دردشه الاعضاء " لكل الاعضاء "

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
لالالالا ال نرش ميه ال هههههههههه احنا مصدقنا اصبر بس هنتجمع دلوات رورو جاية وعياد شغال ريفريش من الصبح منتظر لحظة البدء ههههههه
واهو انت جيت نورت..
انا سامعة ضرب نار من حملة الافتقاد عبود اتاريه متابع ولكن فى صمت شكله كان متخفى ودخل فى الوقت المناسب
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق




عارفة عارفة انى منورة :)
هخلص تبيخ وترويق وجيالكم اوعوا تروحوا فى اى حتة هههههههه


هش انت يا جرجس ايه اللى جايبك هنا

يا رورو كل ده هتعمليه النهاردة لالالا انا من رايى كلوا اى حاجة النهاردة بلاها طبيخ وتعالى ههههه
 

ابن يسوعنا

انا ابنك وملكك
عضو مبارك
إنضم
25 يوليو 2013
المشاركات
7,874
مستوى التفاعل
1,839
النقاط
113
اية دة بس هروح اجيب اكل واجيلكم كمان ربع ساعة
استنوني محدش يمشي
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


يا رورو كل ده هتعمليه النهاردة لالالا انا من رايى كلوا اى حاجة النهاردة بلاها طبيخ وتعالى ههههه
كان بودى يا نيفو
بس مش تقلقى هخلص بسرعة يعتبر كل حاجة جاهزة ههههههه
الا بقولك ايه
طالما مافيش مواضيع تنتناقش فيها ومافيش حد اصلا
شوفيلى كام اكلة جداد وتكون سهلة كدا اعملهم
علشان شكل الرجل هيطلقنى قريب هههههههه

اى خدمة فتحتلكم موضوع اهو عيشوا بقى

 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
اية دة بس هروح اجيب اكل واجيلكم كمان ربع ساعة
استنوني محدش يمشي

هههههههههههههه هو انت يا بتاكل يا بتجيب اكل يا بتعمل اكل ارحمنا شوية يا رمسيس
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق

كان بودى يا نيفو
بس مش تقلقى هخلص بسرعة يعتبر كل حاجة جاهزة ههههههه
الا بقولك ايه
طالما مافيش مواضيع تنتناقش فيها ومافيش حد اصلا
شوفيلى كام اكلة جداد وتكون سهلة كدا اعملهم
علشان شكل الرجل هيطلقنى قريب هههههههه

اى خدمة فتحتلكم موضوع اهو عيشوا بقى



يختى سلامة الشوف ههههههههههههه الناس هنا كلهم ردالة مفيش غيرى وغيرك يعنى عياد وجرجس ورمسيس تتخيلى كده هيعملوا فينا ايه لو بعد كل ده نزلتلك اكلات ههههههههههههههه
بعتقد رمسيس هيجيب شومة الصعايدة ويطيح فيا انا وانتى
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع



يختى سلامة الشوف ههههههههههههه الناس هنا كلهم ردالة مفيش غيرى وغيرك يعنى عياد وجرجس ورمسيس تتخيلى كده هيعملوا فينا ايه لو بعد كل ده نزلتلك اكلات ههههههههههههههه
بعتقد رمسيس هيجيب شومة الصعايدة ويطيح فيا انا وانتى
جرجس رش ميه ومشى
وعياد مشغول ف الريفرش
ورمسيس مش فاضى بيجيب اكل
استفاد انا بقى ههههههه

 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113

جرجس رش ميه ومشى
وعياد مشغول ف الريفرش
ورمسيس مش فاضى بيجيب اكل
استفاد انا بقى ههههههه

عندك انتي جديد ؟
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
عاوزين نعمل مسابقات يا جماعة
ايه رايكم نحدد مثلا كل يوم خميس الساعة 8 مساء مثلا بعتقد الخميس صابح جمعة اجازة الكل هيكون فاضى وسهل اكبر عدد من الاعضاء يدخلوا او نتفق على توقيت ونقوم بعمل مسابقة المسابقة دى هتكون اسئلة عامة ومش صعبة يعنى علشان منخوفش الناس ومترضاش تشارك وممكن يبقا فيها كام سؤال من الانجيل
والفايز ممكن نطلب من الادارة تميز عضويته لمدة اسبوع و الخميس اللى بعده الفايز الجديد هو اللى تتميز عضويته وهكذا
ايه رايكم والفكرة قابلة للتعديل طبعا
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
طب اعمليله مكرونه بالخضار
علي طريقتي
بدل منتي لا قديم ولا جديد كده

مع انه مش بيحب المكرونة بس انا بحبها
ايدك على الطريقة طيب والمقادير هههههههه
وشيل عنوان الموضوع ده
وخليه مطبخ المنتدى لكل الاعضاء

