- إنضم
- 8 أكتوبر 2006
- المشاركات
- 2,555
- مستوى التفاعل
- 18
- النقاط
- 0
رد على: عذرا"للاحراج ولكنها قضية رأى عام
هههههههههههههههههه
ميرسى على ردك
وفعلا دى قضية بنحاول نجد حلول ليها بشكل عام وشكل خاص كمسيحين
بس فعلا الاختلاف فىالراى لا يفسد للود قضية
شكرا
يا بنتي لو مفكرناش في الي بيحصل حوالينا يبقي احنا مش بنحس ,, علي الاقل نشوف تجاربهم ونتعلم منها
ربنا يارب يحمي جميع ولادة وبناته في كل مكان وزمان
اختلاف الراي يا مرمر لا يفسد للود قضيه بما اننا علطول مختلفين ههههههه
هههههههههههههههههه
ميرسى على ردك
وفعلا دى قضية بنحاول نجد حلول ليها بشكل عام وشكل خاص كمسيحين
بس فعلا الاختلاف فىالراى لا يفسد للود قضية
شكرا