة بالى
ههههههههههههههههههه
مبروووووووووك يا حبى ويارب عقبال ما تدخلى الكليه اللى نفسك فيها
ياااااااااااااااااااارب
ويارب عقبال ما تتخرجى من الكليه وتخلصى التعليم والارف ده
اة امتى بقى :hlp:
دى حاجه بسيطه كده منى


w6w20050527021442be71b2aw2.jpg


ميرسىىىىىى ياقمر

نورتى يا حبيبتىىىى :Love_Letter_Open:
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى

ألف ألف ألف مبروك ياحبوبتى ياعسولة انتى

دول شوية ورد كدة بس طبعا مش احلى منك

1.5%20dozen%20roses%20w.%20bear.jpg


وجايبالك هدية صغننة يارب تعجبك

1262-honey_bear.jpg


ألف مبروك يا أرق بنوتة بحبهاااااااااا
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
رد: رد على: الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى

ألف ألف ألف مبروك ياحبوبتى ياعسولة انتى


دول شوية ورد كدة بس طبعا مش احلى منك


اللة يبارك فيكى يا قمر
1.5%20dozen%20roses%20w.%20bear.jpg

وجايبالك هدية صغننة يارب تعجبك

1262-honey_bear.jpg

انا بموووووووووووت فى الدبادييييييييييب

ألف مبروك يا أرق بنوتة بحبهاااااااااا


ميرسى يا حبيبتى بجد

وحشااااااااانى اوى

نورتى بجد يا اجمل نونو جيرل :Love_Letter_Open:
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
f13ce414a6sb8fj7.gif



يارب دايما كل اعضاء المنتدي في نجاح علي طول
مبرووووووووووووووووووووك يا كيكي النجاح يا قمر
ويارب تتدخلي الكليه اللي بتحبيها وتتخرجي منها بتقدير جميل
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
الف مبروووووووووووك النجاح يا كيكي

وعقبال ما تخلصي التعليم كله

ونفرح بيكي

مبروووك
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى

كيكىىىى حبيبتى
الف مبروووووووووووووووووووووك يا قمرة
الحمد لله خلصنا من الثانوية العامة
ويا رب تدخلى كلية كويسة تتناسب معاكى

وجبتلك دى يا رب تعجبك

G_Unit_Pink_Watch.jpg
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
f13ce414a6sb8fj7.gif



يارب دايما كل اعضاء المنتدي في نجاح علي طول
يارب
مبرووووووووووووووووووووك يا كيكي النجاح يا قمر
ويارب تتدخلي الكليه اللي بتحبيها وتتخرجي منها بتقدير جميل


اللة يبارك فيكى يا نيفين

ميرسى يا حبيبتى
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
الف مبروووووووووووك النجاح يا كيكي


وعقبال ما تخلصي التعليم كله
ياااااااااااارب
ونفرح بيكي
انت الاول :p30:

مبروووك


اللة يبارك فيك يا مينااااااااااااااااا

ثانكس لمرورك ياباشاااااا
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
رد: رد على: الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى

كيكىىىى حبيبتى
نعم يا قمررررررر

الف مبروووووووووووووووووووووك يا قمرة
اللة يبارك فيكى يا حبيبتى
الحمد لله خلصنا من الثانوية العامة
اة االحمد للة يا اوختىىىى
ويا رب تدخلى كلية كويسة تتناسب معاكى
يااااااااااااارب
وجبتلك دى يا رب تعجبك


g_unit_pink_watch.jpg


جمييييييييييييييييييييييييلة اوى

بحب انا الساعات دى موووووووووت

ميرسى يا جيجي

نورتى يا قمر
 

فيبى 2010

تحت صليبك
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2007
المشاركات
4,522
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
رد على: الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى

الف مبروك النجاح ياكيكى
 

R0O0O0KY

^THΞ LΞGΞNĐ^
عضو مبارك
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
3,826
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
يــهــمــك فــى أيــة ؟
رد على: الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى

الف الف مبروك يا كيكى

أخيرا حققتى حلم حياتك و خلصتى ثانوية
ههههههه

بالتوفيق بقى فى المرحلة الجامعية و تخشى الكلية الى بتتمنيها
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
رد: رد على: الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى

الف مبروك النجاح ياكيكى

االلة يبارك فيكى

ميرسى يا فيبى
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
رد: رد على: الف مبروووووووووك النجاح يا كيكى يا حبيبتى

الف الف مبروك يا كيكى


أخيرا حققتى حلم حياتك و خلصتى ثانوية
ههههههه
اة يا اخى اخيرااااااا :p30:
وعقبال الى لسة مخلصش :hlp:

بالتوفيق بقى فى المرحلة الجامعية و تخشى الكلية الى بتتمنيها
:a4:​


اللة يباااااااااارك فيك يا روكى
 

هشام الشويكي

New member
عضو
إنضم
4 يونيو 2008
المشاركات
69
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ربنا يكتر الافراح بالناجحين ويارب ينجح كل اللى لسه نتيجتهم مظهرتش


النهارده بقى بقول الف مليووووووووون مبروك لكيكى حبيبتى




علشان نجحت وانتهت من مرحله ثانوى

يارب عقبال التخرج يارب


اجمل هديه لحبيبتى الغاليه يارب تعجبك



واجمل تورته كمان



وشويه شيكولاته علشان تعزمى علينا مع انى مش بحبها

إذا أذِنَ اللهُ في حاجة ٍ
أتاك النجاحُ بها يركضُ
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع





حبيبة قلبي
ونور عيني
سكرة المنتدى
كيكي بحالها وبشحمها ولحمها
نجحت وبتفوق كمان
لايونكن
بجد خبر تحفة

ألف مبرووووووووووك ياحبي
وعقبال مانشوفك دايما واخدة امتياز مع مرتبة الشرف فى الكلية كل سنة
ونشوفك معيدة فى الجامعة

435d5cbcfdmt1.gif






flowersverybeautiful3qlkd7.gif


spot51.gif
keky
spot61.gif








يلا بينا على أجمل حلفة لاجمل بنوتة


2412xx2.gif

476413952fa8.gif

w6w200504201145133d36cad38.gif




balloons-150x138.gif





storm_1695181693_1392110493.gif
get-1193038581.gif
storm_141309079_138171172.gif









v5779772sr9.jpg





وده احلى برج لحبيبة قلبي
افتكريني فى البتاع الطويل ده

انا بما انى طويلة هعرف اعوم فيه
انتى خديلك الدور الاول والبدرون وسيبيلي الباقي هتصرف متخافيش
هههههههههههههه




pinkweddingcakecropju8.jpg


ودى بقى لكل اللى بيحبو الشيكولا زيي


patriciaweddingcakethumce3.jpg












 
أعلى