esambraveheart
مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
- إنضم
- 3 ديسمبر 2007
- المشاركات
- 4,560
- مستوى التفاعل
- 325
- النقاط
- 0
بالذمه ده يرضيكم ..بالذمه ده اسمه كلام
ابقي انا اصل بلادي..و تدوسني الاقدام
و لا يوم شوفت الراحه ..و لا يوم شوفت سلام
من حقي الحريه ..و يقولوا دي احلام
-----
يا مسيحي بلاش تحلم ..فوق بقي م الاوهام
اوعاك يوم تطمن ..لسماحة الاسلام
قال وحده وطنيه ..و محبه و وئام
الاهبل بيصدق..مش عارف انو.." كــــــــــــلام"
--------
ابقي انا اصل بلادي..و تدوسني الاقدام
و لا يوم شوفت الراحه ..و لا يوم شوفت سلام
من حقي الحريه ..و يقولوا دي احلام
-----
يا مسيحي بلاش تحلم ..فوق بقي م الاوهام
اوعاك يوم تطمن ..لسماحة الاسلام
قال وحده وطنيه ..و محبه و وئام
الاهبل بيصدق..مش عارف انو.." كــــــــــــلام"
--------
انا قدرى اني احارب .....مع عالم كدابه
قدامي السلفيه .......و ورايا ميت دبابه
الجيش و يا الشرطه ..استقووا علي غلابه
خللوها بقت ضلمه .....خللوها بقت غابه
خربوها في اطفيح ..حرقوها في امبابه
و الاعلام عامل اعمي ..مش محتاجه غرابه
ما هو وكر السلفيه ......لازم يبقي خرابه
و المسلم.. للمسلم ...و يا ويلي منها .."عصابه"
------------
قدامي السلفيه .......و ورايا ميت دبابه
الجيش و يا الشرطه ..استقووا علي غلابه
خللوها بقت ضلمه .....خللوها بقت غابه
خربوها في اطفيح ..حرقوها في امبابه
و الاعلام عامل اعمي ..مش محتاجه غرابه
ما هو وكر السلفيه ......لازم يبقي خرابه
و المسلم.. للمسلم ...و يا ويلي منها .."عصابه"
------------
و يقولك ايد واحده ..و الوحده.." الوتنيه "
( الوطنيه يعني ..و لكن بلهجة و تعبير رجل الشارع البسيط)
و الاخر اطلع كافر ..و ديانتي الوثنيه
لما يهدوا كنيسه ..و يناصروا السنيه
بيقيموا الافراح..و العيشه تبقي هنيه
"في العطفه" يصالحوني ..و الاعمال بالنيه
( الوطنيه يعني ..و لكن بلهجة و تعبير رجل الشارع البسيط)
و الاخر اطلع كافر ..و ديانتي الوثنيه
لما يهدوا كنيسه ..و يناصروا السنيه
بيقيموا الافراح..و العيشه تبقي هنيه
"في العطفه" يصالحوني ..و الاعمال بالنيه
التعديل الأخير: