احلام وامال محطمة

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: احلام وامال محطمة

يا بنتى مخدرمة اية هو انتى كلك على بعضك كام سنة​



لسا الحياة قدامك و هتلاقى فيها ايام حلوة و ايام مرة​
تعبت من الكلام حاسة انى مفيش فايدة فى اى حاجة فى الدنيا
 

تونى 2010

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
5 أغسطس 2007
المشاركات
775
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
hurgada
رد على: احلام وامال محطمة

:big29: الكلمات جميله وفيها احساس عالى شكرا على الموضوع:big29:
 
إنضم
18 يناير 2008
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
cairo
رد على: احلام وامال محطمة

كن مطمئن جداا جداا
ولا تفكر في الامر كثيرا
بل دع الامر لمن بيده الامر
 

امير مسيحي

New member
إنضم
17 يناير 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: احلام وامال محطمة

كلام محامى عين العقل و اسمعى الكلام و انسى الوحش علشان
تشوفى الحلو :spor22:
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد على: احلام وامال محطمة

خفي تشائم يا ميرناااااااااااااا في كتاباتك

الدنيا مش ناقصة صدقيني

ربنا يفرح قلبك
 

tina_tina

مسيحية للأبد
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
2,555
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
رد على: احلام وامال محطمة

خفي تشائم يا ميرناااااااااااااا في كتاباتك


الدنيا مش ناقصة صدقيني


ربنا يفرح قلبك
ممكن يكون تكون ميرنا صح اوى ياكوبتك
لانها باختصار حبت بجد
اديت قلبها كله بكل حاجة فيه مشاعر واحساس
وده مش من السهل انك تديه لحد تانى
وده ذنب اللى يحب بجد لناس متستهلش او الدنيل خلتهم ميستهلوش
ياريت يكون الرد مفهوم
ميرنا ربنا يبعتلك اللى يفرح قلبك مرة تانية لكن احسن وافضل من الاول
لا تبكى على اللبن المسكوب
 

السياف العراقي

New member
عضو
إنضم
12 فبراير 2008
المشاركات
118
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: احلام وامال محطمة

get-2-2008-4up_aeywrt3qah.gif
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: احلام وامال محطمة

خفي تشائم يا ميرناااااااااااااا في كتاباتك


الدنيا مش ناقصة صدقيني


ربنا يفرح قلبك
سمعا وطاعة يا حج كوبتك:59:
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: احلام وامال محطمة

ممكن يكون تكون ميرنا صح اوى ياكوبتك
لانها باختصار حبت بجد
اديت قلبها كله بكل حاجة فيه مشاعر واحساس
وده مش من السهل انك تديه لحد تانى
وده ذنب اللى يحب بجد لناس متستهلش او الدنيل خلتهم ميستهلوش
ياريت يكون الرد مفهوم
ميرنا ربنا يبعتلك اللى يفرح قلبك مرة تانية لكن احسن وافضل من الاول
لا تبكى على اللبن المسكوب

هو فى حاجة غلط يا تينا بس مش قادره اكتشفها يا فيا يا اما فى مفهومى للحب بس مش قادر اوصل :t7:
عارفة لو ربنا بعته هبعته للسما سريعا ربنا ياخده الاول بطلنا يعم مالها العزوبية بامانه دماغ :99:
 

rosemary84

New member
عضو
إنضم
29 ديسمبر 2007
المشاركات
198
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى بيتنا
رد على: احلام وامال محطمة

ان الحياة قماش رائع كبير انثر عليه ما امكنك من الوان ولكن احسن اختيار الاشخاص الذين تتعامل معهم واعتقد انك لست كبيرة سنا داه حتى الكبار سنا لايملكون تلك النظرة التشاؤمية الحياة جميلة وعندما يكون المسيح هو قائد الحياة نقع ونتعثر وينقذنا هو ويمد يده وينتشلنا من ظلامنا وتجد الحياة فى صرخة طفل وليد خلقه الله ولايتركه ابدا فما احلى الشعور بوجود الله وان تركك العالم باسره وانا لا اعتقد ان الحياة بهذا السوء بل بها الجميل والجميل جدا ولا داعى الى النظر الى السلبيات
 

rosemary84

New member
عضو
إنضم
29 ديسمبر 2007
المشاركات
198
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
الإقامة
فى بيتنا
رد على: احلام وامال محطمة

