بتعمل اية دلوقتى ههههه

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

هههههههههههههه مش هغير رأي ابدا

بتاتا بتاتا


ماشى يا ريس
انا مستعد

770618602.jpg
 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

هههههههههههههه طيب و ليه كده يا كوكو دنا بهزر معاك يا حبيبي

ههههههههههه ابوس ايدك سامحني ههههههههههههه بلاش اسلحه
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

احم احم ( مقتبسه من اسماشيل )
ما قولنا كده من الاول
ههههههههههههههه
 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

واءء مقتبسه من جوسبل

هههههههههههههههه

ليك يوم يا ظالم
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

هههههههههههه
طيب اوعى تقول لحد ان السلاح ده متهرب
علشان يدخل المنتدى
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

هههههههههههههه

ايه هو انا طلعت احول :t30:
شايفه مين
امال الاتنين البودى جارد اللى بره بيعملوا ايه
الغرفه متأمنه 100% :p30:
تحيا مصر



:download:


ههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههه

ههههههه

بتقول على روك ودونا بودى جارد

خلاص خلاص

سرك فى بير

مش هاقول لحد

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

احم احم ( مقتبسه من اسماشيل )

ما قولنا كده من الاول

ههههههههههههههه


:download:

تصدق ممكن اسامحك فى كل حاجة

الا

اسماشيل

اسمى يا كوكو
اسميشيل
او اسميشال

او asmicheal



بحس اسما شيل


زى كدة اية

خير اللهم اجعلة خير


اسما
ربنا ياخدها



شيل

يا رب وريحنا



ههههههههههههههههههههههههههههههه
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:


ههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههه

ههههههه

بتقول على روك ودونا بودى جارد

خلاص خلاص

سرك فى بير

مش هاقول لحد

هههههههههههههههههههههههههههه

نو كده هتوقعينا فى غلط مع روك ودونا
انا اقصد الغرفه اللى انا جالس فيها :t30:
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

نو كده هتوقعينا فى غلط مع روك ودونا

انا اقصد الغرفه اللى انا جالس فيها :t30:
:download:

الخوف سيد الاخلاق :t30:


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه

هههههههههههههه
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:

تصدق ممكن اسامحك فى كل حاجة

الا

اسماشيل

اسمى يا كوكو
اسميشيل
او اسميشال

او asmicheal



بحس اسما شيل


زى كدة اية

خير اللهم اجعلة خير


اسما
ربنا ياخدها



شيل

يا رب وريحنا



ههههههههههههههههههههههههههههههه



ههههههههههههه
مين ده
ده انا غلبان
طيب يا اسماشيل :t30:
قصدى اسميشيل :11azy:
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:

الخوف سيد الاخلاق :t30:


هههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه

هههههههههههههه

الاحترام مش خوف
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

الاحترام مش خوف


:download:

تمام الاصفر مع البرتقال والتفاح اشتغل هههههههههههههههههههه

على فكرة سعيدة جدا بكوكو
بصراحة كنت لا اعرفك
من عبارات التشجيع

تفاعلك وردك
وضح قد اية كوكو شخصية جميلة وجديرة بالفعل بكل احترام ومحبة


ربع جنية بليييييييييييييييييييييييييييييز



هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
التعديل الأخير:

Mason

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
10 فبراير 2010
المشاركات
3,725
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
فى قلب الملك
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

انا مش بعمل حاجة غير انى متابعة هنا فى المنتدى

وعزومة مقبولة بس مش عارفة ادخل !!!!!!
هههههههههههههههههههههههههه
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

عزماكم معايا الان



لايف


على اجتماع الصلاة من كنيستى


و


الرائع القمص ابونا بولس جورج

7 ونصف

وبتابع معاكم المنتدى



1133206343.jpeg






بحب قوي ابونا بولس

من ساعه لما سمعتله وعظه جميله جدا

عن الارتباط والحب

بسمعه اكيد دلوقتي

وياريت تقوليلي كل مواعيد وعظاته يا ايمي
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

بحب قوي ابونا بولس


من ساعه لما سمعتله وعظه جميله جدا

عن الارتباط والحب

بسمعه اكيد دلوقتي


وياريت تقوليلي كل مواعيد وعظاته يا ايمي




:download:


هدية ليك يا متر مايكل


http://www.arabchurch.com/forums/showthread.php?p=2196362#post2196362



الان لايف

بدا ابونا بولس جورج الان





quot-bot-left.gif
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

بسمعه ناووو يا ايمي


تسلم ايديكي بجد
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

انا خلصتها كتير و كل مره اعمل بروفايل جديد و العبها تاني

بس انا اول مره اعرف ان البنات بتحب العربيات
مش كله زي بعضه
انا بحب العبها:smil16:
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

بسمعه ناووو يا ايمي




تسلم ايديكي بجد


:download:


ايوة اليوم الاربعاء 23 يونيو 2010

7 ونصف

على

http://www.stmarkoschurch.com/stmarkos/index.php?option=com_content&task=view&id=25&itemi d=55




الضمير


الضمير الخاطىء

1- الضمير المدقق

2-الضمير المتشكك

3-الضمير الملوث




الضمير الصالح


1- يميز بين الصح والغلط

2- يعلن الحق

3- يعيش بالحق




كيف اصل للضمير الصالح


1- ايقاظ الضمير بمحاسبة النفس

2- اخضاع الضمير للروح القدس

3- اخضاع الضميرلوصية اللة فى الانجيل


 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

انا بفكر اكل بس مكسلة اقوم اعمل
فقولت اشرب الشاى احلى :d
 
التعديل الأخير:
أعلى