- إنضم
- 8 أكتوبر 2006
- المشاركات
- 2,555
- مستوى التفاعل
- 18
- النقاط
- 0
رد على: احلام وامال محطمة
شكلنا كده هنسيح :shutup22:
احنا اللى مبقناش نعرف قيمته ولا نفهم معناه لكن الحب هو هو مش بيتغيرر مهما مرت سنين واجيال عدت
المشكلة فينا مش فى الحب احنا اى حاجة تحصل نقول اننا بنحب ونعشق لكن صعب الوصول ليه لانى صعب يكون حد فاهم الحب صح
اى اتنين معجبين ببعض يقولو حبينا ووصلنا السما خلاص وهما مش بيعرفوا معنى احب اى جريمة بيتقال بعدها يخربيت الحب مشكلتنا اننا ظلمينة كتير بحس انو انسان وهرب لانه مش لاقى الى يفهمه ولا يحس بيه بلعكس بنظلمه ونشوه صورته بكل الطرق بدور على الحب الى فى خيالى اللى يعدى جبال وبحور اللى مهما حصل ميتهزش بلعكس بيصمد اكتر زى النهر بيعلى ويوطى لكن بردو بيمشى المشكله احنا فاهمين الحب ايه ؟ هى ى مشكلتنا انا عن نفسى جه علياا وقت بسمع صدمات من اصحابى بحس انى مفيش حب كلوا بيكدب على بعض كنت فاهمه انى هما حبو اصلا لكن للاسف مفهومهم للحب غلط وده اللى مضيعنا ومضيع الحب معانا
وللاسف احنا اللى بنغير معناه سواء بالاحسن او الاسوء
زى ما قولتى كده الحب انسان تاه وسط ناس مش فاهمة معناه
او ممكن تكون فاهمة معناه كويس اوى بس تسرعها ممكن طمعها ممكن اى سبب بيغير معناه
بس لو جينا بجد لمعنى الحب عن نفسى مش هلاقى احلى من واحد بيضحى من اجل انسان يستاهل ده بجد ويقدرة
سيبك من كل الكلام اللى بيتقال بس الحب جميل
كفاية انك تحسى انك بنى ادمة بجد
وللحديث بقية
زى ما قولتى كده الحب انسان تاه وسط ناس مش فاهمة معناه
او ممكن تكون فاهمة معناه كويس اوى بس تسرعها ممكن طمعها ممكن اى سبب بيغير معناه
بس لو جينا بجد لمعنى الحب عن نفسى مش هلاقى احلى من واحد بيضحى من اجل انسان يستاهل ده بجد ويقدرة
سيبك من كل الكلام اللى بيتقال بس الحب جميل
كفاية انك تحسى انك بنى ادمة بجد
وللحديث بقية