انا ممكن اقول حاجة لتينا
لانها باختصار حبت بجد
اديت قلبها كله بكل حاجة فيه مشاعر واحساس
وده مش من السهل انك تديه لحد تانى
وده ذنب اللى يحب بجد لناس متستهلش او الدنيل خلتهم ميستهلوش
ياريت يكون الرد مفهوم
ميرنا ربنا يبعتلك اللى يفرح قلبك مرة تانية لكن احسن وافضل من الاول
لا تبكى على اللبن المسكوب
ان كان مش من السهل انها تعطى قلبها لحد يبقى ما تدهوش لحد الا بالاقتناع الكامل وما يكنش اى واحد وخلاص لازم يكون شخص موثوق منه جدا وفى النهاية اللى ما يستهلش لازم يتنسى لانه ما يستهلش انك تفتكريه
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: احلام وامال محطمة

ان الحياة قماش رائع كبير انثر عليه ما امكنك من الوان ولكن احسن اختيار الاشخاص الذين تتعامل معهم واعتقد انك لست كبيرة سنا داه حتى الكبار سنا لايملكون تلك النظرة التشاؤمية الحياة جميلة وعندما يكون المسيح هو قائد الحياة نقع ونتعثر وينقذنا هو ويمد يده وينتشلنا من ظلامنا وتجد الحياة فى صرخة طفل وليد خلقه الله ولايتركه ابدا فما احلى الشعور بوجود الله وان تركك العالم باسره وانا لا اعتقد ان الحياة بهذا السوء بل بها الجميل والجميل جدا ولا داعى الى النظر الى السلبيات

مش هرد عليك غير لما اشوفها جميلة :ura1:
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: احلام وامال محطمة

انا ممكن اقول حاجة لتينا ان كان مش من السهل انها تعطى قلبها لحد يبقى ما تدهوش لحد الا بالاقتناع الكامل وما يكنش اى واحد وخلاص لازم يكون شخص موثوق منه جدا وفى النهاية اللى ما يستهلش لازم يتنسى لانه ما يستهلش انك تفتكريه

لبسونى مصيبه وانا قاعده مكانى تينا بتهزر يعم
طب وايه المشكله ممكن يكون موثوق فى جداا بس ربنا مش رايد هتحلها ازاى :ura1:
هى احلى حاجة العزوبية :smile01
 

tina_tina

مسيحية للأبد
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
2,555
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
رد على: احلام وامال محطمة

انا ممكن اقول حاجة لتينا ان كان مش من السهل انها تعطى قلبها لحد يبقى ما تدهوش لحد الا بالاقتناع الكامل وما يكنش اى واحد وخلاص لازم يكون شخص موثوق منه جدا وفى النهاية اللى ما يستهلش لازم يتنسى لانه ما يستهلش انك تفتكريه

ومين قال مش بالاقتناع
المشكلة اللى بيقع فيها كتير انها بيبقى مقتنع بالشخصية اللى قدامة مليون المية ومستحيل حد يقدر يغير رائية فيها لانها باختصار حبته جدا يمكن اكتر من نفسها ومقتنعة تماما انه هو ده الشخص المناسب ليها لغاية ما ربنا ليكمل المشوار ويتوجة بالحب
لاإما الحل التانى والنهاية بتبقى صعبة اوى اوى وتبقى الدنيا كلها سودة
وعلى فكرة النسيان مش حاجة سهلة زى ما بتقول خصوصا لو كان حبها بجد مش مجرد تسلية او نصيب
انا مش بتكلم على ميرنا انا بتكلم بشكل عام
وانا معاكى ياميرنا العزوبية جميلة وراحة يمكن تكون مؤلمة شوية بس ارحم من عذاب تانى اشد
شكرا
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: احلام وامال محطمة

