رد على: احلام وامال محطمة
انا ممكن اقول حاجة لتينا ان كان مش من السهل انها تعطى قلبها لحد يبقى ما تدهوش لحد الا بالاقتناع الكامل وما يكنش اى واحد وخلاص لازم يكون شخص موثوق منه جدا وفى النهاية اللى ما يستهلش لازم يتنسى لانه ما يستهلش انك تفتكريه
ومين قال مش بالاقتناع
المشكلة اللى بيقع فيها كتير انها بيبقى مقتنع بالشخصية اللى قدامة مليون المية ومستحيل حد يقدر يغير رائية فيها لانها باختصار حبته جدا يمكن اكتر من نفسها ومقتنعة تماما انه هو ده الشخص المناسب ليها لغاية ما ربنا ليكمل المشوار ويتوجة بالحب
لاإما الحل التانى والنهاية بتبقى صعبة اوى اوى وتبقى الدنيا كلها سودة
وعلى فكرة النسيان مش حاجة سهلة زى ما بتقول خصوصا لو كان حبها بجد مش مجرد تسلية او نصيب
انا مش بتكلم على ميرنا انا بتكلم بشكل عام
وانا معاكى ياميرنا العزوبية جميلة وراحة يمكن تكون مؤلمة شوية بس ارحم من عذاب تانى اشد
شكرا