صلاة لاجل الحبيب Coptic Man

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
انشاءالله تقوم بالسلامة وماعنده غير العافية
ونسمع اخبار جيدة عن الاخ
مشافاها

اشكرك يا اخي الحبيب

ونشكر الرب عدت العملية علي خير

الرب يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
مبارك هو الرب رب المجد وملك الملوك
يا رب اسالك ان تشفي ابنك المبارك وتوصله بر الامان
انت يا من تجسدت في صورة انسان تجول تصنع المعجزات

انت الذي قلت
لانه حيثما اجتمع اثنان او ثلاثة باسمي فهناك اكون في وسطهم

فها نحن هنا كثرث اصواتنا طالبة منك الشفاعة يا رب

انت الذي قلت
متى11 :5 العمي يبصرون والعرج يمشون والبرص يطهرون والصم يسمعون والموتى يقومون والمساكين يبشّرون.
متى11 :6 وطوبى لمن لا يعثر فيّ

آمين يا رب

امين

اشكرك يا الجليلي علي صلاتك الرائعة

الرب يباركك ويعوضك
 

سامىجورجى

New member
إنضم
5 مارس 2007
المشاركات
7
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
لاتفكر فى الامر كثيرا بل دع الامر لمن بيده الامر البابا كرلس

:new5: الرب قادر ان يمد اليك يد العون لتكون فى احسن حال باذن يسوع المسيح ماسح وغافر كل خطايا شعبه وقبل ما تدخل حجره العمليات صلى فلنشكر صانع الخيرات وارحمنى ياالله كعظيم رحمتك و السلام لكى ايتها العذراء ولا تنظر الى اسفل بل الى اعلى وربنا يجيبك بالسلامه واوووووووووووووعى تخاف لانك ابن الـــمــســيـــــــــــــــــــــــــــــــــــح الف مليووووووووووووووووون سلامه :36_22_25: :36_22_25:
 

heidi

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
9 يونيو 2006
المشاركات
823
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
امين يا مينا ربنا معاك اخى العزيز
الرب يقومك بالسلامة
و طمنا عليك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
ربنا معاك يا كوبتك مان صدقنى انا لسه عارفه دلوقت...ويارب تقوم بالسلامه يا مينا.وترجع بالف خير يارب.

ميرسي خالص يا سنووايت انا فرحت جداا بسؤالك

ونشكر ربنا انا قومت بالسلامة ببركة صلوات جميع الاعضاء

ربنا يعوضك ويباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
الرب لا يدرك اولاده ابدا في كل مكان الرب يسوع يحفظك و يحميك

اشكرك يا مينا

والرب يحفظك ايضا
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
بسم للثالوث الاقدس
انا مش هقدر اقولك غير الذى قاله الرب
ملقين كل همكم عليه لانه هو معينكم
الرب يشفيك وقلوبنا معاك اسمحوا لى ان استخدم توقيع باسم جميع اعضاء المنتدى
اخوتك
اعضاع المنتدى

اشكرك يا اخي الحبيب بيتر

وده شئ يزيدني شرف واشكر الرب علي محبتكم جميعا

الرب يباركك
 

سامىجورجى

New member
إنضم
5 مارس 2007
المشاركات
7
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
*امين يا مينا ربنا معاك اخى العزيز
الرب يقومك بالسلامة
و طمنا عليك
 

سامىجورجى

New member
إنضم
5 مارس 2007
المشاركات
7
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
امين يا مينا ربنا معاك اخى العزيز
الرب يقومك بالسلامة
و طمنا عليك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
أتمنى له الشفاء

وخبرونا عن حالته لما يخرج من المستشفى
عشان نتحمد له بالسلامة

اشكرك يا المغتربة

الحقيقة مكنتش متوقع انك تتمني اننا اطلع بالسلامة ههههه

الف شكر ليكي مرة تانية
 

سامىجورجى

New member
إنضم
5 مارس 2007
المشاركات
7
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الف مليون سلامه يامينا وربنا يجيبك بالسلامه وربنا معالك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
سلمتك يا مينا الف سلامه انا معنديش كلام كتير اقوله غير ان ربنا معاك وتقوم لنا بالسلامه وبركه القديسين معاك امين