ومين قال مش بالاقتناع
المشكلة اللى بيقع فيها كتير انها بيبقى مقتنع بالشخصية اللى قدامة مليون المية ومستحيل حد يقدر يغير رائية فيها لانها باختصار حبته جدا يمكن اكتر من نفسها ومقتنعة تماما انه هو ده الشخص المناسب ليها لغاية ما ربنا ليكمل المشوار ويتوجة بالحب
لاإما الحل التانى والنهاية بتبقى صعبة اوى اوى وتبقى الدنيا كلها سودة
وعلى فكرة النسيان مش حاجة سهلة زى ما بتقول خصوصا لو كان حبها بجد مش مجرد تسلية او نصيب
انا مش بتكلم على ميرنا انا بتكلم بشكل عام
وانا معاكى ياميرنا العزوبية جميلة وراحة يمكن تكون مؤلمة شوية بس ارحم من عذاب تانى اشد
شكرا

حطى ميت خط تحت مش بتكلم على ميرنا متجيبوليش مصيبة
المهم انك طلعتى من انصار العزوبية بفكر نخلى روك يعملنا قسم مخصوص :ura1:
 

tina_tina

مسيحية للأبد
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
2,555
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
رد على: احلام وامال محطمة

حطى ميت خط تحت مش بتكلم على ميرنا متجيبوليش مصيبة


المهم انك طلعتى من انصار العزوبية بفكر نخلى روك يعملنا قسم مخصوص :ura1:

اه طبعا مش بتكلم على ميرنا خااااااااااالص
بس بينى وبينك ياميرنا ومش هقول ولا هسمع حد تانى
محدش يقول الكلام ده الا اذا جرب فعلا
وانا معاكى نقترح على روك يعملنا قسم انصار العزوبية فى المنتدى وهنملاه باجدع كلام
ويسيبهم بقى من كلام الحب الا ولا بيودى ولا بيجيب ده
خلاص زمن الحب انتهى مدة صلاحيتة انتهت
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: احلام وامال محطمة

اه طبعا مش بتكلم على ميرنا خااااااااااالص

بس بينى وبينك ياميرنا ومش هقول ولا هسمع حد تانى
محدش يقول الكلام ده الا اذا جرب فعلا
وانا معاكى نقترح على روك يعملنا قسم انصار العزوبية فى المنتدى وهنملاه باجدع كلام
ويسيبهم بقى من كلام الحب الا ولا بيودى ولا بيجيب ده
خلاص زمن الحب انتهى مدة صلاحيتة انتهت

شكلنا كده هنسيح :shutup22:
احنا اللى مبقناش نعرف قيمته ولا نفهم معناه لكن الحب هو هو مش بيتغيرر مهما مرت سنين واجيال عدت
المشكلة فينا مش فى الحب احنا اى حاجة تحصل نقول اننا بنحب ونعشق لكن صعب الوصول ليه لانى صعب يكون حد فاهم الحب صح
اى اتنين معجبين ببعض يقولو حبينا ووصلنا السما خلاص وهما مش بيعرفوا معنى احب اى جريمة بيتقال بعدها يخربيت الحب مشكلتنا اننا ظلمينة كتير بحس انو انسان وهرب لانه مش لاقى الى يفهمه ولا يحس بيه بلعكس بنظلمه ونشوه صورته بكل الطرق بدور على الحب الى فى خيالى اللى يعدى جبال وبحور اللى مهما حصل ميتهزش بلعكس بيصمد اكتر زى النهر بيعلى ويوطى لكن بردو بيمشى المشكله احنا فاهمين الحب ايه ؟ هى ى مشكلتنا انا عن نفسى جه علياا وقت بسمع صدمات من اصحابى بحس انى مفيش حب كلوا بيكدب على بعض كنت فاهمه انى هما حبو اصلا لكن للاسف مفهومهم للحب غلط وده اللى مضيعنا ومضيع الحب معانا
 
أعلى