فتاة الباربى....... barbie girl

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
الموضوع بصراحة غريب وانا استغربت ليه جدا وحبيت اشاركوا بيه علشان مش استغرب لوحدى :new6: انتو عارفين بحب اشركوا كل حاجة
المهم الصور اللى جاية ديه عايزاكو تبصوا فيها كويس

real-life-barbie-3.jpg

real-life-barbie-1.jpg
real-life-barbie-8.jpg
real-life-barbie-1.jpg



طبعا كلكو فاكرين ان ديه صور العروسة الشهيرة اللى بتلعب بيها البنات الصغيرين باربى :new6::new6:
تبقو غلطانين :fun_lol:

ديه ياجماعة واحدة بنت حقيقية شابة عمرها 21 سنة اسمها فاليرى يوكيانوفا من اوكرانيا
كان حلم حياتها انا تشبه العروسة باربى
وفعلا عملت ملايين عمليات تجميل علشان فى الاخر تحقق حلم حياتها العظيم وتبقا بالشكل اللى انتو شايفينه قدامكو شبه باربى بالظبط


السؤال بقا , انا عارفه انه فيه حاجة اسمها حرية شخصية بس ايه المشكلة او اللخبطة العقلية اللى ممكن تحصل فى عقل اى انسان تخليه يقلب شكله بالمنظر ده علشان يبقا شبه عروسة لعبة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

why people are so messed up that way


وهل هى كده بقت جميلة ؟ بجد انا مش فاهمه العقليات ديه ماشية ازاااااااااااااى؟ :fun_oops:
real-life-barbie-1.jpg
 
التعديل الأخير:

marcelino

آآآه يـــارب
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
25,204
مستوى التفاعل
1,119
النقاط
0
الإقامة
بعيد
بس عسل اوى :new8:
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
بس عسل اوى :new8:

ههههههه ديه اذواق طبعا
بس انا شخصيا شايفه انها كده مش جميلة وانا متأكدة ( رغم انى مش شوفتها قبل ) انها كانت الاول احلى
على الاقل كان شكلها شكل بنى ادميين لكن كده شكلها بلاستيك مش طبيعى ابدا
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
جنون الشباب
جنون الشهره

ممكن فعلا يا استاذ نهيسى يبا حاجة من دول او الاتنين
او ممكن تكون هى مقتنعة بكده فعلا بغض النظر احنا اتفقنا معاها ولا لا
بس الفكرة لو كبرت فى العمر واكتشفت بعد ده ان اللى عملت ده كان غلط هتصلحه ازاى ؟

ميرسى على مرورك الجميل :flowers:
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
حلوة اووووي

ههههههههههه ديه اذواق بردو ومقدرش اقول حاجة غير انى احترم كل الاذواق
بس انا مش شايفه انها جميلة خالص انها شايفاها بلاستيك ومش طبيعية والجمال بالنسبالى فى ان الواحد يكون طبيعى , مش بلاستيك كده

ميرسى لمرورك :flowers:
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع
وانا اتفق معاكى يا انجل هى مش جميلو بجد انا بحسبها فعلا لعبة انا قولت دى عروسة باربى الا ولقيتك بتقولى دى بنت شبهها
ولسة يا ما هنشوف يا انجل
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
وانا اتفق معاكى يا انجل هى مش جميلو بجد انا بحسبها فعلا لعبة انا قولت دى عروسة باربى الا ولقيتك بتقولى دى بنت شبهها
ولسة يا ما هنشوف يا انجل

هههههه اخيراااااااا لقيت حد يتفق معايا ؟
انا بردو مش شايفها جميلة ابدا
الجمال فى ان لواحد يكون طبيعى
ديه حتى وسطها انا مش عارفه هى ضغطته ازاى بالشكل ده ؟
ديه ممكن لو الواحد سلم عليها جامد تتكسر :new6:
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


هههههه اخيراااااااا لقيت حد يتفق معايا ؟
انا بردو مش شايفها جميلة ابدا
الجمال فى ان لواحد يكون طبيعى
ديه حتى وسطها انا مش عارفه هى ضغطته ازاى بالشكل ده ؟
ديه ممكن لو الواحد سلم عليها جامد تتكسر :new6:
هههههه هى هتستنى لما تسلمى ده لو جيه شوية هوا بس هطير
ومش بعيد تتكسر :new6::new6::new6:
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113

هههههه هى هتستنى لما تسلمى ده لو جيه شوية هوا بس هطير
ومش بعيد تتكسر :new6::new6::new6:

ههههههه عندك حق
بس بجد نفسى ادخل جوه عقلها واشوف هى شايفه فين الجمال فى اللى هى عملته ده
بصى اقولك على حاجة ؟ هى شكلها ده يعجب ممكن بعض الرجالة المصريين او الشرقيين عموما
بس بالنسبة للغرب , فكتير من الرجالة الغربيين حاليا مش بيميلو ابدا للشقر وخصوصا واحدة مرسومة بالمسطرة وبلاستيك زيها كده
هما بيتريقوا عليها جداااااااااااا بره
فأنا بجد مش عارفه هى فيه حد معجب بيها فى ثقافتها وهى بالشكل ده ؟
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


ههههههه عندك حق
بس بجد نفسى ادخل جوه عقلها واشوف هى شايفه فين الجمال فى اللى هى عملته ده
بصى اقولك على حاجة ؟ هى شكلها ده يعجب ممكن بعض الرجالة المصريين او الشرقيين عموما
بس بالنسبة للغرب , فكتير من الرجالة الغربيين حاليا مش بيميلو ابدا للشقر وخصوصا واحدة مرسومة بالمسطرة وبلاستيك زيها كده
هما بيتريقوا عليها جداااااااااااا بره
فأنا بجد مش عارفه هى فيه حد معجب بيها فى ثقافتها وهى بالشكل ده ؟
ازاى تعجبهم دى بجد بجد انا اول ما شفتها قولت عليها عروسة وعموما هى ازواق اما عن مخها فاعتقد انه فاضى خالص زيه زى مخ العروسة بالظبط
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113

ازاى تعجبهم دى بجد بجد انا اول ما شفتها قولت عليها عروسة وعموما هى ازواق اما عن مخها فاعتقد انه فاضى خالص زيه زى مخ العروسة بالظبط

هى طبعا اذواق والواحد يحترم كل الاذواق بس انا بتكلم عن مجتمعها هى بجد حقيقى مفيش حد هيعجب بيها كده

هههههههه حلوة مخها فاضى زى العروسة ديه
بس بجد على قد ما انا مستغربة منها على قد ماهى صعبانة عليا علشان لعبت فى نفسها بالشكل ده كله واكيد اكيد هى كانت جميلة قبلها
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


هى طبعا اذواق والواحد يحترم كل الاذواق بس انا بتكلم عن مجتمعها هى بجد حقيقى مفيش حد هيعجب بيها كده

هههههههه حلوة مخها فاضى زى العروسة ديه
بس بجد على قد ما انا مستغربة منها على قد ماهى صعبانة عليا علشان لعبت فى نفسها بالشكل ده كله واكيد اكيد هى كانت جميلة قبلها
انا مبقتش استغرب من حاجة فى الزمن ده يا انجل محدش عجبه حاله وصلنا لدرجة غريبة لدرجة انها تعمل كربون من العروسة انا بعتبرها نسخة كربون
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113

انا مبقتش استغرب من حاجة فى الزمن ده يا انجل محدش عجبه حاله وصلنا لدرجة غريبة لدرجة انها تعمل كربون من العروسة انا بعتبرها نسخة كربون

فعلا يارورو زمن غريب
وبجد الناس بتعمل حاجات غريبة انا عارفه انها حرية شخصية بس انا بستغرب ليه الانسان يعمل فى نفسه كده ؟ فراغ ده ؟
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


فعلا يارورو زمن غريب
وبجد الناس بتعمل حاجات غريبة انا عارفه انها حرية شخصية بس انا بستغرب ليه الانسان يعمل فى نفسه كده ؟ فراغ ده ؟
مش عارفة بس فى فراغ يوصل لدرجة دى
ولسة يا ما هنسمع ربنا يستر
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


صدقينى انا كنت فاكرة انى شوفت حاجات غريبة كتير
بس ديه بجد صدمتنى
لا متتصدميش يا انجل اللى جاى اكتر احنا بقينا فى زمن العجايب
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113

لا متتصدميش يا انجل اللى جاى اكتر احنا بقينا فى زمن العجايب

مش عارفه يارورو يمكن بعد شوية نلاقى واحد راجل قلب نفسه سبايدر مان :t17: ويطير بقا ويبقا انا جااااااااااااااااااى :new6::new6:
 

R.O.R.O

اسندنى فى ضعفى
عضو مبارك
إنضم
20 يونيو 2012
المشاركات
18,394
مستوى التفاعل
4,653
النقاط
113
الإقامة
حضن يسوع


مش عارفه يارورو يمكن بعد شوية نلاقى واحد راجل قلب نفسه سبايدر مان :t17: ويطير بقا ويبقا انا جااااااااااااااااااى :new6::new6:
:new6::new6::new6:​
 
أعلى