انا عملتها اهه معلش يا جوجى
نفرتاري منقوش على كفيه عضو مبارك إنضم 10 يونيو 2007 المشاركات 6,708 مستوى التفاعل 58 النقاط 0 15 سبتمبر 2009 #61 انا عملتها اهه معلش يا جوجى
JOJE عضو نشيط عضو نشيط إنضم 23 يونيو 2009 المشاركات 3,384 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 15 سبتمبر 2009 #62 لا بجد انا زعلانه عشان انا حلها من سعتها بس مش عارفه ارفعها بس في حاجه مش حلها زيك
JOJE عضو نشيط عضو نشيط إنضم 23 يونيو 2009 المشاركات 3,384 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 15 سبتمبر 2009 #63 انتي بترفعيها ازاي نفرتاري
نفرتاري منقوش على كفيه عضو مبارك إنضم 10 يونيو 2007 المشاركات 6,708 مستوى التفاعل 58 النقاط 0 15 سبتمبر 2009 #64 تدخلى على اللينك الى ادتهولك كبريا وتكتبى الرفم الى هيدوهولك والمكان الى فيه الصورة بتاعتك
JOJE عضو نشيط عضو نشيط إنضم 23 يونيو 2009 المشاركات 3,384 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 15 سبتمبر 2009 #65 منا عملت كدا وكتبلي تم التحميل بس مجتش في المنتدي اعمل ايه بقا دلوقتي
G.a.L.a.x.y عضو مبارك عضو مبارك إنضم 5 يونيو 2007 المشاركات 7,585 مستوى التفاعل 372 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #66 خدى اللينك يا جوجى من هناك وتعالى هنا وحطى اللينك فى المكان هنا (((((((( )))))))) بعدها دوسى اضف رد هتلاقى الصورة ظهرت
خدى اللينك يا جوجى من هناك وتعالى هنا وحطى اللينك فى المكان هنا (((((((( )))))))) بعدها دوسى اضف رد هتلاقى الصورة ظهرت
JOJE عضو نشيط عضو نشيط إنضم 23 يونيو 2009 المشاركات 3,384 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #67 أنا زهقت كريا ومش عارفه بردو معلش انا بتعبك معيا
twety تحت صليبك مشرف سابق إنضم 5 سبتمبر 2006 المشاركات 17,839 مستوى التفاعل 243 النقاط 0 الإقامة في حدقة عينك 16 سبتمبر 2009 #68 جوجى بعد ما ترفع الصورة خديها كوبى وبيست
JOJE عضو نشيط عضو نشيط إنضم 23 يونيو 2009 المشاركات 3,384 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #69 http://www6.0zz0.com/2009/09/16/19/550424953.jpg
JOJE عضو نشيط عضو نشيط إنضم 23 يونيو 2009 المشاركات 3,384 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #70 أخر ما وصلتله اني احطلك النك الي عليه الصوره الي انا عملها مرسيه تويتي واسفه علي ازعاجك
G.a.L.a.x.y عضو مبارك عضو مبارك إنضم 5 يونيو 2007 المشاركات 7,585 مستوى التفاعل 372 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #71 عثوله يا جوجى شتررررررررررررة يا نفرتارى بس انتوا الاتنين عندكوا نفسسسسسسس الغلطه دوروا كويس هى غلطه واحدةة فكروا كويييييييس وبرافو جوجى عرفتى تحطى الصورة بس فكرى عندك غلطه زى نفرتارى
عثوله يا جوجى شتررررررررررررة يا نفرتارى بس انتوا الاتنين عندكوا نفسسسسسسس الغلطه دوروا كويس هى غلطه واحدةة فكروا كويييييييس وبرافو جوجى عرفتى تحطى الصورة بس فكرى عندك غلطه زى نفرتارى
JOJE عضو نشيط عضو نشيط إنضم 23 يونيو 2009 المشاركات 3,384 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #72 الغلطه في وحده شطرنج صح اصلي مش لقيه وحده تانيه وعين وجعتني
JOJE عضو نشيط عضو نشيط إنضم 23 يونيو 2009 المشاركات 3,384 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #73 بس كيريا انا عامله واحده ونفرتيتي عامله واحده احنا 2 غلط
نفرتاري منقوش على كفيه عضو مبارك إنضم 10 يونيو 2007 المشاركات 6,708 مستوى التفاعل 58 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #74 طلعت فرشة الدهان
JOJE عضو نشيط عضو نشيط إنضم 23 يونيو 2009 المشاركات 3,384 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #75 شطوره نفرتيتي فين كريا بقا عشان تحط وحده جديده
G.a.L.a.x.y عضو مبارك عضو مبارك إنضم 5 يونيو 2007 المشاركات 7,585 مستوى التفاعل 372 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #76 لا غلط تقرتارى بصى هسهلهالك دى صورة منحوته لكن الطبيعى دة الا انا لاعاوزاه مشعاوزة حاجه منحوته الفرشه الا اخترتيها اول مرة هى الا صح هستنى منك تفكرى بالغلط انتى وجوجى
لا غلط تقرتارى بصى هسهلهالك دى صورة منحوته لكن الطبيعى دة الا انا لاعاوزاه مشعاوزة حاجه منحوته الفرشه الا اخترتيها اول مرة هى الا صح هستنى منك تفكرى بالغلط انتى وجوجى
G.a.L.a.x.y عضو مبارك عضو مبارك إنضم 5 يونيو 2007 المشاركات 7,585 مستوى التفاعل 372 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #77 لا برافو عليكى يا جوجى انتى رهيبه هى فعلا بالادوات الشطرنج بس الا مشلاقياها موجودة دققى كويس
نفرتاري منقوش على كفيه عضو مبارك إنضم 10 يونيو 2007 المشاركات 6,708 مستوى التفاعل 58 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #78 انا تعبت تقريبا قطع الشطرنج وكفاية كدة
نفرتاري منقوش على كفيه عضو مبارك إنضم 10 يونيو 2007 المشاركات 6,708 مستوى التفاعل 58 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #79 سورى نسيت اعمل النجمة اعتبريها معمولة
JOJE عضو نشيط عضو نشيط إنضم 23 يونيو 2009 المشاركات 3,384 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 16 سبتمبر 2009 #80 كيريا انا عمله واحده ونفرتيي عامله واحده احنا 2 غلط