بتعمل اية دلوقتى ههههه

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

اعتراضك مقبول يختي

بس اعملي حسابك يابت

من يوم 15 اغسطس هبقي متر بحاله ورسمي

يعني كل يوم تقوليلي يا استاذ مايكل

والا انتي عرفه بقي وبلاش اسيح :t9:

هههههههه
والنبى هتفضل متر الا ربع لو حصل ايه
الخوف بس احسن تكش فى الحر
وتبقى نص متير :t30:
 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

ااااااااه جميل الاناناس
مانا مرضتش أقول من الاول
عشان متضحكش عليا
ههههههههه
ابعت الكانز يا متى
قدم الكانز عشان تلاقى السبت :smil16:
ههههههه


مش باعت :smil8:
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه


ههههههههههههههههههلا اناناس و كانز كمان هههههههههه

مفيش تفاح هنا
:smil8:
هاتها انا بقا
الجو عندي حررررررر موت وعطشانة:heat:
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه


هههههههههههههههههههه

لا الحمد الله كنت شربتها

بس انا حاسس ان فيها حاجه الأن معدتي مش مظبوطه دلوقتي هههههههههه

اه يا بطني



عين مرمر بقي مش اي عين


:yaka::yaka::yaka:
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

Coptic MarMar

ايه دة ملحقة على جميع الجبهات
هههههههههههههههههههههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

مش باعت :smil8:[/B]

ههههههههه
ده انت هتلعب بعداااااااد عمرك بقى يامتى
وهتبعت ومش هتلاقى لا سبت ولا حد
ها بقى :nunu0000:
 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

عين مرمر بقي مش اي عين


:yaka::yaka::yaka:

ههههههههههههههههههههه

من اللي انا عملته في روكا طلع فيا
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

هههههههه
والنبى هتفضل متر الا ربع لو حصل ايه
الخوف بس احسن تكش فى الحر
وتبقى نص متير :t30:



لا متخفيش انا مش بكش زي ناس

وحياتك بكره ابقي متر بحاله

وربنا يزيد ويبارك
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

Coptic MarMar

ايه دة ملحقة على جميع الجبهات
هههههههههههههههههههههه

هههههههههههه
اه شفت يا كليموووووو
أيه رأيك بقى :a4:
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

مالهااااااااا عينى ياد انت يااااااد :11azy:



هو حد قال حاجه يا مرمر


شكلي هضرب بسببك يا متي
 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

ههههههههه
ده انت هتلعب بعداااااااد عمرك بقى يامتى
وهتبعت ومش هتلاقى لا سبت ولا حد
ها بقى :nunu0000:
انا اسف

الكانز بتاعك هههههههههههه

20061221112200016rf0.jpg
 

sony_33

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
14 مارس 2008
المشاركات
3,547
مستوى التفاعل
39
النقاط
0
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

بشرب شاى ومولع.................... المروحة
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

انا اسف

الكانز بتاعك هههههههههههه

20061221112200016rf0.jpg



ع طول كده


يا خساره ع الرجاله يا متي
 
التعديل الأخير:

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

ههههههههههههههههههههه

من اللي انا عملته في روكا طلع فيا
هههههههههههههههههه
عشان تعرف اللي بيجي عليا بيحصله ايه:smil16:
 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

هو حد قال حاجه يا مرمر


شكلي هضرب بسببك يا متي
ههههههههههههههههههههههههه

ربنا علي المفتري خدت الكانز بتاعتي
 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

ع طول كده


يا خساره ع الرجاله يا ممتي

هههههههههههههههههه

معلش مرمر اختي برضه هههههههههههههههههههههه

 
أعلى