الله يسلمك يا ايمي

ومش مهم كلام كتير المهم سؤلك

ربنا يباركك ويعوضك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
تمنياتي لك بالتوفيق والخروج من العملية بسلامة :flowers:


تحياتي للجميع :flowers:

الله يسلمك يا سليم

شكرا لك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
الرب يسوع القائم من بين الاموات ليحيينا معه فى ملكوته الابدى يحفظك يا مينا يا حبيبى ربنا معاك وبكره الصبح انشاء الله هولعلك شمعة قدام صور القديسين ربنا معاك صلى من اجلى ايهاب الصغير

اخي الحبيب ايهاب

اشكرك من اعماق قلبي علي محبتك الفائقة وصلاتك وعلي الشمعة

الرب يباركك ويعوضك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
اخر واحده

ربنا معاك يا مينا وترجعلنا بالسلامه
تكفيك نعمتى لان قوتى فى الضعف تكمن
نعمة المسيح معاك مهما كان المرض قوى

لانه الطبيب الشافى

لاء مش اخر واحدة ولا حاجة يا بسمة

وميرسي خالص علي صلاتك الجميلة ودعوتك ليا بالشفاء

الرب يباركك يا اختي العزيزة
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
:yaka:
بسم الاب والابن والروح القدس الة واحد امين
يايسو ع الحبيب يامن خلصت شعبك من الهلاك يامن سفك دمك من اجلنا يامن بجراحك شفينى كن مع ابنك مينا وامنحة الشفاء فليس شفاء اللى من خللاك فانت الطبيب الشافى فكن معاة امييييييييييييييييين

امين

اشكرك يا اخي الحبيب ميلاد علي صلاتك الجميلة ودعوتك بالشفاء

الرب يباركك ويعوضك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
برغم انى بعيد عن حضن يسوع لكن انا اثق انى يد الله قويه واذكرهذه الايه والمحتاجون الى الشفاء شفاهم وايضا ماتطلوبنه من الاب باسمى يعطا لكم وانا اطلب من الله باسم المسيح واقوله :yaka: انا عوزك انتا ياصاحب القوات تشدد يمينك تعمل معجزات لخويا الغالى كوبتك مان ولا تتركه ابدا امين:yaka:

اخي الحبيب جرجس

لو كنت فعلا بعيد عن حضن يسوع مش كنت صليت له

انت ابنه وقريب منه واهوه سمع لصوتك ونشكر ربنا انا بقيت كويس

ربنا يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
بسم يسوع الفادي وعليه اعتمادي
كلنا بنتمنا لك الشفاء العاجل رافعين قلوبنا لرب المجد بالصلاه من اجلك يامينا ومن اجل جميع المرضي:yaka:
وانشاء الله العدرا والبابا كيرلس ومارمينا حبيبه وشفيعه هيتشفعولك ويصلولك عند رب المجد يسوع

وبعدين دا انت اسمك مينا علي اسم مارمينا ياعني ما تقلقش العمليه خلصانه:dntknw:

وعايزين نطمئن عليك لما تخرج من المستشفي بالسلامه

( ادعوني في وقت الضيق انقذك فتمجدني ):yaka:

اشكرك يا اخي الحبيب نبيل

وانا فعلا اتكلت علي مارمينا ومش قلقت خالص واسطة بقي نفس الاسم

ربنا يباركك
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
الاخ الحبيب نعمة وسلام ربنا يسوع المسيح تكون معك و تشفيك وهو قادر ان يحفظك و تقوم بالسلامة ونتذكر قول قداسة البابا شنودة الثالث لكل من فى ضيقة
رددوا العبارات الثلاث الاتية
كلة للخير
مصيرها تنتهى
ربنا موجود
الرب هو حافظك

اشكرك يا اخي الحبيب gogo

ونشكر ربنا عدت علي خير

ربنا يعوضك ويحفظك
 
أعلى