ازاى تخلى موبايلك مشغول على طووووووول ...؟؟؟!!

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo

بس الاب والابن والروح القدس

اجعل موبايلك مشغول على طول

الطريقة دي لفودافون بس


الآن تستطيع أن تجعل موبايلك مشغول في حالة عدم رغبتك في أستقبال مكالمات وفي نفس الوقت تستطيع الاتصال بمن تريد
إليك الطريقة :
هذا هو كود تشغيل الخدمة
*
2
1
*
0
8
#
بعدها اضغط على زر اتصال ((وهو الزر الأخضر))
لإلغاء الخدمة# 21#
وبعدها اضغط على زر اتصال (( الزر الأخضر))
وبعدها ستجد سهم أعلى الموبايل معناه أن العملية تمت وبذلك يتم رفض المكالمات المزعجة

يارب تعجبكم

طبعاً منقول

صلوا لأجلى
 
التعديل الأخير:

abn yso3

محمى فى دم يسوع
عضو مبارك
إنضم
9 أبريل 2007
المشاركات
748
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
قلب مخلصى يسوع
مرسى على المعلومه
لكن الطريقه لا تصلح
للجوال
n73
 

marcelino

آآآه يـــارب
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
25,204
مستوى التفاعل
1,119
النقاط
0
الإقامة
بعيد
ومش نافعه عندي بردو 1110
 

zama

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
18 يونيو 2008
المشاركات
5,532
مستوى التفاعل
279
النقاط
83
الإقامة
♥♥ Egypt ♥♥
شكرا جدا
لكن مش نافعة مع
sgh e250
samsung
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
ميررررررسى على الطريقه يا بيشو

ربنا يبارك حياتك
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
مرسى على المعلومه
لكن الطريقه لا تصلح
للجوال
n73

شكرا لمرووورك بس الموضوع
موضوع نوع الخط
وليس نوع الموبايل
 

G.a.L.a.x.y

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
5 يونيو 2007
المشاركات
7,585
مستوى التفاعل
373
النقاط
0
الطريقه دى لفوادافون يا اخواتى وليس لاى نوع خط تااااانى
شكرا بيشو
 

manshy10000

New member
عضو
إنضم
13 ديسمبر 2007
المشاركات
122
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مشكوووووووووووور لكن مش نافعة على موبينيل
 

manshy10000

New member
عضو
إنضم
13 ديسمبر 2007
المشاركات
122
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مشهعيد الكلام تانى

بس بردو يا كيرا الطريقة مش شغالة على موبينيل
هههههههههههههههههههههههههههه قوليها تانى بقى
انا عضو رخم
بس انت عضو زى العسسسسسسسسسسل
 

BishoRagheb

Miss U All
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2008
المشاركات
9,361
مستوى التفاعل
49
النقاط
0
الإقامة
Cairo
بس بردو يا كيرا الطريقة مش شغالة على موبينيل
هههههههههههههههههههههههههههه قوليها تانى بقى
انا عضو رخم
بس انت عضو زى العسسسسسسسسسسل

المرة دي انا اللي هقول
مش هنعيدها تاني الطريقة لفودافون بس
 

abn yso3

محمى فى دم يسوع
عضو مبارك
إنضم
9 أبريل 2007
المشاركات
748
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
قلب مخلصى يسوع
مرسى ليك فعلا اشتغلت عندى على خط الفودافون
مرسى لمجهودك
 
أعلى