el3omda2008
New member
- إنضم
- 3 نوفمبر 2007
- المشاركات
- 9
- مستوى التفاعل
- 0
- النقاط
- 0
رد على: اريد اعتناق المسيحية
العزيزة liro
مبروك عليكى دخولك بداية طريق الخلاص
أطلبى مساعدة ربنا وهو أكيد هايساعدك
باقى الأعزاء
يقول الكتاب المقدس
[Q-BIBLE]
ها انا ارسلكم كغنم في وسط ذئاب فكونوا حكماء كالحيات و بسطاء كالحمام
(مت 10 : 16)[/Q-BIBLE]
لا تنسوا هذه الكلمات أبداً وإعملوا بعقولكم قبل قلوبكم
وربنا قادر أن يحمى أولاده من فخاخ الشيطان
العزيزة liro
مبروك عليكى دخولك بداية طريق الخلاص
أطلبى مساعدة ربنا وهو أكيد هايساعدك
باقى الأعزاء
يقول الكتاب المقدس
[Q-BIBLE]
ها انا ارسلكم كغنم في وسط ذئاب فكونوا حكماء كالحيات و بسطاء كالحمام
(مت 10 : 16)[/Q-BIBLE]
لا تنسوا هذه الكلمات أبداً وإعملوا بعقولكم قبل قلوبكم
وربنا قادر أن يحمى أولاده من فخاخ الشيطان