رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه
هههههههههههههه مش هغير رأي ابدا
بتاتا بتاتا
ماشى يا ريس
انا مستعد
انا مستعد
هههههههههههههه مش هغير رأي ابدا
بتاتا بتاتا
هههههههههههههه
ايه هو انا طلعت احول :t30:
شايفه مين
امال الاتنين البودى جارد اللى بره بيعملوا ايه
الغرفه متأمنه 100%30:
تحيا مصر
احم احم ( مقتبسه من اسماشيل )
ما قولنا كده من الاول
ههههههههههههههه
:download:
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
ههههههه
بتقول على روك ودونا بودى جارد
خلاص خلاص
سرك فى بير
مش هاقول لحد
هههههههههههههههههههههههههههه
:download:نو كده هتوقعينا فى غلط مع روك ودونا
انا اقصد الغرفه اللى انا جالس فيها :t30:
:download:
تصدق ممكن اسامحك فى كل حاجة
الا
اسماشيل
اسمى يا كوكو
اسميشيل
او اسميشال
او asmicheal
بحس اسما شيل
زى كدة اية
خير اللهم اجعلة خير
اسما
ربنا ياخدها
شيل
يا رب وريحنا
ههههههههههههههههههههههههههههههه
:download:
الخوف سيد الاخلاق :t30:
هههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
الاحترام مش خوف
عزماكم معايا الان
لايف
على اجتماع الصلاة من كنيستى
و
الرائع القمص ابونا بولس جورج
7 ونصف
وبتابع معاكم المنتدى
![]()
بحب قوي ابونا بولس
من ساعه لما سمعتله وعظه جميله جدا
عن الارتباط والحب
بسمعه اكيد دلوقتي
وياريت تقوليلي كل مواعيد وعظاته يا ايمي
انا خلصتها كتير و كل مره اعمل بروفايل جديد و العبها تاني
بس انا اول مره اعرف ان البنات بتحب العربيات
بسمعه ناووو يا ايمي
تسلم ايديكي بجد