مرسى ليك فعلا اشتغلت عندى على خط الفودافون
مرسى لمجهودك
اااااااااااااه صح ياباشا
بالعفو ربنا يبارك حياتك
بالعفو ربنا يبارك حياتك
مرسى ليك فعلا اشتغلت عندى على خط الفودافون
مرسى لمجهودك
الله ينور عليك انا جربتها عندى واشتغلت
شكرا بيشو
شكرا يا بيشو و ننتظر منك مزيد من الاكواد الهامة و كل سنة و انت طيب
ميرسى يا بيشو على الطريقة دى
بس انا عندى بقى مش بتدى مشغول
بتقول ان الرقم غير صحيح ؟ هى كده
عند كل الناس ولا انا بس
شكرا على الموضوع
واضافه على الموضوع : ولما حد هايتصل بيك هايقوله هذا الرقم غير صحيح من فضلك تأكد من الرقم الصحيح
والرب يبارك حياتك
مشكوووووووووووووور طريقه كويسه
ياخسارة مفيش حاجة لموبينيل عندك يابيشو
موبايلي 5310 express music ولما جربت الطريقه اشتغلت بس هي مش حكاية تخلي الموبايل مشغول !!!!!!!
لأ ده بيحولك على رقم مبهم فاللى يتصل بيك يسمع اسطوانة ان الرقم غير صحيح
وعلى العموم هي طريقه قديمه شويه لكن جيده للزوغان من مراتي وطلبات البيت
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شكراً علي الفكرة ...
انا جربتها .. بصراحة علي موبايل n73m و اشتغلت ...