 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
اولا هنعلن عن المسابقة قبلها بفترة كام يوم كده علشان الكل يعرف الميعاد

ثانيا هنقوم بوضع قائمة الاسئلة وفى واحد هنختاره هيدير المسابقة هيكتب السؤال واول واحد هيجيب على السؤال هياخد درجته وهنجمع الدرجات واللى هيحصل على اكبر عدد من الدرجات هو الفائز ايه رايكم؟؟
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
فكرة حلوة يا نيفووووو
معاكى مع انى معلوماتى العامة جامدة هههههههه

سامحنى يارب
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
ههههههههههههههههه بصى هى هتكون اسئلة سهلة مش غاويين نعقد العالم
بس فى نفس الوقت هتكون فيها اسئلة شخصية يعنى بعتقد انتى وبتول شاطرين اوى فى حكاية الاسئلة دى ولو على الاسئلة العامة ممكن انا اجمعلكم اسئلة
ونشوف مين هيدير المسابقة ونجهز الاسئلة ونعلن عن توقيتها
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
مع انه مش بيحب المكرونة بس انا بحبها
ايدك على الطريقة طيب والمقادير هههههههه​

وشيل عنوان الموضوع ده​

وخليه مطبخ المنتدى لكل الاعضاء​



فكك من العنوان وخليكي معايا شويه
هاتي مكرونه اسباجتي او قلم انا عن نفسي بحب الاسباجتي
حطي حله ميه عالنار كأنك هتسلقي مكرونه عادي
حطي فيها معلقه زيت ومكعبين مرقه خضار وحتته قرفه خشب مش مطحونه وحبه حبهان وورق لاورن واكيد ملح واي توابل تحبيها
حطي حوالي 100 جرام بسله خضرا اول ما الميه تغلي وبعد خمس دقايق حطي المكرونه وقبل ما تستوي بشويه حطي شويه بروكلي " مفيد جداً "
طبعا لما تستوي هتطلعي القرفه الخشب والحبهان وورق اللاورن
وتصفيها كويس وتحطي عليها ميه من الحنفيه علشان متعجنش
بعد كده قدامك اختيار من 3
الاول وهي المكرونه سخنه حطي عليها صلصه عادي
التانيه استني لما تبرد شويه صغيره مش خالص وهاتي علبتين تونه قطع وصفي الزيت منهم وفضيهم علي المكرونه وقلبي
والحل التالت هاتي حتته جبنه براميلي وافركيها عليها وبالهنا والشفا
 
التعديل الأخير:

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


فكك من العنوان وخليكي معايا شويه هاتي مكرونه اسباجتي او قلم انا عن نفسي بحب الاسباجتي حطي حله ميه عالنار كأنك هتسلقي مكرونه عاديحطي فيها معلقه زيت ومكعبين مرقه خضار وحتته قرفه خشب مش مطحونه وحبه حبهان وورق لاورن واكيد ملح واي توابل تحبيها حطي حوالي 100 جرام بسله خضرااول ما الميه تغلي وبعد خمس دقايق حطي المكرونه وقبل ما تستوي بشويه حطي شويه بروكلي " مفيد جداً "طبعا لما تستوي هتطلعي القرفه الخشب والحبهان وورق اللاورن وتصفيها كويس وتحطي عليها ميه من الحنفيه علشان متعجنشبعد كده قدامك اختيار من 3 الاول وهي المكرونه سخنه حطي عليها صلصه عادي التانيه استني لما تبرد شويه صغيره مش خالص وهاتي علبتين تونه قطع وصفي الزيت منهم وفضيهم علي المكرونه وقلبي والحل التالت هاتي حتته جبنه راميلي وافركيها عليها وبالهنا والشفا
وااااااااااااااااااااااااااااو
تصدق جوعت ههههههههه
انا بحب المكرونة بالتونة اووووى
هجربها يا عياد ثانكس يا باشا

 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
ههههههههههههههههه بصى هى هتكون اسئلة سهلة مش غاويين نعقد العالم
بس فى نفس الوقت هتكون فيها اسئلة شخصية يعنى بعتقد انتى وبتول شاطرين اوى فى حكاية الاسئلة دى ولو على الاسئلة العامة ممكن انا اجمعلكم اسئلة
ونشوف مين هيدير المسابقة ونجهز الاسئلة ونعلن عن توقيتها
اشطة يا نيفو
لا بصى الشرط اخره نور انا عليا استفرج من بعيد لبعيد ههههههه
ولو عرفت اجاوب على حاجة هجاوب :w00t:

 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
كده مش هعرف انفذها لوحدى الفكرة محتاجة مجموعة مش فرد
كمان عياد شكله قرا وطنش وانتى مش عاوزة تشاركينى فى التنفيذ
لو فى حد متشجع للفكرة يبقا يقولى
 
أعلى