يلاهوي دا انا كده هيبقى عمري طويل اووووووي ههههههههههوفى المجتمعات الشرقية ربما يعتبر بكاء الرجل شيئا مشينا او دليلا على الضعف، إلا أن الحقيقة إن للرجل الحق فى أن يبكي، فكبت الدموع ربما يعرض الإنسان رجلا كان أو إمرأة للخطر فقد يصيب بأزمات القلب واضطرابات المعدة والصداع وآلام المفاصل. ويرى العلماء من ذلك أن عمر المرأة أطول من عمر الرجل لأنها لا تتردد فى ترك العنان لدموعها ولا ترى فى ذلك حرجا، وبالتالي يسهم ذلك فى راحتها النفسية والجسدية، أما الرجل - فى المجتمعات الشرقية بالذات- فمع تعرضه للضغوط وفي الوقت نفسه تحفظه بشأن البكاء وبعملية حسابية بسيطة وجد العلماء ان المرأة نظريا تكون أطول عمرا.
يلاهوي دا انا كده هيبقى عمري طويل اووووووي هههههههههه
طبعا الاعمار بيد الله بس لو علميا يبقى هعيش كتير جدا هههههه
ميرسي اوي يا اخوكم على المعلومات الجامدة اوي و الجديدة اوي
ربنا يبارك حياتك وخدمتك
ميرسى يا اخونا على الموضوع
ربنا يبارك حياتك
وانتى يا سوسانا فبلاش دموعك القريبة أووى دى
انا عارف انك هاتقفلى الكمبيوتر
وتروحى تعيطى علشان عمرك يطول
ههههههههههههههه
اذا البكاء جد بيطول عمر الفتيات
هادا انا مش هموت بالمرة !!!!
اخي العزيزانت عمال تتكلم عن الموضوع بطريقة علمية وكميائية ونسيت ان المراة بطبيعتها اضعف وارق من الرجل ودي حاجة طبيعة فينا ومش صحيح ان عمر المراة اطول الاحصائيات بتقول غير كدة وبتحسدنا علي العياط طب احسدنا علي حاجة حلوة دا انا كدة هخلد في الدنيا ههههههههههههه
ههههههه
يا خراشى انا كدة حيبقى عمرى طويل جدا
تسلم ايدك ع التوبيك