ازاى تخلى موبايلك مشغول على طووووووول ...؟؟؟!!

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
مرسى ليك فعلا اشتغلت عندى على خط الفودافون
مرسى لمجهودك

اااااااااااااه صح ياباشا
بالعفو ربنا يبارك حياتك
 

dark_angel

اغفر لى يا رب
عضو مبارك
إنضم
24 سبتمبر 2008
المشاركات
1,258
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
مصر
شكرا يا بيشو و ننتظر منك مزيد من الاكواد الهامة و كل سنة و انت طيب
 

+ بريسكلا +

Kirialisooooon
عضو مبارك
إنضم
25 ديسمبر 2008
المشاركات
4,652
مستوى التفاعل
90
النقاط
0
الإقامة
مبارك شعبى مصر
ميرسى يا بيشو على الطريقة دى
بس انا عندى بقى مش بتدى مشغول
بتقول ان الرقم غير صحيح ؟ هى كده
عند كل الناس ولا انا بس
 

3NeW3

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
26 سبتمبر 2008
المشاركات
332
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
شكرا على الموضوع

واضافه على الموضوع : ولما حد هايتصل بيك هايقوله هذا الرقم غير صحيح من فضلك تأكد من الرقم الصحيح

والرب يبارك حياتك
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
ميرسى يا بيشو على الطريقة دى
بس انا عندى بقى مش بتدى مشغول
بتقول ان الرقم غير صحيح ؟ هى كده
عند كل الناس ولا انا بس

لأ مش مشغول
الرقم غير صحيح
عند كل الناس
للمزيد
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
شكرا على الموضوع

واضافه على الموضوع : ولما حد هايتصل بيك هايقوله هذا الرقم غير صحيح من فضلك تأكد من الرقم الصحيح

والرب يبارك حياتك

شكرا مينا للتوضيح
ربنا يبارك حياتك
كل سنة وانت طيب
 

hodavandam

New member
إنضم
1 ديسمبر 2008
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مشكوووووووووووووور طريقه كويسه​
 

GogoRagheb

+ عاشق القبطي +
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2008
المشاركات
5,730
مستوى التفاعل
33
النقاط
0
الإقامة
قلب بابا يسوع
شكرا يابيشو لتعبك
الموضوع ده مكتوب في
المواضيع المثبتة
 

porio

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
6 سبتمبر 2007
المشاركات
520
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
فى حضن الاب
ياخسارة مفيش حاجة لموبينيل عندك يابيشو
 

ragyroro

New member
إنضم
17 ديسمبر 2008
المشاركات
35
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
موبايلي 5310 express music ولما جربت الطريقه اشتغلت بس هي مش حكاية تخلي الموبايل مشغول !!!!!!!

لأ ده بيحولك على رقم مبهم فاللى يتصل بيك يسمع اسطوانة ان الرقم غير صحيح

وعلى العموم هي طريقه قديمه شويه لكن جيده للزوغان من مراتي وطلبات البيت

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
موبايلي 5310 express music ولما جربت الطريقه اشتغلت بس هي مش حكاية تخلي الموبايل مشغول !!!!!!!

لأ ده بيحولك على رقم مبهم فاللى يتصل بيك يسمع اسطوانة ان الرقم غير صحيح

وعلى العموم هي طريقه قديمه شويه لكن جيده للزوغان من مراتي وطلبات البيت

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههه
مشي ياعم
بس انا قولت خلال الردود
انه بيقول انه غير موجود بالخدمة
 

s_h

خادم الأنجيل
عضو مبارك
إنضم
24 ديسمبر 2007
المشاركات
777
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
مرسى يا جميل الموضوع حلو اوى
و جربتها و شغالة عشرة على عشرة
ربنا يبركك
 
أعلى