رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه
اعتراضك مقبول يختي
بس اعملي حسابك يابت
من يوم 15 اغسطس هبقي متر بحاله ورسمي
يعني كل يوم تقوليلي يا استاذ مايكل
والا انتي عرفه بقي وبلاش اسيح :t9:
هههههههه
والنبى هتفضل متر الا ربع لو حصل ايه
الخوف بس احسن تكش فى الحر
وتبقى نص متير :t30:
والنبى هتفضل متر الا ربع لو حصل ايه
الخوف بس احسن تكش فى الحر
وتبقى نص متير :t30: