دردشه الاعضاء " لكل الاعضاء "

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
ياااااااه الموضوع ده ليه بقا مهجور كده ؟
اين انت ياعياد ؟
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
لقد ذهب الى ادراج الرياح
وان شالله سوف يعود ثانيا
 

tamav maria

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
29 يونيو 2008
المشاركات
10,315
مستوى التفاعل
2,237
النقاط
0
ياعطارين دلوني
الصبر فين اراضيه
ولو طلبتوا عيوني
خدوها بس الاقيه
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
يا هلا وغلا بالغالين
اهو موجود بس مشغول في البحث عن السؤال الرئاسي
لو القرد مات القرداتي يشتغل ايه​
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
يا هلا وغلا بالغالين​

اهو موجود بس مشغول في البحث عن السؤال الرئاسي

لو القرد مات القرداتي يشتغل ايه
تصدق ياولة كنت لسة باكتب موضوع عن القرد
والحمامة والتعبان ...بس أنشغلت
رجعت م الفيوم والا لسة بايت فيها ؟
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113

تصدق ياولة كنت لسة باكتب موضوع عن القرد
والحمامة والتعبان ...بس أنشغلت
رجعت م الفيوم والا لسة بايت فيها ؟

لا يا حج انا برجع في نفس ذات اليوم
منور يا كبير
 

+febronia+

Feby RoZa
عضو مبارك
إنضم
15 سبتمبر 2009
المشاركات
11,261
مستوى التفاعل
930
النقاط
0
الإقامة
ALEX
هو الموضوع دا بقي عمل كدا ليه ؟!
شبه الصحرا كداا ..
 

!! Coptic Lion !!

★ ℳя.αyαd ★
مشرف سابق
إنضم
24 ديسمبر 2008
المشاركات
21,377
مستوى التفاعل
3,544
النقاط
113
هو الموضوع دا بقي عمل كدا ليه ؟!
شبه الصحرا كداا ..


يااااااااااااااااااااه يا عبد الصمد
لسه حد فاكر الموضوع ده

اصل في مجموعه من اتباع الدين الجديد
عملوا والعياز بالله موضوع اسمه دردشه

وشغالين الله ينور " ماشيه معاهم "
قولت بلاش ياض تقطع رزقهم وسيبهم ياكلوا عيش
 

+febronia+

Feby RoZa
عضو مبارك
إنضم
15 سبتمبر 2009
المشاركات
11,261
مستوى التفاعل
930
النقاط
0
الإقامة
ALEX



يااااااااااااااااااااه يا عبد الصمد
لسه حد فاكر الموضوع ده

اصل في مجموعه من اتباع الدين الجديد
عملوا والعياز بالله موضوع اسمه دردشه

وشغالين الله ينور " ماشيه معاهم "
قولت بلاش ياض تقطع رزقهم وسيبهم ياكلوا عيش

هههههههههههههه
هيروحوا من ربنا فين ؟
 
أعلى